مدل 128 گیگابایتی اینفینیکس اسمارت 7 با قیمت پیش‌فروش معرفی شد

در ماه فوریه، اینفینیکس گوشی هوشمند اینفینیکس اسمارت 7 را در هند راه‌اندازی کرد. این دستگاه ابتدا به صورت تک نسخه با ظرفیت ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی موجود بود. اکنون، این برند یک مدل با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت حافظه را نیز معرفی کرده است. همراه چیکاو باشید.

فلیپکارت حالا اینفینیکس اسمارت 7 را با نسخه‌ی ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با قیمت 10,999 روپیه لیست کرده است. با این حال، این گوشی هوشمند در حال حاضر با قیمت 7,999 روپیه عرضه می‌شود. این گوشی در گزینه‌های رنگی مشکی شب، سبز زمردی و آبی آسمانی موجود است.

مشخصات Infinix Smart 7

اینفینیکس اسمارت 7 دارای نمایشگر 6.6 اینچی HD+ با 500 نیت روشنایی بیشینه و نتچ آبی است. این گوشی دارای اسکنر اثر انگشت در پشت بدنه برای افزایش امنیت می‌باشد.

اینفینیکس اسمارت 7 با چیپست Unisoc SC9863A عملکرد قدرتمندی را تحت پوشش قرار می‌دهد. به علاوه، این گوشی از ویژگی منحصربه‌فردی به نام افزایش حافظه RAM برخوردار است که به طور مجازی حافظه‌اش را تا ۳ گیگابایت افزایش می‌دهد. دستگاه توسط باتری ۶,۰۰۰ میلی‌آمپری قدرتمندی تغذیه می‌شود که مصرف طولانی‌مدت را تضمین می‌کند. در پشت، شما یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با لنز هوش مصنوعی خواهید یافت، در حالی که در جلو یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی قرار دارد.

این گوشی با سیستم عامل اندروید 12 به همراه XOS 12 پیش‌نصب شده ارائه می‌شود، همچنین دارای یک شیار سیم کارت دوگانه و کارت حافظه microSD، پورت USB-Type C، پشتیبانی از دو سیم کارت 4G VoLTE و بلوتوث 4.2 است.

 

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.