فیسبوک ویدیوها را با برگه اختصاصی جدید و امکان ویرایش پیشرفته تر اجرا می کند

متا (که قبلاً با نام فیس‌بوک شناخته می‌شد) یک ویژگی‌ جدید را در اپلیکیشن فیس‌بوک به رونمایی خواهد کرد. این ویژگی‌های جدید عمدتاً به بهبود مصرف محتوای ویدیویی در فیس‌بوک می‌پردازد. این شامل تب جدید ویدیو برای دسترسی آسان‌تر، ابزار ویرایش ویدیو بهبود یافته، قابلیت بارگذاری ویدیوهای HDR و موارد دیگر می‌باشد. فیس‌بوک چندین ویژگی مرتبط با ویدیو را دریافت می‌کند زیرا معتقد است که از اوایل سال ۲۰۰۷، ویدیوها یکی از ویژگی‌های اصلی این پلتفرم بوده‌اند. همراه چیکاو باشید.

درباره ویژگی‌های جدید صحبت کنیم، تب جدید ویدیو تب Watch قدیمی را جایگزین می‌کند. از این پس، کاربران به‌راحتی می‌توانند ویدیوها را در فیس‌بوک پیدا کرده و تماشا کنند. تب جدید ویدیو در نوار میانبرها ظاهر خواهد شد. در این تب جدید، کاربران می‌توانند همه محتوای ویدیویی فیس‌بوک را شامل ریلز، ویدیوهای طولانی و محتوای زنده پیدا کنند. تب ویدیو فیس‌بوک در بالای اپلیکیشن اندروید و در پایین اپلیکیشن iOS قرار خواهد گرفت.

ویژگی‌های ویرایش ویدیو نیز به‌طور چشمگیری بهبود یافته‌اند. اکنون کاربران می‌توانند موسیقی، متن، صدا و موارد دیگر را به ریلز خود اضافه کنند. این ویژگی نیز برای هر دو ریلز و محتوای ویدیویی در Feed در Meta Business Suite در دسترس خواهد بود. کاربران فیس‌بوک همچنین می‌توانند حالت سرعت ویدیو را تنظیم، آن را به صورت معکوس پخش کنند یا کلیپ‌ها در ویدیوهای خود جایگزین کنند.

با گزینه بارگذاری HDR، کاربران می‌توانند ویدیوهای با کیفیت بالا را مستقیماً از گوشی‌های هوشمند خود بارگذاری کنند. همچنین این ویژگی پخش با کیفیت بالا در حالت HDR را نیز پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، کاربران فیس‌بوک اکنون می‌توانند ریلز اینستاگرام را در فیس‌بوک تماشا کنند و بدون نیاز به تعویض برنامه، نظرات خود را ارسال کنند. این امکان تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کاربر حساب‌های فیس‌بوک و اینستاگرام خود را از طریق مرکز حساب‌ها (Accounts Center) با هم پیوند داده باشد.

امتیاز دهید
منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.