ویجت ورزشی برای صفحه اصلی اندروید توسط گوگل در دست ساخت است

در یک پست APK Insight، گوگل مشاهده شده است که ویجت ورزشی صفحه اصلی اندروید را برای برنامه Google خود دوباره طراحی می کند. پس از رونمایی از فهرست نظارت مالی برای صفحه اصلی اندروید، گوگل اکنون در حال توسعه ویجتی برای طرفداران ورزش است. با استفاده از این، کاربران می توانند ویجت ورزشی برنامه Google را در صفحه اصلی قرار دهند و آخرین اطلاعات را در مورد بازی های مورد علاقه خود دریافت کنند.

افزودن ویجت Google Sports در صفحه اصلی به سادگی تیم‌هایی را که دنبال می‌کنید و بازی‌های آتی، مسابقات زنده یا گذشته آنها را نشان می‌دهد. اطلاعات با تاریخ و زمان، امتیاز و لیگی که در آن رقابت می‌کنند روی کارت‌ها ظاهر می‌شود. با ضربه زدن روی این ویجت Google Sports به کارت گرافیک کامل دانش در جستجوی Google دسترسی خواهید داشت.

ویجت ورزشی برنامه Google برای کاربران عادی در دسترس نیست

یک رابط کاربری یک یا دو ستونی وجود دارد که با استفاده از دومی اطلاعات بیشتری به شما می‌دهد و بازی را به‌طور برجسته در بالای صفحه نمایش می‌دهد. می‌توانید آزادانه اندازه ویجت ورزشی برنامه Google را تغییر دهید تا کل صفحه اصلی را پر کنید. یک دکمه رفرش کوچک در بالا سمت راست وجود دارد که اطلاعات “آخرین به روز رسانی” را نیز نشان می دهد.

همانطور که توسط 9To5Google مشاهده شد، ویجت همچنین دو نما را در اختیار شما قرار می‌دهد: «بازی‌های شما» و «بازی‌های پرطرفدار». با استفاده از صفحه تنظیمات ویجت ورزشی برنامه Google، کاربران می توانند ویجت را تغییر دهند و تیم هایی را که دنبال می کنند اضافه کنند. همچنین «توصیه‌هایی» را برای بازی‌ها، تیم‌ها، لیگ‌ها و غیره بر اساس جستجوهای شما ارائه می‌دهد. همچنین رنگ پویا در همه جا اعمال می شود. این ویجت ورزشی در برنامه Google v14.49.38.29 فعال شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.