نقد و بررسی گوشی پوکو C65

معرفی

اگر به دنبال تجربه‌ای با قیمت کم از شیائومی هستید، گوشی جدید پوکو انتخاب خوبی است.

گوشی های پوکو سری C اخیراً به طور مکرر منتشر شده اند و رمزگشایی قرارداد نامگذاری دشوار است. به نظر می رسد که عدد اول در شماره مدل نشان دهنده تولید دستگاه است در حالی که عدد دوم تا حدودی به موقعیت نسبی آن در خط تولید مربوط می شود، شاید اندازه نمایشگر آن نیز.

اگر فرض کنیم که واقعاً چنین است، پس Poco C65 جدید اولین دستگاه از نسل جدید دستگاه‌های پوکو است و می‌آید تا «جایگزین» Poco C55 شود، حتی با وجود اینکه پوکو سی 55 در فوریه امسال عرضه شد. شباهت های زیادی بین C55 و C65 جدید وجود دارد. هر دو دستگاه تقریباً یک اندازه هستند و دارای چیپست مدیاتک هلیو G85، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی هستند.

بررسی شیائومی پوکو C65

با این حال، هنوز برخی از پیشرفت‌های نسلی قابل ذکر است. صفحه نمایش در C65، برای نمونه، اندکی رشد کرده است و اکنون 6.74 اینچ قطر دارد. اما مهمتر از آن، اکنون می‌تواند با فرکانس 90 هرتز به‌روزرسانی شود، که برای اولین بار برای خط تلفن‌های پوکو “C” است.

پوکو C65 اکنون از شارژ 18 واتی PD پشتیبانی می‌کند، که ممکن است در شرایط مطلق چندان زیاد به نظر نرسد، اما همچنان نسبت به 10 وات Poco C55 پیشرفت قابل توجهی دارد.

پوکو C65 با یک دوربین ماکرو اختصاصی جدید 2 مگاپیکسلی در پشت و جایگزین سنسور عمق C55، این معامله را شیرین تر می کند. دوربین سلفی نیز به ماژول 8 مگاپیکسلی ارتقا یافته است. و وقتی می گوییم Poco C65 یک دستگاه مقرون به صرفه است، منظور ما بودجه است. فقط با قیمت 129 دلار و 149 دلار برای مدل های 6/128 گیگابایتی و 8/256 گیگابایتی به فروش می رسد (قیمت های اولیه 109 دلار / 129 دلار).

بیایید ببینیم که این مبلغ اندک چه چیزی برای شما به ارمغان می آورد.

جعبه گشایی

جعبه گشایی پوکو سی 65 - چیکاو

Poco C65 در یک جعبه دو تکه زیبا و مستحکم در طرح رنگ معمولی Poco زرد و مشکی عرضه می شود. اگرچه سازنده به هیچ وجه به دوستدار محیط زیست بودن نمی بالد، به نظر می رسد بسته بندی کاملاً از مقوا ساخته شده است که دیدن آن از این نظر عالی است. هیچ پایه پلاستیکی داخلی برای نشستن گوشی وجود ندارد، اما همچنان در جای خود کاملا ایمن است.

Poco C65 بسته بندی خرده فروشی نسبتاً غنی نسبت به قیمت خود دارد. این یک موتیف مداوم با C65 خواهد بود زیرا خوب است که قیمت پایین آن را هنگام تجزیه و تحلیل جنبه های مختلف تجربه در نظر داشته باشید.

جعبه خرده فروشی حاوی یک کابل USB نوع A به نوع C و یک شارژر دیواری است. این فقط یک واحد ساده 10 واتی (5V@2A) است نه واحدی که می تواند 18 وات برق کاملی را که گوشی می تواند قبول کند اشباع کند. با این حال، نقطه قیمت بودجه را در نظر داشته باشید.

امتیاز دهید
منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.