اسنپ ​​چت امکان جاسازی محتوا و همچنین ویژگی های پر شده با هوش مصنوعی را معرفی می کند

اسنپ ​​چت در حال توسعه است و دیگر فقط پلتفرمی برای ارسال تصاویر نیست. این پلتفرم دو ویژگی تغییر دهنده بازی را معرفی کرده که اشتراک‌گذاری محتوا را آسان‌تر و رقابت را با اینستاگرام و تیک‌تاک هموارتر می‌کند.

اسنپ ​​چت سخت تلاش می کند تا با اینستاگرام و دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی رقابت کند

اولین ویژگی به کاربران اجازه می دهد تا محتوای اسنپ چت، مانند لنزها، ویدیوهای Spotlight و داستان های عمومی را مستقیماً در یک وب سایت جاسازی کنند. این قابلیت جدید اسنپ چت را به عنوان یک پلتفرم اشتراک محتوا، همه کاره تر می کند. در حالی که اینستاگرام و تیک تاک مدت‌هاست این ویژگی را ارائه می‌کنند.

ویژگی دوم از فناوری OpenAI برای بهبود عکس‌های شما استفاده می‌کند. برخلاف فیلترها و ویژگی‌های استاندارد، این ابزار جدید نمایی تخیلی از محیط اطراف شما ارائه می‌کند و برای تکمیل صحنه، نواحی مرزی یک عکس را پر می‌کند. این مانند محتوای آگاه فتوشاپ است، اما در زمان واقعی، درست در گوشی هوشمند شما. این ویژگی برای مشترکین Snapchat+ لذت بخش است و ارزش بیشتری به تجربه ممتاز می‌افزاید.

آنچه در اینجا قابل توجه است تعهد اسنپ چت به گنجاندن هوش مصنوعی در پلتفرم خود است، گامی که با راه اندازی چت ربات هوش مصنوعی من در اوایل سال جاری آغاز شد. این شرکت ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را به عنوان امتیازات انحصاری برای مشترکین +Snapchat ارائه می‌کند که تجربه ممتاز را از تجربه استاندارد متمایز می‌کند.

پس چرا این مهم است؟ همانطور که اسنپ چت برای رقابت با دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی آماده می شود، این ویژگی های جدید فقط ابزارهای اضافی نیستند. آنها یک جهت را نشان می دهند. آنها نشان می‌دهند که اسنپ چت چگونه خود را به عنوان یک پلتفرم یکپارچه‌تر و تقویت‌شده با هوش مصنوعی قرار می‌دهد، با هدف ارائه چیزی برای همه – از اسنپ شوتر معمولی گرفته تا کاربر با فن‌آوری.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.