سری Galaxy S23 سامسونگ به‌روزرسانی One UI 6 Beta 8 مبتنی بر اندروید 14 را دریافت کرد

سامسونگ به‌روزرسانی One UI 6 Beta 8 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 14 را برای پرچم‌دار سری گلکسی S23 خود عرضه می‌کند. این شرکت در حال آماده شدن برای انتشار بیلد پایدار پوسته سفارشی اندروید 14 خود است و آخرین نسخه بتا را قبل از انتشار کامل راه اندازی کرده است.

به‌روزرسانی سامسونگ One UI 6 Beta 8 برای Galaxy S23 منتشر شد

آخرین نسخه One UI 6 Beta 8 غول فناوری کره جنوبی، به‌روزرسانی اندروید 14 را به سری Galaxy S23 ارائه می‌کند. به عبارت دیگر، دارندگان Galaxy S23، Galaxy S23+ و Galaxy S23 Ultra می توانند این به روز رسانی را امتحان کنند. قابل ذکر است که این اولین نسخه از اندروید 14 در این دستگاه ها نیست و این برند به صورت دوره ای نسخه های بتا جدیدی از One UI 6 را منتشر کرده است.

در حال حاضر، این به روز رسانی برای کاربران هند، لهستان، آلمان، ایالات متحده و بریتانیا منتشر شده است. به‌روزرسانی One UI 6 Beta 8 هیچ ویژگی مهمی را به همراه ندارد، اما ثبات و عملکرد سیستم را در کنار بهبود ویژگی‌ها و رفع اشکال‌ها به ارمغان می‌آورد. علاوه بر این، به‌روزرسانی وصله امنیتی را به آخرین اکتبر 2023 ارتقا می‌دهد.

آخرین نسخه بتا، برنامه‌های موجود در انبار را نیز به‌روزرسانی می‌کند و تجربه کلی نسخه بتا اندروید 14 را بهبود می‌بخشد. شایان ذکر است که این به روز رسانی فقط برای کاربران گلکسی S23 که قبلاً در برنامه One UI 6 بتای ثبت نام کرده اند در دسترس است. بنابراین برای علاقه‌مندان، می‌توانید با رفتن به «به‌روزرسانی نرم‌افزار» در منوی «تنظیمات»، به‌روزرسانی را بررسی کنید. آخرین نسخه بتا دارای حجم کلی دانلود در حدود 500 مگابایت است.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.