گلکسی Z Fold3 و Z Flip3 اندروید 14 را با دسترسی بتا One UI 6 دریافت می کنند

طی چند هفته گذشته، سامسونگ به سرعت تعداد بیشتری از گوشی‌های هوشمند خود را به برنامه One UI 6 بتای اضافه کرده است و امروز دو شرکت جدید وارد این حوزه شده‌اند: Galaxy Z Fold3 و Galaxy Z Flip3 که هر دو از سال 2021 ساخته شده‌اند.

نسخه بتا اکنون برای این دو نفر در خانه سامسونگ کره جنوبی فعال است، و اگر آنجا هستید و می‌خواهید به برنامه بتا بپیوندید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که به برنامه اعضای سامسونگ بروید و روی بنر بزرگ One UI 6 ضربه بزنید. سپس برخی از جزئیات را وارد می‌کنید و پس از اتمام می‌توانید به تنظیمات > به‌روزرسانی نرم‌افزار بروید، روی Download and install ضربه بزنید و آخرین نسخه One UI 6 بتای مبتنی بر Android 14 را به‌عنوان یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری فراتر از هوا دریافت خواهید کرد.

با این حال، به خاطر داشته باشید که به احتمال زیاد این یک دانلود 3 گیگابایتی یا بیشتر خواهد بود، بنابراین مطمئن شوید که فضای کافی برای گرفتن آن دارید، و در اتصالی هستید که باعث نمی‌شود زمان زیادی طول بکشد.

در همان زمان، سامسونگ سخت در حال کار بر روی اولین نسخه پایدار One UI 6 برای خانواده گلکسی S23 است و ممکن است ظرف چند هفته آینده منتشر شود. گوشی‌های قدیمی‌تر مانند Fold3 و Flip3 بدون شک باید کمی بیشتر منتظر بمانند، اما اگر سامسونگ بتواند سرعت انتشار به‌روزرسانی چشمگیر سال گذشته را تکرار کند، آن‌وقت خیلی بیشتر طول نخواهد کشید.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.