چگونه در واتساپ به کسانی که بلاکمان کرده اند پیام دهیم؟

 

واتساپ یکی از محبوب ترین برنامه های پیام رسانی فوری در سراسر جهان است. با گذشت زمان، آنها ویژگی های مختلف، به ویژه حریم خصوصی و امنیت را توسعه داده و بهبود بخشیده اند. واتس اپ مجهز به ویژگی بلاک است که به شما امکان می دهد بدون ارسال هیچ اعلانی برای سایر کاربران بلاک کنید.

با این حال، آیا می‌دانستید راه‌های جایگزینی برای تعامل و مکالمه با کاربرانی که شما را مسدود کرده‌اند وجود دارد؟

جواب سریع

هنگامی که متوجه شدید مسدود شده اید، با کمک یک دوست مشترک، می توانید از آنها بخواهید که شما و کاربری را که شما را مسدود کرده است ایجاد کنند و به یک چت گروهی اضافه کنند که در آن پیام های ارسال شده برای همه اعضای گروه قابل مشاهده خواهد بود.

به یاد داشته باشید که این راهی برای رفع انسداد نیست، بلکه فقط یک ترفند برای کمک به شما در برقراری ارتباط با فردی است که شما را مسدود کرده است. همچنین می توانید تصمیم بگیرید که از مسیر چالش برانگیز حذف و ایجاد حساب کاربری واتس اپ خود دوباره استفاده کنید.

در این پست، این روش ها را به صورت رویه ای و گام به گام بررسی می کنیم تا به شما در نحوه ارسال پیامک به شخصی که شما را در واتساپ بلاک کرده است راهنمایی کنیم. همراه چیکاو باشید.

روش شماره 1: چت گروهی واتساپ

برای این روش، به کمک یک دوست، به خصوص یک دوست مشترک بین شما و کاربری که شما را بلاک کرده است، نیاز دارید. دوست کمک کننده باید هم شماره شما و هم کاربری که شما را مسدود کرده است را ذخیره کند و مطمئن می شد که هر دو در لیست مخاطبین واتس اپ ظاهر می شوند.

اگر دوست مشترک اکنون هر دوی شما را به یک گروه واتس اپ که ایجاد کرده است اضافه کند، می توانید پیام های متنی را برای گروه ارسال کنید و همه اعضا پیام را دریافت کرده و می بینند. شما می توانید برای حل اختلافات خود صحبت کنید و از آنها بخواهید که شما را رفع انسداد کنند.

در ابتدا، دوست مشترک یک گروه جدید در واتس اپ ایجاد می کند. سپس شما و کاربری که شما را مسدود کرده است به گروه اضافه می کنند. پس از آن، اکنون می توانید پیام مورد نظر خود را ارسال کنید که توسط همه شرکت کنندگان در آن گروه، از جمله شخصی که شما را بلاک کرده است، تحویل و دریافت خواهد کرد.

اگر برای تلاش و گفتگو و حل اختلافات خود به حریم خصوصی نیاز دارید، می توانید از دوست کمک کننده درخواست کنید گروه را ترک کند.

با این حال، این روش تنها زمانی کار می کند که کاربری که شما را مسدود کرده است در این گروه باقی بماند. اگر آنها تصمیم به خروج از شما گرفتند، نمی توانید با آنها پیامک ارسال کنید یا با آنها ارتباط برقرار کنید.

روش شماره 2: اکانت واتساپ خود را حذف، غیرفعال و دوباره فعال کنید

حذف اکانت واتساپ شما پرهزینه است و تأثیرات عمیقی دارد و باید بدانید که این تصمیم چه چیزی به همراه دارد. این روش تنها در صورتی باید مورد استفاده قرار گیرد که سایر روش ها با شکست مواجه شوند.

حذف و فعال سازی مجدد حساب شما به طور خودکار شما را از تمام گروه هایی که در آنها شرکت کرده اید حذف می کند. اگر گروه هایی وجود داشته باشد که شما مدیریت می کنید، شما نیز از آنها حذف خواهید شد و تمام حقوق مدیر را از دست خواهید داد.

همچنین سابقه چت شما در Google Drive و iCloud از بین خواهد رفت. با این وجود، همچنان می توانید اطلاعات خود را از یک نسخه پشتیبان محلی بازیابی کنید. اگر تصمیم به حذف و غیرفعال کردن حساب خود دارید، مراحل زیر را دنبال کنید تا به کاربرانی که شما را مسدود کرده اند پیام ارسال کنید.

  • واتس اپ را باز کنید.
  • روی سه نقطه در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید.
  • روی «تنظیمات» ضربه بزنید.
  • روی «حساب» ضربه بزنید.
  • روی گزینه “Delete My Account” ضربه بزنید.
  • کد کشور خود را تأیید کنید، شماره تلفن خود را وارد کنید و روی «حذف حساب من» ضربه بزنید.
  • واتس اپ را دوباره در گوشی خود راه اندازی کنید.
  • دستورالعمل های نمایش داده شده روی صفحه را دنبال کنید تا حساب واتس اپ خود را دوباره فعال کنید.
  • پس از راه‌اندازی، می‌توانید مستقیماً به هر کسی پیام دهید.

این روش به شما امکان می‌دهد برای همه، از جمله کسانی که شما را مسدود کرده‌اند، پیام ارسال کنید.

سوالات متداول

آیا می توانید فردی که شما را بلاک کرده است به گروه واتساپ اضافه کنید؟

نه نمی توانی. با این حال، می‌توانید مخاطبی را که مسدود کرده‌اید به گروه WhatsApp اضافه کنید.

چگونه متوجه می شوید که شخصی شما را در واتساپ بلاک کرده است؟

ممکن است بدانید که آیا یکی شما را از طریق چندین نشانه مسدود کرده است. شما نمی توانید عکس پروفایل آنها را ببینید. شما نمی توانید آخرین وضعیت مشاهده شده آنها را ببینید و وقتی برای آنها پیام ارسال می کنید، فقط یک تیک ظاهر می شود.

آیا کسی که در واتساپ مسدود شده است می تواند پیام های قدیمی را ببیند؟

بله آنها میتوانند. پیام‌ها و فایل‌های رسانه قبلی موجود در چت‌ها حذف نمی‌شوند.

نتیجه گیری

با روش‌های بالا می‌توانید روی موضوع بلاک شدن مانور دهید و دوباره با فردی که شما را بلاک کرده است، ارتباط برقرار کنید. باید توجه داشته باشید که اعمال مراحل بالا مانع از مسدود شدن مجدد کاربر دیگر نمی شود. بهترین راه حل این است که مشکل بین شما و کاربری که شما را بلاک کرده است حل کنید تا همچنان با آنها در ارتباط باشید.
امتیاز دهید
منبع itgeared
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.