بهترین گوشی های هوشمند میان رده برای دانشجویان؛ پیشنهاد ویژه: شیائومی سیوی (بخش سوم)

بهترین گوشی‌های میان‌رده برای دانشجویان طیف وسیعی از گوشی‌های برندهای مختلف را در بر می‌گیرد که بدون شک از میان بهترین، محبوب‌ترین و زیباترین گوشی‌ها با امکانات و قابلیت‌های فراوان، گلچین شده‌اند. این گوشی‌ها با قیمت‌های مقرون به صرفه‌ای که دارند، می‌توانند سایر اقشار را نیز به خود جلب کنند. همراه چیکاو باشید.

  • اوپو  اف ۱۹ اس (Oppo F 19s)

اوپو  اف ۱۹ اس یکی دیگر از گوشی‌های هوشمند  بسیار جذاب است که از مشخصات بسیار خوبی بهره می‌برد. درکل می‌توان گفت که ورود شرکت‌های چینی به بازار گوشی‌های هوشمند به یاری مصرف کنندگان شتافته و به نفع تمام کاربران شده است زیرا تا پیش از فعالیت این شرکت‌ها، گوشی‌های غول‌های فناوری به دو سطح پرچمدار و پایین‌رده تقسیم‌ بندی می‌شدند اما با ورود این شرکت‌ها به بازار گوشی های هوشمند، سطح میان‌رده پیدا شد که گاه گوشی هایی در حد پرچمداران اما با قیمت‌هایی بسیار پایین‌تر را می‌توان شاهد بود.

گوشی اوپو  اف ۱۹ اس از صفحه نمایش ۶.۴۳ اینچی سوپر آمولد با وضوح فول اچ دی پلاس و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل، تراکم ۴۰۹ پیکسل در اینچ مربع، نسبت تصویر ۲۰ به ۹ و نسبت نمایشگر به بدنه ۸۴.۴ درصد که از روشنایی حداکثر تا ۸۰۰ نیت بهره می‌برد، یکی دیگر از گوشی‌های میان‌رده اوپو  است که علی رغم قیمت بسیار مقرون به صرفه‌ای که دارد مشخصات بسیار تحسین برانگیزی را ارائه می‌دهد.

اوپو  اف ۱۹ اس در پنل پشتی از ماژول دوربین سه‌گانه بهره می‌برد که دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی است و دو حسگر ۲ مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق نیز با آن همراه شده‌اند. حسگر سلفی نیز یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی است که در حفره بالای سمت چپ نمایشگر قرار دارد. این گوشی با ۸ میلی‌متر ضخامت باریک‌ترین گوشی اوپو  است که موفق شده تا باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را که از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند در خود جای دهد.

گوشی جدید اوپو  از تراشه اسنپدراگون ۶۶۲ کوالکام قدرت می‌گیرد که با تراشه گرافیکی آدرنو ۶۱۰ جفت شده است. این گوشی رابط ColorOS11.1 را در بالای اندروید ۱۱ اجرا می‌کند و از ۶ گیگابایت رم بعلاوه ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

  • گوشی هوشمند ویوو IQOO Z5  

این یکی دیگر از تلفن های هوشمند خوب برای دانشجویان است. صفحه نمایش بزرگ ۶.۶۷ اینچی LCD با کیفیت فول اچ دی پلاس و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ با تراکم پیکسلی ۳۹۵، پشتیبانی از HDR 10، طیف رنگ DCI-P3، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 240 هرتز و روشنایی ۶۵۰ هرتز نشان از یک گوشی ارزشمند دارد. همان طور که حدس می‌زنید، صفحه نمایش آن بزرگترین ویژگی این گوشی است که دارای رتبه TUV Rheinland است.

صفحه نمایش و پنل پشتی گوشی هوشمند ویوو IQOO Z5  - چیکاو

اجرای Funtouch 12 بر روی اندروید ۱۱ با تراشه اسنپدراگون ۷۷۸ نسخه ۵جی کوالکام و یاری تراشه گرافیکی آدرنو 643L به همراه میزان رم شگفت انگیز ۸ تا ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت از نوع پر سرعت UFS 3.1 و استفاده از ماژول دوربین سه گانه که برای دوربین اصلی از لنز ۶۴ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و لنز ۸ مگاپیکسلی اولتراواید و سنسور ۲ مگاپیکسلی عکاسی مینیاتوری نیز با آن همراه شده‌اند و همچنین حسگر ۱۶ مگاپیکسلی سلفی که در حفره هول پانچ جای گرفته است، نشان از یک گوشی هوشمند بسیار جالب و قدرتمند را می‌دهد که می‌تواند با کیفیت 4K  نیز ویدیو ضبط کند. این دوربین از حالت عمودی، حالت فوق العاده شب و فیلمبرداری دوگانه پشتیبانی می کند.

باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۴ واتی از دیگر مشخصات این تلفن خوش قیمت ویوو است. همچنین، این تلفن از سیستم خنک کننده مایع VC بسیار کارآمد برای دفع گرما استفاده می‌کند.

  • گوشی ریلمی جی تی نئو ۲ (REALME GT NEO2) با قاتل پرچمداران آشنا شوید!

گوشی ریلمی جی تی نئو ۲ دارای صفحه نمایش ۶.۶۲ اینچی سوپر آمولد تمام صفحه (پنل E4 سامسونگ) است که از وضوح فول اچ دی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل و نسبت تصویر ۲۰ به ۹ و تراکم پیکسلی ۳۹۸ در اینچ مربع برخوردار شده و می‌تواند از HDR 10، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱۳۰۰ نیت پشتیبانی کند.

رنگ بندی گوشی ریلمی جی تی نئو ۲ - چیکاو

گوشی ریلمی رابط کاربری ریلمی UI 2.0 را بر روی اندروید ۱۱ اجرا می کند و از تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸۷۰ نسخه ۵جی کوالکام بهره می‌برد و با همکاری تراشه گرافیکی بسیار قدرتمند آدرنو ۶۵۰ مشخصات شگفت انگیزی و متحیرکننده‌ای را به نمایش می‌گذارد. فناوری جدید دفع گرما ویژگی بسیار خاصی است که این گوشی را بدون هیچ تردیدی بسیار متمایز می‌کند.  این اولین مدلی است که برای دفع گرما از سیستم جدیدی بهره می‌برد که آن را (diamond ice core cooling system) می‌نامد که می‌تواند تا مساحت ۱۷۹۳۲ میلی‌متر مربع را در بر بگیرد.

برای استفاده از مواد الماس، ریلمی پیشرفتی در ساخت ذرات الماس با قطر ۴۰ تا ۵۰ میکرو متر در داخل ژل دفع گرما انجام داده است. به همین دلیل، تراشه می‌تواند به سرعت گرما را منتقل کند و به طور سریع خنک شود.

گوشی ریلمی جی تی نئو ۲ - چیکاو

این گوشی با ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 عرضه می‌شود در پنل پشتی نیز از ماژول دوربین سه‌گانه بهره می‌برد که حسگر اصلی ان یک لنز ۶۴ مگاپیکسلی است. فیلم‌برداری 4K، لرزشگیر اپتیکال تصویر، حسگر سلفی ۱۶ مگاپیکسلی از دیگر مشخصات این گوشی ارزشمند است.

گوشی ریلمی جی تی نئو ۲ با بلندگوهای دوگانه استریو و کیفیت صدای ۲۴ بیت ۱۹۲ کیلوهرتز به همراه باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع ۶۵ واتی  که می‌تواند باتری را در مدت ۳۶ دقیقه از ۰ تا ۱۰۰ درصد شارژ کند، به راستی که نشان می‌دهد یک گوشی هوشمند قاتل واقعی پرچمداران است!

با بخش چهارم از سری مقالات معرفی بهترین گوشی های هوشمند اقتصادی مناسب برای دانشجویان که به بررسی گوشی سرسبد این لیست یعنی تلفن هوشمند شیائومی سیوی پرداختیم، همراه چیکاو باشید.

سوالات متداول

گوشی مناسب برای برنامه شاد کدام است؟

تمامی گوشی های میان رده و قیمت مناسب معرفی شده در این مقاله برای دانش آموزان و دانشجویان عالی می باشد.

بهترین گوشی مناسب برای نوجوانان کدام است؟

گوشی شیائومی پوکو ایکس ۳ پرو، سامسونگ گلکسی A32 و سامسونگ گلکسی A22 و سایر گوشی های معرفی شده در همین مقاله، بهترین گوشی هایی هستند که برای نوجوانان مناسب می باشند.

5/5 - (1 امتیاز)
منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.