شیائومی 14 پرو ممکن است هرگز به طور رسمی در خارج از چین عرضه نشود

شیائومی در پایان ماه اکتبر از گوشی های پرچمدار 14 و 14 پرو رونمایی کرد و چند روز بعد فروش آنها در چین آغاز شد. طبق معمول، ما انتظار داشتیم که آنها در آینده ای نزدیک یک راه اندازی جهانی داشته باشند – این همان چیزی است که با عرضه های پایانی سال شیائومی تا این حد پیش رفته است. آنها ابتدا برای چین معرفی شدند، سپس چند ماه بعد یک راه اندازی جهانی نیز وجود دارد.

ظاهرا این اتفاق همچنان برای شیائومی 14 خواهد بود، اما طبق گزارش جدید امروز، Xiaomi 14 Pro به آن نخواهد پیوست. اطلاعات از طریق مشاهده نرم افزارهایی که شرکت در حال توسعه برای بازارهای بین المللی است استنباط می شود.

خبر بد این است که بر خلاف نسخه 14 که هنوز شاهد پیشرفت های زیادی است، دیگر توسعه نرم افزاری برای نسخه های جهانی HyperOS شیائومی برای 14 Pro وجود ندارد. البته، این احتمال وجود دارد که منبع این اطلاعات از اینکه مکان دیگری برای جستجوی آن بیلدها در سرورهای شیائومی وجود دارد، آگاه نباشد.

اما به نظر می رسد که تنها یکی از 14 مدل از چین فرار می کند و شاید کمی منطقی باشد. اگر یک 14 اولترا هم بیاید، و باید هم بیاید، آن وقت 14 پرو می تواند به عنوان یک فرزند وسط فراموش شده در مجموعه این شرکت به پایان برسد، بنابراین شاید تحقیقات بازار آن نشان دهد که مردم یا به سراغ مدل وانیلی می روند یا همه چیز را و رویکرد سینک آشپزخانه Ultra، بدون فضای زیادی در بین.

اگر صبورانه منتظر عرضه بین‌المللی 14 پرو بوده‌اید، شنیدن این خبر قطعاً عالی نخواهد بود، اما هنوز رسمی نشده است، بنابراین شاید هنوز فرصتی وجود داشته باشد. ممکن است به زودی متوجه این موضوع شویم، زیرا شایعات حاکی از آن است که اولین نمایش جهانی 14 در ژانویه اتفاق خواهد افتاد.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.