برنامه Copilot مانند ChatGPT اکنون برای تلفن های اندرویدی در دسترس است

مایکروسافت امسال چت ربات هوش مصنوعی مجهز به GPT و دستیار Copilot را به محصولات خود از جمله ویندوز 10 و ویندوز 11 معرفی کرد. اپلیکیشن Microsoft Copilot اکنون برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های اندرویدی در دسترس است. این برنامه با شرکت هایی مانند ChatGPT و Google Bard رقابت می کند تا راه حل های پیشرفته تری برای سوالات و مشکلات شما ارائه دهد.

همانطور که توسط Neowin مشاهده شد، مایکروسافت چند روز پیش برنامه Copilot را برای دستگاه های اندرویدی راه اندازی کرد. این برنامه اکنون در فروشگاه Google Play در دسترس است و نیازی به ورود به سیستم ندارد. این توسط موتور AI GPT-4 توسط OpenAI طراحی شده است و سه سبک مکالمه را برای پاسخ ارائه می دهد: متعادل، خلاقانه و دقیق. این برنامه هنوز برای دستگاه‌های iOS یا iPadOS در دسترس نیست.

این برنامه به سوالات شما پاسخ می دهد، به شما کمک می کند ایمیل یا پیام بنویسید، تصاویر را از طریق پیام های متنی تولید کنید (طراحی شده توسط Dall-E 3) و اسناد ایجاد کنید. همچنین می تواند مسائل ریاضی را حل کند تا به دانش آموزان در انجام تکالیف و پروژه های خود کمک کند. در مقایسه، دسترسی به GPT-4 از طریق برنامه ChatGPT برای اندروید نیازمند پرداخت هزینه توسط کاربران است.

ماه گذشته، مایکروسافت بینگ چت را به Copilot تغییر نام داد. مایکروسافت اوایل سال جاری شروع به ارائه ویژگی‌های هوش مصنوعی مجهز به GPT کرد و با نسخه بازسازی‌شده موتور جستجوی بینگ شروع کرد. بعداً، ربات چت هوش مصنوعی به ویندوز 10 و ویندوز 11 آورده شد. Microsoft Copilot برای ایجاد، ویرایش و خلاصه سازی اسناد در Office 365 ادغام شده است.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.