ردمی نوت 13 پرو می تواند به زودی جهانی شود

Redmi Note 13 Pro در ماه سپتامبر امسال در چین در کنار ردمی Note 13 و ردمی Note 13 پرو پلاس عرضه شد. از آن زمان، در وب‌سایت‌های گواهی‌نامه ظاهر می‌شود و انتشار بالقوه جهانی را پیشنهاد می‌کند. اکنون، مدل گوشی هوشمند Note 13 Pro در وب سایت NBTC تایلند ظاهر شده است.

نکات برجسته

  • مدل گوشی هوشمند Redmi Note 13 Pro در وب سایت NBTC تایلند مشاهده شده است.
  • این بدان معناست که این دستگاه به زودی می تواند در سطح جهانی عرضه شود.
  • گوشی هوشمند Note 13 Pro دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی 1.5K FHD+ AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز است.

91mobiles مدل گوشی هوشمند ردمی نوت 13 پرو را در وب سایت NBTC تایلند با شماره مدل 23117RA68G مشاهده کرده است که نشان می دهد این دستگاه می تواند به زودی در سطح جهانی عرضه شود.

این لیست به طور خاص دستگاه را به عنوان ردمی نوت 13 پرو معرفی می کند که احتمالاً نشان دهنده نوع 4G بر اساس گواهی FCC گوشی هوشمند است که اخیراً مشاهده شده است.

به غیر از تایید وجود دستگاه، هیچ جزئیات یا مشخصات بیشتری در مورد مدل گوشی هوشمند Redmi Note 13 Pro فاش نشده است.

با توجه به اینکه گوشی هوشمند ردمی نوت 13 پرو قبلاً عرضه شده است، پیش بینی می شود که نسخه جهانی احتمالاً با همان مجموعه مشخصات عرضه شود. بیایید نگاهی به مشخصات گوشی هوشمند ردمی نوت 13 پرو بیندازیم.

مدل گوشی هوشمند Redmi Note 13 Pro با صفحه نمایش 6.67 اینچی 1.5K FHD+ AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز عرضه می شود. این دستگاه از تراشه اسنپدراگون 7s نسل 2 پشتیبانی می کند. برای عکاسی، نوت 13 پرو دارای سنسور 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP3 سامسونگ با OIS، لنز 8 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی است. علاوه بر این، این گوشی دارای دوربین جلو 16 مگاپیکسلی است.

نرخ نمونه برداری لمسی چیست؟ | آکادمی شیائومی

مدل ردمی Note 13 پرو دارای باتری 5100 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 67 واتی است. همچنین، این دستگاه بر روی MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13 به صورت خارج از جعبه کار می کند. این مدل گوشی هوشمند در چهار رنگ مشکی، آبی، سفید و نقره ای عرضه می شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.