واتساپ گزینه‌های قالب‌بندی متن بیشتر از جمله گلوله و نقل قول به دست می‌آورد

 

واتساپ محبوب‌ترین برنامه پیام‌رسانی فوری جهان، هر ماه ویژگی‌های بیشتری را دریافت می‌کند. شرکت متا (فیس‌بوک) هر هفته چندین ویژگی جدید را آزمایش می‌کند و به نظر می‌رسد که این اپلیکیشن پیام‌رسان در حال ارائه گزینه‌های قالب‌بندی متن بیشتری برای کاربران خود در اندروید و iOS است.

واتس اپ چندین گزینه قالب بندی متن جدید دریافت می کند، اما آنها در مرحله آزمایش بتا هستند

نسخه های بتا اندروید و iOS گزینه های جدیدی را برای قالب بندی متن معرفی کرده اند. به غیر از پررنگ، مورب، خط خطی و زیر خط، اکنون می توانید متن را در بلوک های کد، لیست های گلوله ای، لیست های شماره گذاری شده و بلوک های نقل قول مرتب کنید. این ویژگی‌ها توسط افرادی که در WABetaInfo هستند، کشف شدند، که به طور منظم ویژگی‌های جدید و آینده واتس‌اپ را کشف می‌کنند.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، هنگام انتخاب متن می توانید از کاماهای معکوس استفاده کنید یا از پنجره قالب بندی متن استفاده کنید. می توان از آن برای ارسال کدهایی استفاده کرد که در غیر این صورت ممکن است به طرز عجیبی قالب بندی شوند.

گلوله‌های قالب‌بندی متن واتس‌اپ کد، فهرست‌ها را مسدود می‌کند - چیکاو

بلوک های نقل قول می توانند برای برجسته کردن بخش خاصی از یک پیام استفاده شوند. می توان آن را با تایپ > و سپس پاسخ خود انتخاب کرد. لیست های گلوله ای را می توان با استفاده از ستاره یا خط تیره ایجاد کرد، در حالی که لیست های شماره گذاری شده را می توان با استفاده از اعداد آغاز کرد، همانطور که در تصویر بالا نشان داده شده است.

این ویژگی ها اکنون در واتس اپ بتا برای اندروید با نسخه 2.24.2.9 و واتس اپ بتا برای iOS نسخه 23.21.1.75 فعال هستند. آنها در حال حاضر تحت آزمایش بتا هستند و می توانند در هفته های آینده برای همه منتشر شوند.

واتس اپ در ابتدا قالب بندی متن را در سال 2017 معرفی کرد، اما در آن زمان بسیار ابتدایی بود. در طول سال‌ها، اپلیکیشن پیام‌رسانی فوری چندین ویژگی از جمله پاسخ به پیام، واکنش پیام، اشتراک‌گذاری تصویر و ویدئو با کیفیت بالا، پیام‌های صوتی، پیام‌های ناپدید شدن، برچسب‌ها و ویرایش پیام را معرفی کرده است.

واتس‌اپ همچنین تغییر داده‌ها از اندروید به iOS و بالعکس را آسان‌تر کرده است. همچنین راهی برای استفاده از یک حساب کاربری در چندین دستگاه و چندین حساب در یک دستگاه معرفی کرد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.