سامسونگ امکان استفاده از ابزارهای پولی Galaxy AI را روشن می کند

پاورقی در اعلامیه رسمی گلکسی اس 24 سوالاتی را در مورد برنامه های سامسونگ برای توزیع ویژگی های هوش مصنوعی در سال 2025 ایجاد کرد. یادداشت مذکور نشان می دهد که ویژگی های هوش مصنوعی مشابه آنچه در گلکسی اس 24 معرفی شده است به طور نامحدود رایگان نخواهد بود و این شرکت ممکن است برای هوش مصنوعی خود هزینه ای دریافت کند. ابزار از سال 2025 به بعد. اما، طبق یک گزارش جدید، هیچ پاسخ سیاه یا سفیدی وجود ندارد و برنامه های سامسونگ ممکن است کمی دقیق تر باشد.

سامسونگ ممکن است به تعبیه برخی از ابزارهای هوش مصنوعی در نسل بعدی دستگاه های گلکسی خود به صورت رایگان ادامه دهد و در عین حال برای دیگران هزینه ای دریافت کند. ETTelecom به نقل از TM Roh، رئیس سامسونگ موبایل، می گوید:

«طبق تجزیه و تحلیل ما، نیازهای مختلفی برای هوش مصنوعی موبایل وجود دارد. بنابراین، مشتریانی وجود خواهند داشت که از استفاده رایگان از قابلیت های هوش مصنوعی راضی خواهند بود. سپس، ممکن است مشتریانی نیز وجود داشته باشند که آرزوی توانایی‌های هوش مصنوعی قوی‌تری داشته باشند و حتی برای آنها پول بپردازند.

TM Roh می‌گوید که سامسونگ همه این عوامل را هنگام تصمیم‌گیری برای اقدامی برای توزیع ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی در آینده در نظر خواهد گرفت.

همه ویژگی‌های Galaxy AI برای باج نگهداری نمی‌شوند

به نظر می رسد سامسونگ ممکن است یک صفحه را از ChatGPT قرض بگیرد. سرویس دوم رایگان است، اما کاربران می توانند در ازای زمان پاسخگویی سریعتر و دسترسی تضمین شده در زمان اوج مصرف، هزینه ماهانه بپردازند.

اینکه سامسونگ دقیقاً کجا بین ویژگی‌های هوش مصنوعی گلکسی رایگان و غیررایگان مرزبندی کند مشخص نیست، اما ممکن است این شرکت شروع به دریافت پول برای ابزارهای هوش مصنوعی قدرتمندتر در آینده کند که می‌توانند برای تکمیل وظایف خود بیشتر به رایانش ابری متکی باشند.

هر چه که باشد، بعید است که این تغییرات احتمالی در نحوه ارائه ویژگی‌های هوش مصنوعی سامسونگ، پولی یا رایگان، قبل از رسمی شدن سری گلکسی S25 در سال آینده اتفاق بیفتد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.