آنر به سامسونگ نشان می دهد که چگونه گوشی های تاشو با مشخصات چشمگیر بسازد

قرار است نسل بعدی گلکسی Z Fold سامسونگ قبل از پایان این ماه رونمایی شود. براساس گزارشات و فاشی‌های قبلی، گلکسی Z Fold 5 بهبودهای کوچکی را به همراه خواهد آورد. علاوه بر یک تراشه جدید و مفصل بهبود یافته، احتمالاً تغییرات مهم دیگری را نخواهد داشت. از سوی دیگر، آنر با گوشی تاشو جدید خود، لیستی قابل تحسین از ویژگی‌ها را ارائه داده است و به سامسونگ نشان داده است که چگونه در ارتباط با مشخصات سخت‌افزاری یک گوشی تاشو عمل کند. همراه چیکاو باشید.

Honor Magic V2 مشخصات گلکسی Z Fold 5 را از بین می برد

آنر مجیک V2 امروز (از طریق @IceUniverse) در چین معرفی شد. این گوشی از همان پردازنده Snapdragon 8 Gen 2 با سرعت بالاتری استفاده می‌کند که برای نیمه اول سال به صورت انحصاری برای سامسونگ بود. حتی نسخه پایه مجیک V2 دارای 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی است، در حالی که نسخه با کیفیت بالاتر دارای 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی است. نسخه 256 گیگابایتی با قیمت ۸٬۹۹۹ یوان (حدود ۱٬۲۵۱ دلار) و نسخه 512 گیگابایتی با قیمت ۹٬۹۹۹ یوان (حدود ۱٬۳۹۰ دلار) عرضه می‌شود.

این گوشی دارای صفحه نمایش OLED با اندازه 6.43 اینچ و رزولوشن Full HD+، نرخ تازه‌سازی 120 هرتز، HDR10+ و روشنایی بالای 2،500 نیت است. در داخل، یک صفحه نمایش OLED تاشو به اندازه 7.92 اینچ با رزولوشن 2،156 در 2،344 پیکسل، نرخ تازه‌سازی متغیر 120 هرتز، HDR10 و روشنایی بالای 1،600 نیت وجود دارد. صفحه نمایش بیرونی به همان اندازه باریکی گلکسی Z Fold سامسونگ نیست، بنابراین برای تایپ بهتر است. صفحه نمایش داخلی دارای چینش تقریباً غیرقابل رویت است. هر دو صفحه نمایش همچنین از قلم فعال پشتیبانی می‌کنند، در عوض گلکسی Z Fold 4 که فقط با قلم S Pen روی صفحه نمایش داخلی کار می‌کند.

این گوشی دارای محور از جنس آلیاژ تیتانیوم و قاب از جنس آلیاژ منیزیوم است. علاوه بر این، به‌طور استثنایی سبک و نازک است وزن آن تنها 231 گرم و ضخامت آن در حالت تاشده 9.9 میلیمتر است. این گوشی به‌طور قابل توجهی سبکتر از گلکسی Z Fold 4 و حتی سبکتر از گلکسی S23 الترا است. با این حال، این گوشی دارای مقاومت در برابر آب با معیار IPX8 نمی‌باشد که در گلکسی Z Fold 4 و گلکسی Z Fold 5 وجود دارد. بنابراین، مقاومت در برابر آب همچنان مقدور نیست.

گوشی آنر مجیک V2 دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسل با OIS، دوربین فوق‌عریض 50 مگاپیکسل با OIS و دوربین تله‌فوتو 20 مگاپیکسل با زوم اپتیکال 3x و OIS است. همه دوربین‌های پشتی قادر به ضبط ویدیوهای 4K با سرعت 60 فریم در ثانیه هستند، در حالی که دوربین جلویی 16 مگاپیکسلی می‌تواند تا ویدیوهای 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه ضبط کند. ویژگی‌های دیگر این گوشی شامل بلندگوهای استریو، Wi-Fi 6E، بلوتوث 5.3، NFC، GPS دو بانده، پورت IR و پورت USB 3.2 نوع C است.

این گوشی دارای خواننده اثر انگشت جانبی، باتری 5،000 میلی‌آمپر ساعت، شارژ سریع 66 وات، شارژ بی‌سیم و شارژ بی‌سیم معکوس 5 وات است. به طور کلی، آنر مجیک V2 صفحه‌نمایش‌های روشن‌تر، چینش کمتر قابل مشاهده، حسگرهای دوربین بهتر، بیشترین حافظه رم و فضای ذخیره‌سازی، باتری بزرگتر و شارژ سریع‌تر نسبت به مشخصات گمانه‌زنی شده گلکسی Z Fold 5 دارد. حتی از لحاظ قیمت نیز ارزان‌تر از گلکسی Z Fold 5 (قیمت گمانه‌زنی شده) است. تنها زمینه‌ای که سامسونگ پیروز است، طراحی نرم‌افزار، تجربه و پشتیبانی است.

سامسونگ باید بیدار شود!

اگر سامسونگ می‌خواهد به طور روشن از رقبای چینی مانند آنر، OPPO، ویوو و شیائومی در بخش گوشی‌های تاشو پیشی بگیرد، نیاز دارد که سخت‌افزار خود را به صورت چشمگیری بهبود دهد. این شرکت تا کنون برند برتر گوشی‌های تاشو بوده و در این بخش سرعت زیادی را به خود اختصاص داده است، اما دیگر نمی‌تواند بر تفاوت‌هایش غفلت کند و باید تلاش بیشتری انجام دهد.

امتیاز دهید
منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.