Microsoft Copilot در گلکسی بوک 4 سیستم عامل ویندوز و رابط کاربری One UI را متحد می کند

در کنار سری سرفیس مایکروسافت، لپ‌تاپ‌های سامسونگ کم کم به یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای کاربران سیستم‌عامل ویندوز تبدیل شده‌اند که گوشی‌های اندرویدی را به iOS ترجیح می‌دهند. سامسونگ و مایکروسافت برای پر کردن شکاف بین سیستم عامل های مایکروسافت و اندروید با یکدیگر همکاری کرده اند و مجموعه گلکسی بوک 4 بهترین نتایج را تاکنون به دست آورده است.

این هفته، سامسونگ اعلام کرد که همکاری با مایکروسافت این امکان را برای لپ‌تاپ‌های گلکسی بوک 4 این شرکت فراهم کرده است تا از ویژگی Microsoft Copilot استفاده کنند.

Copilot کتاب‌های گلکسی و تلفن‌ها را بیشتر از همیشه به هم نزدیک می‌کند

Microsoft Copilot یک سیستم هوش مصنوعی بصری است که به کاربران رایانه های شخصی ویندوز – در این مورد، کاربران Galaxy Book 4 – اجازه می دهد تا به طور یکپارچه به تلفن های Galaxy خود متصل شوند و حتی تلفن های خود را از طریق برنامه هایی مانند Microsoft Teams به دوربین های رایانه ای قدرتمند برای تماس های ویدیویی و کنفرانس ویدیویی تبدیل کنند.

Copilot همچنین می‌تواند به‌طور خودکار از طرف گلکسی بوک 4 و کاربران گوشی پیام‌هایی ایجاد و ارسال کند. می‌تواند توصیه‌های رستوران‌هایی را که دوستانتان در پیام‌های قبلی داده‌اند، ردیابی کند، پیام‌هایی را برای مخاطبین ارسال کند و در مورد برنامه‌های شام سؤال کند، و نظرات محصول را در مرورگر شما جستجو کند – همه اینها از رایانه شما بدون نیاز به باز کردن برنامه‌های جداگانه در تلفن گلکسی شما.

در اصل، Copilot امکان استفاده از ویژگی‌های مختلف تلفن گلکسی را از لپ‌تاپ Galaxy Book 4 خود بدون نیاز به باز کردن چندین برنامه ممکن می‌سازد و همه چیز باید بدون درز باشد. این رایانه‌های شخصی ویندوز و One UI را بیش از هر زمان دیگری به هم نزدیک می‌کند، زیرا کاربران می‌توانند به جای جابجایی بین رایانه‌های شخصی و تلفن‌های هوشمند اندرویدی، کارهای مختلفی را با استفاده از یک دستگاه – لپ‌تاپ خود – انجام دهند.

در همین حال، تبدیل گوشی گلکسی به یک دوربین کامپیوتر قدرتمند، ویژگی‌های قدرتمندی مانند تاری پس‌زمینه و قاب‌بندی خودکار را ممکن می‌سازد. نیازی به گفتن نیست که دوربین‌های پرچمدار گلکسی بالاتر و فراتر از قابلیت‌های وب‌کم‌های معمولی هستند و استفاده از تلفن هوشمند برای کنفرانس ویدیویی و تماس‌های ویدیویی در گلکسی بوک‌ها یک تغییر بازی است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.