چگونه گزینه Quick Add را در اسنپ چت حذف کنیم؟

من نمی خواهم سایر کاربران تصادفی اسنپ چت مرا اضافه کنند، مگر اینکه نام کاربری خود را مستقیماً به آنها بدهم. به همین دلیل است که به محض ورود به اسنپ چت، ویژگی افزودن سریع اسنپ چت را غیرفعال می کنم.

با غیرفعال بودن «افزودن سریع»، اسنپ چت حساب من را به سایر کاربران توصیه نمی‌کند و تنظیمات حریم خصوصی‌ام را کنترل می‌کنم. اگر می خواهید بدانید که چگونه Quick Add را در اسنپ چت حذف کنید، مراحل زیر را دنبال کنید.

نحوه غیرفعال کردن افزودن سریع در اسنپ چت

ویژگی افزودن سریع اسنپ چت، دوستان جدیدی را بر اساس ارتباطات متقابل پیشنهاد می کند، مشابه آنچه فیس بوک به دوستان پیشنهاد می کند. در حالی که می تواند به گسترش حلقه رسانه های اجتماعی شما کمک کند، ممکن است ترجیح دهید مخاطبان عکس های خود را خصوصی تر نگه دارید.

غیرفعال کردن « Quick Add » باعث می‌شود حساب شما در پیشنهادات «افزودن سریع» به دیگران توصیه نشود. این توییک افراد را در اسنپ چت مسدود نمی کند، بلکه دید شما را در پلتفرم کاهش می دهد. کاربران تنها در صورتی می توانند شما را اضافه کنند که نام کاربری شما را داشته باشند و شما را مستقیماً اضافه کنند.

برای غیرفعال کردن Quick Add در اسنپ چت، این مراحل را دنبال کنید.

  • برنامه اسنپ چت را در آیفون یا دستگاه اندرویدی خود باز کنید.
  • برای دسترسی به نمایه خود، روی نماد نمایه خود در گوشه سمت چپ بالای صفحه ضربه بزنید.

منوی پروفایل را در اسنپ چت باز کنید - چیکاو

  • سپس روی نماد تنظیمات (چرخ‌دنده) در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید تا وارد منوی تنظیمات شوید.

منوی تنظیمات اسنپ چت را باز کنید - چیکاو

  • روی گزینه See Me in Quick Add ضربه بزنید.

تنظیمات افزودن سریع را در اسنپ چت باز کنید - چیکاو

  • برای غیرفعال کردن این ویژگی، روی گزینه Show me in Quick Add ضربه بزنید.

چگونه سایر پیشنهادات افزودن سریع را از اسنپ چت حذف کنیم؟

اگر مکالمه کافی ندارید، اسنپ چت سعی می کند لیست چت شما را با کاربران پیشنهادی برای افزودن پر کند—این افزودن سریع در عمل است. شما هم نمی‌توانید جلوی این کار را بگیرید—Snapchat به صورت خودکار این کار را ادامه می‌دهد. با این حال، حتی اگر مخاطبین خود را همگام‌سازی نکرده‌اید، می‌توانید با ضربه زدن روی گزینه پاک کردن مخاطبین همگام‌سازی شده در تنظیمات، این فهرست پیشنهادات را حذف کنید.

برای روشن بودن، این برای همه کاربران برای پنهان کردن پیشنهادات افزودن سریع کار می کند. حتی اگر قبلاً مخاطبین خود را با اسنپ چت به اشتراک نگذاشته باشید، این مراحل همچنان تمام پیشنهادات افزودن سریع را از لیست چت شما پاک می کند. برای حذف سایر پیشنهادات افزودن سریع از اسنپ چت، این مراحل را دنبال کنید.

  • برای شروع، Snapchat را در دستگاه خود باز کنید.
  • روی نماد نمایه خود در گوشه سمت چپ بالا ضربه بزنید.
  • نماد تنظیمات را که در گوشه سمت راست بالای منوی نمایه خود قرار دارد، انتخاب کنید.
  • به پایین اسکرول کنید و روی گزینه Contact Syncing در منوی تنظیمات ضربه بزنید.

منوی Contact Syncing را باز کنید - چیکاو

  • روی حذف مخاطبین همگام‌سازی شده از اسنپ چت ضربه بزنید تا تمام مخاطبین پاک شده از اسنپ چت پاک شوند و پیشنهادات افزودن سریع ناپدید شوند.

مخاطبین همگام‌سازی شده را حذف کنید - چیکاو

  • اگر از سیستم خارج شدید، یا اگر مخاطبین دیگری اضافه کردید، ممکن است لازم باشد این مراحل را تکرار کنید تا دوباره لیست را پاک کنید.

جمع بندی

ویژگی Quick Add در اسنپ چت به شما امکان می دهد حلقه اجتماعی خود را گسترش دهید، اما همه با کمبود حریم خصوصی آن راحت نیستند. غیرفعال کردن آن باعث می شود حساب اسنپ چت شما به دیگران توصیه نشود.
امتیاز دهید
منبع groovypost
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.