جزئیات وان پلاس 12R در اینترنت آشکار شد

سال نزدیک به پایان است و برندهای گوشی های هوشمند در حال آماده شدن برای معرفی جدید خود هستند. طبق چرخه خود، این برندها گوشی های هوشمند پرچمدار خود را بین دسامبر تا مارس در هند عرضه می کنند. در کنار ویوو، آیکیو و سامسونگ، وان پلاس نیز وجود دارد. اخیراً در Snapdragon Summit 2023، OnePlus گوشی OnePlus 12 را با Snapdragon 8 Gen 3 تایید کرد و همچنین صفحه نمایش آن را نیز رونمایی کرد. با این حال، هیچ بحثی در مورد نوع OnePlus 12R وجود نداشت. اما چند ماه پیش با رندرها و برخی مشخصات آن در اینترنت ظاهر شد. و اکنون دوباره در مذاکرات است زیرا در فهرست معیار ظاهر شده است. بیایید بررسی کنیم.

نکات برجسته

  • OnePlus 12R با شماره مدل PJD110 در لیست Geekbench دیده شده است.
  • انتظار می رود وان پلاس 12 آر با طراحی مشابه وان پلاس 11 آر عرضه شود.
  • این گوشی می تواند دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی خمیده 1.5K AMOLED با پشتیبانی از نرخ رفرش تا 120 هرتز باشد.

مشخصات مورد انتظار وان پلاس 12R

OnePlus 12R در لیست Geekbench با شماره مدل PJD110 توسط FoneArena مشاهده شده است. این موضوع پردازنده، نسخه اندروید و رم گوشی هوشمند را فاش کرد. این گوشی هوشمند روی Geekbench با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 آزمایش شد. علاوه بر آن، بر روی آخرین سیستم عامل اندروید 14 اجرا می شد و دارای 16 گیگابایت رم بود.

در مورد نمرات، آن را در آزمون تک هسته ای 1723 و در آزمون چند هسته ای 5164 را کسب کرد.

مشخصات مورد انتظار وان پلاس 12R - چیکاو

با بازگشت به اطلاعات قبلی، OnLeaks برخی از رندرهای OnePlus 12R را با همکاری MySmartPrice به اشتراک گذاشته است. انتظار می رود وان پلاس 12 آر با طراحی مشابه وان پلاس 11 آر عرضه شود. در رندرها به رنگ سفید دیده می شد. ممکن است یک ماژول دوربین دایره ای به قاب کناری متصل باشد. این تنظیمات دوربین سه گانه و فلاش LED را نشان داد. علاوه بر این، امضای OnePlus Alert Slider نیز ممکن است وجود داشته باشد.

در کنار رندرها، مشخصات صفحه نمایش، دوربین و باتری نیز قبلاً ذکر شده بود. انتظار می رود OnePlus 12R دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی خمیده 1.5K AMOLED با پشتیبانی از نرخ رفرش تا 120 هرتز باشد. در ادامه، می تواند یک باتری 5500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 100 واتی داشته باشد.

در مورد دوربین ها، ممکن است دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، سنسور تله فوتو 32 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال تا 2 برابر و لنز 8 مگاپیکسلی Ultrawide باشد. در قسمت جلو، می‌توانیم دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی را ببینیم.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.