قابلیت تایپ صوتی پیکسل 8 به پیکسل 7 می رسد

یکی از کارهایی که گوگل انجام می‌دهد این است که ویژگی‌ای را که به شدت تبلیغ می‌کند برای فروش جدیدترین تلفن‌هایش استفاده می‌کند و سپس این ویژگی را به مدل‌های قدیمی‌تر پیکسل اضافه می‌کند. یک مثال واقعا خوب از آن پاک کن جادویی است که برای کمک به فروش پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو صحبت کرده است. Magic Eraser به کاربران این امکان را می دهد که افراد، اقلام و حیوانات خانگی ناخواسته را از عکس هایی که قبلا پردازش شده اند حذف کنند. در حالی که گوگل در واقع چیزی نگفته است، تمرکز روی هوش مصنوعی در رویداد پیکسل 6 در سال 2021 باعث شد بسیاری بر این باورند که پاک کن جادویی برای مدل‌های قدیمی‌تر غیر مجهز به تنسور ممنوع است.

در فوریه سال جاری، گوگل با افزودن پشتیبانی Magic Eraser به همه گوشی‌های پیکسل با استفاده از برنامه Google Photos، از جمله نسل اصلی Pixel و Pixel XL، دنیای گوشی‌های هوشمند را شگفت‌زده کرد. مدل‌های iOS و غیر پیکسل اندروید که مشترک ویژگی ذخیره‌سازی ابری Google One هستند نیز می‌توانند از پاک کن جادویی استفاده کنند.

ویژگی جدیدی که در حال حاضر فقط در Pixel 8 و Pixel 8 Pro یافت می‌شود، می‌تواند تشخیص دهد که هنگام استفاده از ویژگی تایپ صوتی از چه زبانی استفاده می‌شود. به عنوان مثال، می‌توانید تایپ صوتی را به یک زبان شروع کنید، به زبان دیگری بروید، و دستیار Google به‌طور یکپارچه شروع به تایپ به زبان جدید می‌کند. یک “برچسب زبان” روی نمایشگر آخرین زبان شناسایی شده توسط Google Assistant را نشان می دهد.

منبع phonearena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.