احتمالا گلکسی Tab A9 یک دستگاه ODM باشد که توسط شرکت دیگری ساخته شده است

تنها چند هفته پس از اینکه سامسونگ تبلت های گلکسی تب اس 9 اف ای را به عنوان نسخه های مقرون به صرفه پرچمداران تب اس 9 معرفی کرد، این شرکت مجموعه تبلت های خود را با دو مدل دیگر که در انتهای طیف ارزان تر قرار دارند، بیش از پیش گسترش داد. و مانند برخی دیگر از محصولات Galaxy A مقرون به صرفه سامسونگ، این تبلت‌های جدید – با نام Galaxy Tab A9 و Tab A9+ – ممکن است دستگاه‌های ODM باشند.

یک داستان راه اندازی اخیر منتشر شده توسط وبلاگ ژاپنی موبایل ادعا می کند که Galaxy Tab A9+ دومین محصول ODM در سری Galaxy Tab است که در قفسه های ژاپن عرضه می شود. این رسانه محلی به جزئیات بیشتری در مورد این موضوع نمی‌پردازد، و هیچ اطلاعات دقیقی در مورد اینکه چه کسی ممکن است سری Tab A9 را برای سامسونگ تولید کند، وجود ندارد.

گلکسی تب A9 همچنان یک تبلت سامسونگ است

یک دستگاه ODM به این معنی است که طراحی، توسعه و/یا عرضه توسط شرکت دیگری با استفاده از برند سامسونگ تحت قرارداد برای تولید و عرضه یک دستگاه – در این مورد، یک تبلت Galaxy مقرون به صرفه انجام می‌شود.

بدیهی است که یک ODM (تولید کننده طرح اصلی) باید به قوانین و دستورالعمل های مشخص شده در قرارداد پایبند باشند. یک ODM نمی‌تواند برند سامسونگ گلکسی را تقریباً روی هیچ دستگاهی تسخیر کند. این هنوز باید در هسته خود یک دستگاه گلکسی باشد.

با این وجود، تبلت گلکسی تب اس 9 که یک دستگاه ODM است. به این معنی که سامسونگ نسبتاً با آن کنار آمده و در توسعه، طراحی، زنجیره تامین قطعات و ساخت این تبلت به اندازه‌ای که اگر این کار را می‌کرد، درگیر نبوده است. یک تبلت OEM (سازنده تجهیزات اصلی). یک شرکت متفاوت – یک ODM – این بارها را در ازای کاهش بیشتر انجام داد.

در اصل، اگر گلکسی تب A9 واقعا یک دستگاه ODM باشد، برای سامسونگ هزینه کمتری برای عرضه آن به بازار دارد. این هنوز هم یک محصول گلکسی است، اما یکی از محصولاتی که سامسونگ در طول مراحل توسعه و تولید خود کمتر با آن سروکار داشت.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.