با حذف اکانت واتس اپ چه می شود؟

واتس‌اپ یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های پیام‌رسانی فوری امروزی است و دلیل خوبی هم دارد. استفاده از آن راحت و آسان است و بسیاری از مردم آن را روی تلفن های خود نصب کرده اند و به یکی از مطمئن ترین وسایل ارتباطی تبدیل می شود.

حتی اگر واتس اپ برای بسیاری از افراد ارزشمند است، ممکن است گاهی اوقات بخواهید در ارتباط باشید یا برنامه ها یا وسایل ارتباطی دیگر را ترجیح دهید. در چنین مواردی، می توانید برنامه را حذف کنید. با این حال، پس از حذف اکانت، ممکن است تعجب کنید که دوستان واتساپ شما چه خواهند دید. همراه چیکاو باشید.

جواب سریع

وقتی اکانت واتس اپ حذف می شود، دوستان چه می بینند؟

وقتی واتس اپ را حذف می کنید، بسته به اینکه آیا چت فعالی دارید، دوستان شما چیزهای مختلفی را مشاهده می کنند. به عنوان مثال، دوستی که با شما چت فعالی دارد، هر زمان که برای شما پیامی ارسال کند، یک تیک خاکستری را مشاهده می کند. هر شخص دیگری با حساب واتس اپ که بخواهد به شما پیام ارسال کند، دکمه دعوت را می بیند زیرا حساب شما دیگر وجود ندارد.

بررسی اجمالی حذف اکانت واتساپ

همانطور که قبلا ذکر شد، واتس اپ با تقریبا 2 میلیارد کاربر، یکی از محبوب ترین برنامه های پیام رسانی فوری است. این تعداد کاربر بالا را می توان به ویژگی های همه جانبه و راحتی آن نسبت داد. اخیراً واتس‌اپ استفاده از آن را متنوع کرده و برنامه‌های دیگری مانند WhatsApp Business را یکپارچه کرده است.

با این حال، حتی با وجود مزایای آن، برنامه‌های پیام‌رسانی فوری می‌توانند بسیار زیاد باشند. برخی از افراد ترجیح می دهند مستقیماً از طریق تماس یا برنامه های دیگر ارتباط برقرار کنند و واتس اپ را غیر ضروری می کنند.

اگر قصد حذف واتساپ را دارید، ممکن است کنجکاو باشید که دوستانتان پس از حذف حساب شما چه جزئیاتی را ببینند.

تغییرات قابل توجه پس از حذف واتساپ

بیایید به مواردی بپردازیم که دوستانتان هنگام حذف WhatsApp متوجه آن خواهند شد.

عکس پروفایل

حذف اکانت واتس اپ به معنای حذف اطلاعات شخصی از جمله عکس نمایه شما از پلتفرم است. وقتی واتس اپ را حذف می کنید، عکس نمایه شما ناپدید می شود.

اگر اخیراً با یکی از دوستانتان مکالمه داشته‌اید، وقتی روی مکالمه کلیک می‌کنند، تصویر نمایه‌تان را می‌بیند.

رسیدها را بخوانید

تغییر دیگری که دوستان شما متوجه خواهند شد ظاهر رسیدهای خوانده شده است. معمولاً تیک های آبی نشان می دهد که گیرنده پیام شما را دریافت کرده و خوانده است. برخی از افراد تیک های آبی را غیرفعال می کنند که دو خط خاکستری باقی می ماند.

هنگامی که واتس اپ را حذف می کنید، هر دوستی که برای شما پیامی ارسال کند، به جای دو تیک خاکستری یا آبی، یک تیک خاکستری می بیند.

دکمه دعوت

معمولاً، مکالمات افرادی که مرتباً به آنها پیام می دهید، به صورت زمانی در پنجره “چت ها” از آخرین مکالمه تا قدیمی ترین ظاهر می شوند.

اگر شما و دوستانتان مکرراً پیام می دهید، آنها فقط باید مکالمه را در پنجره چت پیدا کرده و باز کنند تا به شما پیام دهند. با این حال، هر دوستی که بخواهد از طریق لیست مخاطبین واتس اپ به شما پیام ارسال کند، به جای آن دکمه دعوت را می بیند.

گروه ها

پس از حذف واتس اپ، دوستان در گروه های متقابل متوجه تگ های “@left” خواهند شد. با این حال، گروهی که پس از حذف یک حساب کاربری خارج می شود با گروه موجود متفاوت است زیرا تصویر نمایه و بخش درباره شما دیگر قابل مشاهده نخواهد بود.

پیام ها

دوستانی که رشته‌های مکالمه موجود دارند همچنان می‌توانند پیام‌ها را ببینند و بخوانند. آنها همچنین می‌توانند فایل‌های رسانه‌ای را که در مکالمه به اشتراک گذاشته‌اید، ببینند و دانلود کنند.

اگر به شما پیام دهند، متن تیک دارد، اما شما آن را دریافت نخواهید کرد. پیام ها تا زمانی که دوست شما آنها را حذف نکند وجود خواهند داشت. علاوه بر یک تیک خاکستری، بدون عکس پروفایل و خروج از گروه ها، موارد دیگری که هنگام حذف واتس اپ رخ می دهند در اینجا آمده است.

  • تاریخچه پیام شما و تمام داده های مرتبط با WhatsApp شما حذف می شود.
  • شماره تلفن شما دیگر به حساب WhatsApp مرتبط نخواهد شد.
  • داده های پشتیبان WhatsApp شما، مانند چت ها، حذف می شوند.
  • حقوق سرپرست را از دست می دهید و از گروه ها خارج می شوید.
  • اطلاعات حساب و تصویر نمایه شما ناپدید می شوند.

مراحل حذف اکانت واتس اپ

پس از بررسی تمام اطلاعات در مورد آنچه که دوستانتان پس از حذف واتس اپ می بینند، مراحل زیر را برای حذف اکانت خود دنبال کنید.

  • WhatsApp را راه اندازی کنید.
  • روی سه نقطه در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید.
  • “تنظیمات” و سپس “حساب” را انتخاب کنید.
  • روی «حذف حساب من» ضربه بزنید.
  • شماره تلفن خود را وارد کنید.
  • برای تایید دوباره روی “Delete my account” ضربه بزنید.

جمع بندی

هنگامی که واتساپ خود را حذف می کنید، دوستان، تصویر نمایه و اطلاعات شما از حساب شما ناپدید می شوند. دوستانی که مکالمه دارند، پیام‌ها را حفظ می‌کنند اما وقتی به شما پیامک می‌دهند به جای دو تیک خاکستری یا آبی معمولی، یک تیک خاکستری دریافت می‌کنند.

افرادی که سعی می کنند از لیست مخاطبین واتس اپ به شما پیام ارسال کنند، دکمه دعوت را مشاهده می کنند زیرا دیگر حساب واتس اپ متصل به شماره خود نخواهید داشت.

امتیاز دهید
منبع itgeared
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.