نقد و بررسی تبلت مینی DOOGEE T20 Small

همانطور که همه ما می دانیم، DOOGEE همیشه دوست دارد کار متفاوتی انجام دهد، بنابراین این T20 mini، کوچکتر از صورت انسان است. این بدان معناست که اگر می خواهید یک تبلت سایز کوچک بخرید، گزینه جدیدی برای شما وجود دارد.

جعبه گشایی

از آنجایی که این تبلت سطح ابتدایی است، لوازم جانبی آن چندان غافلگیر کننده نخواهد بود. در داخل جعبه، دفترچه راهنما، پین کارت، شارژر و کابل را خواهید یافت.

جعبه گشایی نقد تبلت مینی DOOGEE T20 Small - چیکاو

طراحی

در دید اول اندازه کوچک T20 mini به چشم می خورد. این تبلت واقعا کوچک است. اندازه صفحه نمایش تنها 8.4 اینچ است که تقریباً برابر با iPad mini 6 است. دلیل محبوبیت iPad mini 6 در بین برخی افراد این است که به راحتی می توان کل صفحه نمایش را با هر دو دست کنترل کرد. حتی با یک دست، کنترل آن برای شما دشوار نخواهد بود. اگر نیازی نبود که گوشی را در جیب شما قرار دهید، پس این همان چیزی است که باید در فرم Ultimate خود به نظر برسد.

به عنوان مثال، اگر من به یک دستگاه صفحه نمایش بزرگ نیاز دارم که اغلب با خود بیرون بیاورم، یک تبلت در حدود 8 اینچ بهترین انتخاب است. تماشای فیلم، خواندن کتاب های الکترونیکی یا پیمایش در TikTok، برای گرفتن آن فقط به یک دست نیاز دارید و خسته نخواهید شد، باید تجربه بهتری نسبت به یک تلفن همراه با صفحه نمایش بسیار کوچکتر باشد.

و این یک سیم کارت قابل نصب و همچنین یک کارت Micro SD است. کتاب‌های الکترونیکی یا ویدیوهای شما را می‌توان به صورت آفلاین و آنلاین مشاهده کرد و نیازی نیست که تلفن شما یک نقطه اتصال WIFI را با آن به اشتراک بگذارد.

تجربه بازی

اگر به طور مرتب روی تبلت 11 اینچی بازی کنید، قطعا احساس می کنید که این صفحه نمایش برای بازی مناسب نیست. اگر صفحه نمایش 8 اینچی باشد، انگشت شست شما قادر خواهد بود بیشتر قسمتی را که بازی باید در آن اجرا شود را پوشش دهد. بنابراین برخی از گیمرها دوست دارند تا با این محصول جدید نیز بازی کنند.

برخی از مردم احساس می کنند که یک تلفن تاشو بهترین دستگاه قابل حمل با صفحه نمایش بزرگ است. گوشی های منعطف دو ایراد دارند، اولین این که نسبت صفحه نمایش آنها به 1:1 نزدیکتر است. بنابراین حجم زیادی از فضای صفحه نمایش را با تماشای ویدیوهای 16:9 یا 21:9 هدر خواهید داد. تبلت هایی مانند T20 mini این مشکل را ندارند. مهمترین چیز این است که گوشی های تاشو بسیار گران هستند.

در واقع، این تبلت کوچک برای انجام برخی از بازی های سبک درجه یک است. پردازنده T20 مینی Spreadtrum T606 که یک پردازنده سطح پایه است. محدودیت آن احتمالاً PUBG Mobile با سرعت 30 فریم در ثانیه در حالت گرافیکی صاف است.

باتری و نمایشگر

DOOGEE 5060 میلی آمپر ساعت روی این تبلت کوچک قرار داده است. عمر باتری آن را پیگیری نکردم، اما دو تا سه ساعت در روز ویدیوهای TikTok و آنلاین را تماشا می‌کردم و گاهی اوقات بازی می‌کردم و تا روز چهارم نیز ادامه داشت. بله، عمر باتری بسیار طولانی است.

به عنوان یک تبلت سطح پایه، کیفیت صفحه نمایش T20 mini به اندازه کافی برای استفاده روزانه خوب است. چیزی که من را شوکه کرد این است که از Widevine L1 نیز پشتیبانی می کند، که برای دوستداران فیلم از DOOGEE کمی شگفت انگیز است. T20 mini دارای بلندگوهای دوگانه است، اما هر دو بلندگو در یک سمت هستند. بنابراین جک 3.5 میلی متری هدفون واقعا کمک زیادی می کند.

جمع بندی

به طور خلاصه، T20 mini تبلتی با ویژگی های متمایز است. اگر به عملکرد زیادی نیاز ندارید و می خواهید یک تبلت کوچک مانند این را امتحان کنید.
امتیاز دهید
منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.