به روز رسانی وصله امنیتی دسامبر 2023 سامسونگ هفت نقص مهم را برطرف می کند

سامسونگ هنوز به‌روزرسانی امنیتی دسامبر 2023 را برای هیچ یک از دستگاه‌های خود منتشر نکرده، اما فاش کرده است که چه چیزی در به‌روزرسانی امنیتی جدید گنجانده شده است. این شرکت اطلاعاتی را در مورد وصله امنیتی آینده در بولتن امنیتی خود فاش کرد. این به‌روزرسانی می‌تواند طی چند روز آینده برای ده‌ها گوشی هوشمند و تبلت منتشر شود.

به‌روزرسانی امنیتی دسامبر 2023 سامسونگ در مجموع شامل 75 اصلاح برای آسیب‌پذیری‌های امنیتی شناخته شده است. 54 مورد از این اصلاحات توسط گوگل منتشر شده و در آپدیت سامسونگ گنجانده شده است. Samsung Semiconductor (برای مشکلات مربوط به Exynos) چهار راه حل امنیتی ارائه کرد، در حالی که بخش گوشی های هوشمند سامسونگ 16 نقص امنیتی را در نسخه نرم افزار قبلی برطرف کرد.

از 54 اصلاح ارائه شده توسط گوگل، 7 مورد حیاتی تلقی می شوند، در حالی که 43 اصلاح به عنوان اولویت بالا مشخص شده اند. یکی از این اصلاحات قبلاً در وصله امنیتی نوامبر 2023 سامسونگ گنجانده شده بود. چهار اصلاح امنیتی ارائه شده توسط گوگل برای گوشی ها و تبلت های سامسونگ قابل اجرا نیستند.

از 16 اصلاحات سامسونگ، 9 مورد به عنوان اولویت بالا و شش مورد دارای اولویت متوسط ​​هستند. رفع‌های سامسونگ شامل مشکلات مربوط به Knox، حافظه و سرریز اعداد صحیح، AR Emoji، bootloader، Smart Clip و اپلیکیشن Contacts است.

سامسونگ احتمالاً ابتدا به‌روزرسانی امنیتی دسامبر 2023 را برای تلفن‌های رده بالای خود عرضه خواهد کرد. بعداً، این به‌روزرسانی می‌تواند برای تبلت‌ها، گوشی‌های میان‌رده و سپس گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه منتشر شود. این به‌روزرسانی ممکن است یک ماه یا کمی بیشتر طول بکشد تا به همه دستگاه‌های سازگار برسد.

انتظار می‌رود که به‌روزرسانی One UI 6.0 در چند ماه آینده برای چندین گوشی و تبلت سامسونگ عرضه شود.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.