ممکن است مجبور شوید برای استفاده از ویژگی های Galaxy AI بعد از سال 2025 هزینه کنید

سرانجام، پس از مدت ها انتظار (با وجود اینکه اوایل امسال بود)، سامسونگ در رویداد Galaxy Unpacked از سری گلکسی اس 24 را رونمایی کرد. سامسونگ سری گلکسی اس 24 را با ویژگی‌های جدید، به‌ویژه مجموعه‌ای از ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی پر کرده است. با گلکسی اس 24 کلاب با گلکسی AI، بسیاری از ویژگی های هوش مصنوعی مانند دایره برای جستجو، ویرایش تولیدی، ترجمه زنده برای تماس های تلفنی و غیره را دریافت می کنید.

هوش مصنوعی بزرگترین نقطه فروش سری گلکسی اس 24 در کل ارائه بود. در حالی که Galaxy AI فوق العاده است و برای جذب مشتریان به ارتقای تلفن های هوشمند خود کافی است، باید بدانید که این ویژگی ها در نهایت هزینه ای به همراه خواهند داشت. بله، درست شنیدی! در پاورقی، سامسونگ تأیید کرد که ویژگی‌های Galaxy AI در گلکسی S24، Galaxy S24+ و Galaxy S24 Ultra فقط برای دو سال اول یعنی تا سال 2025 رایگان هستند.

مشخص نیست که اشتراک Galaxy AI پس از پایان سال 2025 چقدر هزینه خواهد داشت.

در زیر پاورقی رسمی آمده است (به لطف AdamJMatlock در X)، “ویژگی های Galaxy AI تا پایان سال 2025 به صورت رایگان در دستگاه های سامسونگ گلکسی پشتیبانی شده ارائه می شود. ممکن است شرایط متفاوتی برای ویژگی‌های هوش مصنوعی ارائه شده توسط اشخاص ثالث اعمال شود.» اگرچه واضح است که ویژگی های Galaxy AI مادام العمر رایگان نیستند، اما روشن نیست که هزینه Galaxy AI بعد از سال 2025 چقدر خواهد بود.

علاوه بر این، هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه آیا همه ویژگی ها به اشتراک نیاز دارند یا خیر وجود ندارد. لازم به ذکر است که تمامی ویژگی های گلکسی هوش مصنوعی در سری گلکسی اس 24 بر روی فضای ابری اجرا می شوند و قابلیت ترجمه زنده که روی دستگاه کار می کند را کنار بگذاریم. در حالی که منتظر شفافیت بیشتر در مورد مدل اشتراک Galaxy AI هستیم.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.