احتمالا وان پلاس Ace 3 در 17 دسامبر عرضه شود

وان پلاس در حال آماده شدن برای عرضه گوشی هوشمند وان پلاس 12 در چین فردا، یعنی در تاریخ 5 دسامبر است. مدتی است که اطلاعات زیادی در مورد OnePlus Ace 3 منتشر شده است. اکنون، یک منبع آگاه زمان عرضه گوشی هوشمند Ace 3 را فاش کرده است.

نکات برجسته

  • انتظار می‌رود گوشی هوشمند وان پلاس Ace 3 اواخر این ماه در چین معرفی شود.
  • این دستگاه می تواند دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی باشد.
  • انتظار می رود وان پلاس Ace 3 در بازار جهانی به وان پلاس 12R تغییر نام دهد.

به گزارش Gizmochina، طبق اطلاعاتی که WHYLAB کارشناس اطلاعات ارائه می دهد، انتظار می رود مدل گوشی هوشمند OnePlus Ace 3 اواخر این ماه در چین معرفی شود.

همچنین، یک اسکرین شات از وب‌سایت یک خرده‌فروش چینی نشان می‌دهد که OnePlus Ace 3 در تاریخ 17 دسامبر (یک‌شنبه 26 آذر) عرضه می‌شود.

اگر این تاریخ عرضه دقیق باشد، شرکت احتمالاً تاریخ عرضه OnePlus Ace 3 را در هفته آینده اعلام خواهد کرد.

شایعات حاکی از آن است که مدل گوشی هوشمند وان پلاس Ace 3 با پنل OLED 6.7 اینچی BOE با لبه های خمیده عرضه شود. صفحه نمایش دستگاه احتمالا دارای وضوح 1.5K و نرخ به روز رسانی 120 هرتز خواهد بود. همچنین، انتظار می‌رود وان پلاس Ace 3 روی اندروید 14 مبتنی بر ColorOS 14 اجرا شود.

انتظار می رود که گوشی آینده از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 قدرت بگیرد. این گوشی می‌تواند تا 16 گیگابایت رم LPDDR5x و حداکثر 512 گیگابایت حافظه UFS 4.0 داشته باشد.

دستگاه وان پلاس Ace 3 احتمالاً دارای باتری 5500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 100 واتی خواهد بود. برای عکاسی، احتمالا گوشی آتی دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با پشتیبانی از OIS، لنز 8 مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین تله فوتو 32 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2 برابر باشد. در جلو نیز، یک دوربین 16 مگاپیکسلی وجود دارد.

وان پلاس 12 – با الهام از طبیعت

گمانه زنی هایی وجود دارد که انتظار می رود اسمارت فون آینده OnePlus Ace 3 در بازار جهانی به OnePlus 12R تغییر نام دهد. که احتمالاً در 23 ژانویه سال آینده برای مخاطبان جهانی رونمایی خواهد شد.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.