آموزش سفارشی کردن زبان برنامه در دستگاه های گلکسی سامسونگ

سهولت دسترسی و سفارشی سازی همیشه دغدغه اصلی گوگل و سازندگان دستگاه های اندرویدی مانند سامسونگ بوده است. گوشی‌های گلکسی قیمت‌های متفاوتی دارند و میلیون‌ها نفر در بازارهای بی‌شماری از آن‌ها استفاده می‌کنند. بنابراین، ارائه سهولت دسترسی به همه، کلید موفقیت سیستم عامل اندروید و رابط کاربری One UI است.

یکی از راه‌هایی که گوشی‌ها و تبلت‌های گلکسی برای بسیاری از مردم در قاره‌های مختلف جذاب هستند، گزینه‌های زبان سیستم است. اگرچه تعداد زیادی از مشتریان دستگاه های Galaxy ترجیح می دهند از تلفن های اندرویدی خود به زبان انگلیسی استفاده کنند، One UI از بسیاری از زبان های دیگر پشتیبانی می کند.

اما اگر بخواهید از یک برنامه خاص به زبانی متفاوت از زبانی که برای کل One UI تنظیم کرده اید استفاده کنید، چه؟ خب، انجام این کار امکان پذیر است و در اینجا نحوه انجام آن آمده است.

سفارشی کردن زبان برنامه در One UI

سیستم عامل اندروید گزینه های زبان هر برنامه را ارائه می دهد. برای دسترسی به این ویژگی در دستگاه گلکسی خود، باید برنامه تنظیمات را باز کنید، به «مدیریت عمومی» بروید و روی «زبان‌های برنامه» ضربه بزنید.

در اینجا، فهرستی از برنامه‌هایی را می‌بینید که از تنظیمات زبان برنامه مستقل از برنامه‌ای که در سراسر سیستم استفاده می‌کنید، پشتیبانی می‌کنند. در این لیست می توانید یک اپلیکیشن را انتخاب کرده و زبان مورد نظر را از لیست انتخاب کنید.

به طرز عجیبی، حتی اگر گوشی‌های گلکسی دارای رابط کاربری One UI از این ویژگی اندروید پشتیبانی می‌کنند، به نظر نمی‌رسد که هیچ برنامه اختصاصی سامسونگ وجود نداشته باشد. با این حال، بسیاری از برنامه های گوگل را خواهید یافت که از تنظیمات زبان مستقل پشتیبانی می کنند. برخی از برنامه های شخص ثالث نیز از این ابزار بهره می برند، اما مسافت پیموده شده شما با تنظیمات زبان برنامه شخص ثالث ممکن است متفاوت باشد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.