بزرگترین مزیت Galaxy AI عملکرد هیبریدی آن است

سامسونگ با Galaxy AI، مجموعه‌ای از ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی که دستگاه‌هایش را کارآمدتر و هوشمندتر از همیشه می‌کند، عصر جدیدی از عملکرد را برای گوشی‌های هوشمند خود آغاز کرده است. گلکسی AI چیزی نیست که سامسونگ به طور اتفاقی برای پول نقد در هجوم طلای هوش مصنوعی گرد هم آورده است.

این نقطه اوج سال ها تلاش و پیشرفت فناوری است. این شرکت همچنین به دنبال حفظ برتری متمایز در برابر رقبا با تکیه بر یک مدل عملیات ترکیبی است که گلکسی AI را توانمندتر و ایمن تر می کند.

Galaxy AI برای عملکرد بهتر، هوش مصنوعی روی دستگاه و ابر را ترکیب می کند

کیم یانگ جیپ، رئیس تیم هوش مصنوعی سامسونگ، فاش کرد که این شرکت بر توسعه هوش مصنوعی متمرکز است تا راه‌های جدیدی برای تعامل بین دستگاه‌ها و کاربران برای بهبود بهره‌وری، ارتباطات و سرگرمی ارائه دهد.

هنگامی که آنها در حال توسعه راه حل های Galaxy AI بودند، محققان سامسونگ بر روی این موضوع تمرکز کردند که چگونه هوش مصنوعی می تواند به زندگی روزمره کاربران کمک کند. آنها ویژگی های اصلی تلفن، تماس و ضبط و همچنین یادداشت برداری را به صفر رساندند و راه حل هایی مانند ترجمه و رونویسی تماس تلفنی در زمان واقعی و همچنین خلاصه سازی یادداشت ها در Galaxy AI را ایجاد کردند.

سامسونگ بر روی بهبود هوش مصنوعی روی دستگاه تمرکز کرده است که در آن هیچ داده ای صادر نمی شود و تمام پردازش های هوش مصنوعی روی دستگاه انجام می شود. این شامل آموزش مدل‌های هوش مصنوعی بر روی مقادیر عظیم داده و سپس کاهش اندازه از طریق فرآیندهای بهینه‌سازی بسیار پیشرفته بود. Galaxy AI همچنین می تواند به طور هوشمند بین حالت های روی دستگاه و حالت ابری سوئیچ کند تا بهره وری و امنیت داده ها را افزایش دهد. به عنوان مثال، ویژگی های ترجمه گلکسی اس 24 از 13 زبان در دستگاه و 38 زبان در حالت ابری پشتیبانی می کند.

این شرکت به آموزش مدل‌های هوش مصنوعی خود برای افزایش توانایی و همچنین معرفی ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی ادامه خواهد داد. سامسونگ کاملاً به هوش مصنوعی Galaxy AI متعهد است و به زودی شاهد عرضه بسیاری از ویژگی های آن در بیش از 100 میلیون دستگاه خواهیم بود.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.