به‌روزرسانی امنیتی اکتبر 2023 برای گلکسی A53 در چندین کشور منتشر شد

چند روز پیش، سامسونگ آپدیت امنیتی اکتبر 2023 را برای گلکسی A53 در اروپا و ایالات متحده منتشر کرد. با این حال، در ایالات متحده، این به‌روزرسانی فقط برای نسخه قفل شده گوشی هوشمند در دسترس بود. اکنون، این شرکت در دسترس بودن به‌روزرسانی امنیتی جدید گلکسی A53 را در بازارهای بیشتری از جمله آسیا، استرالیا و ایالات متحده گسترش داده است.

Galaxy A53 به‌روزرسانی امنیتی اکتبر 2023 را در کشورهای بیشتری دریافت می‌کند

به روز رسانی امنیتی جدید برای Galaxy A53 با نسخه سیستم عامل A536EXXS7CWI1 ارائه می شود و در استرالیا، اندونزی، قزاقستان، مالزی، نیوزیلند، روسیه، سنگاپور، تایلند، منطقه قفقاز، هلند، فیلیپین، اوکراین و ویتنام در دسترس است. . کشورهای آسیایی بیشتری می توانند به زودی این به روز رسانی را دریافت کنند.

نسخه فکتوری آنلاک گلکسی A53 دریافت آپدیت جدید را آغاز کرده است. این نسخه با سیستم عامل A536U1UES6CWI3 ارائه می شود و در تمام شبکه های اپراتور در ایالات متحده موجود است. به روز رسانی جدید با وصله امنیتی اکتبر 2023 ارائه می شود که ده ها نقص امنیتی موجود در نسخه نرم افزار قبلی را برطرف می کند.

اگر Galaxy A53 دارید و در کشورها یا مناطق ذکر شده در بالا زندگی می‌کنید، می‌توانید با رفتن به تنظیمات » به‌روزرسانی نرم‌افزار و ضربه زدن روی دانلود و نصب، به‌روزرسانی امنیتی اکتبر 2023 را بررسی کنید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.