لیست خرید دسته گل و سبد گل خواستگاری

گل‌ها از قدیم نقش پررنگی در رسم و رسومات ایرانی داشتند و هنوز هم به هر مراسمی که نگاه کنید، رد پایی از آن‌ها می‌بینید. خواستگاری یکی از مهم‌ترین مراسمی است که سبد گل در آن نقشی حیاتی دارد! گاهی همین سبد گل خواستگاری شیک کلید باز شدن قلب عروس خانم به روی شما خواهد بود! بنابراین هنگام خرید سبد گل خواستگاری، بله‌برون و یا سبد گل عروسی باید بسیار با دقت و سلیقه عمل کنید که کلید خوشبختی شما در ترکیب و چیدمان آن نهفته است.

دسته گل خواستگاری

با خرید دسته گل خواستگاری سلیقه شما را به عروس خانم نشان می دهد، پس آن را دست کم نگیرید و سعی کنید دسته گل طبیعی زیبا و خاص انتخاب کنید. زیبایی و اندازه سبد گل خواستگاری به عنوان نمادی از مهر و محبت و میزان علاقه پسر به دختر تلقی می شود و همواره خانواده داماد تلاش می کند در انتخاب گل خواستگاری دقت نماید و به نکات زیر توجه کنند:

انتخاب گل های فصلی

برخی از گل‌ ها تنها مختص فصل خاصی هستند و انتخاب آن ها در گل خواستگاری بسیار خاص و لاکچری است و می ‌تواند زیبایی خاصی را داشته‌ باشد. مثلا گل صد تومانی، لاله و نرگس در فصل بهار، انواع گل رز در فصل تابستان، گل زنبق در فصل پاییز و گل نیلوفر در فصل زمستان پیدا می‌ شوند.

خرید گل های تازه

تازه و شاداب بودن گل‌ ها تاثیر بسیار زیادی در زیبایی گل خواستگاری دارد. بهتر است گل های طبیعی را در نزدیک‌ ترین زمان به رفتن به خواستگاری تهیه کنید تا شادابی خود را از دست ندهند. گل های خوشرنگ و تر و تازه که ورق های پلاسیده ندارند، برای سبد گلی که قرار است شما را به سمت سرنوشتتان ببرد برترین انتخاب هستند.

انواع سبد گل خواستگاری و نامزدی

خرید سبد گل پاپلی مناسب خواستگاری

سبد گل خواستگاری، سبد گل نامزدی ،سبد گل بله‌برون و سبد گل عروسی مهم‌ترین و به ‌یادماندنی‌ترین گل‌هایی هستند که در تمام عمر خود خواهید خرید. اگر می‌خواهید سبد گل شما به یاد ماندنی باشد، از ترکیبی از گل‌های زیبا استفاده کنید و به معنا و عطر و بوی آن‌ها توجه داشته باشید. از نظر اندازه هم اکثر آقایون ترجیح می‌دهند برای ابراز محبت خود سبد گل بزرگ و شیک برای عروس خانم تدارک ببینند.

رنگ مناسب گل خواستگاری

برای گل خواستگاری، گل های با رنگ های شاد را انتخاب کنید. گل روز خواستگاری با رنگ های شاد و روشن مثل قرمز، سفید، صورتی، نارنجی، بنفش و زرد بسیار چشم نواز و زیبا می باشد. گل رز قرمز و صورتی، میخک قرمز به همراه نرگس و ارکیده سفید، نماد عشق و محبت بوده و اگر طراح گل با سلیقه تمام از این گل ها استفاده کند، انتخابتان عالی خواهد شد.

بهترین مدل‌های سبد گل ازدواج، بله برون و نامزدی لاکچری و شیک

انتخاب مدل سبد گل خواستگاری یکی از سختترین انتخاب‌های برای آقا داماد است. چرا که خانم‌ها به حدی به گل‌ اهمیت می‌دهند که حتی اگر پس از گذشت چندین سال از آن‌ها در مورد گل خواستگاری یا نامزی سوال شود، به راحتی پاسخ می‌دهند و هرگز این سبد گل ازدواج خود را فراموش نمی‌کنند. هر دسته گل خواستگاری یا نامزدی برای عروس‌ خانم‌ها، رازی در دل خود پنهان دارد که در نوع و اندازه گل‌ها تا نحوه چیدمان و حتی تقدیم کردن آن نهفته است. پس می‌بینید که هیچ جایی برای اشتباه کردن ندارید! دسته گل خواستگاری لاکچری شما تا پایان عمر، نمادی از عشق، توجه، احترام و نشانه‌ای از جنتلمن بودن شما خواهد بود

ارکیده: اگر می‌خواهید سبد گل خواستگاری خاص و لاکچری را تهیه کنید می‌توانید از گل ارکیده برای آن استفاده کنید. این گل به خاندان سلطنتی انگلیس نسبت داده شده‌است. به همین سبب یکی از لوکس‌ترین و خاص‌ترین گل‌ها شناخته می‌شود که خانم‌های علاقه‌ی بسیار زیادی به آن دارند.

 سبد گل طبیعی داوودی

انتخاب سبد گل داوودی نیز می‌تواند یک انتخاب جسورانه برای انتقال مفهوم محبت و علاقه در جلسه خواستگاری باشد. گل داوودی به معنای حقیقت و فروتنی است که می‌تواند به عنوان مناسب ترین سبد گل برای خواستگاری انتخاب شود.

گل لیلیوم اورینتال: لیلیوم از دیگر گل‌های مناسب برای سبد گل برای خواستگاری می‌باشد. این گل دارای رنگ‌های متنوعی است که می‌توانید آن‌ها را به صورت ترکیبی و یا تک رنگ تهیه کنید. لیلیوم اورینتال یکی از انواع لیلیوم است که از دیگر نمونه‌های آن بزرگ‌تر است و بوی بسیار خوشی دارد. بوی خوش این گل‌ها می‌تواند حس خوبی را به افراد بدهد.

سبد گل طبیعی کوکب و رز

سبد گل با ترکیب گل‌های رز و کوکب در رنگ‌های مختلف نیز می‌تواند از جمله مناسب ترین سبد گل برای خواستگاری باشد

خرید باکس گل رز برای خواستگاری

یک مدل کلاسیک گل خواستگاری، انتخاب دسته گل و یا سبد گل تمام رز با رنگ های سرخ و صورتی می باشد که نماد عشق بی حد شما به معشوقتان است. اکثر افراد گل رز را دوست دارند، پس حتما بین گل هایتان رز را قرار دهید

باکس گل خواستگاری

باکس گل خواستگاری از دیگر محصولات پرطرفدار برای روز خواستگاری میباشد. مزیتی که جعبه گل در مقایسه با سایر محصولات مانند سبد گل خواستگاری و دسته گل خواستگاری دارد این است که به دلیل جنس محکم باکس، از گل‌ها بیشتر محافظت می‌شود وبه چون دارای اسفنج خیس است، از تبخیر آب اسفنج های جلوگیری میکند و رطوبت مورد نیاز گل را تامین می کند.

طراحی گل خواستگاری با گل های متنوع

ممکن است که بخواهید برای گل خواستگاری، تعداد زیادی گل های یک شکل و یک رنگ بخرید. اما برای خواستگاری بهتر است از ترکیب متفاوت گل ها استفاده نمایید.

رنگ سفید همیشه رنگ پاکی، صداقت و خلوص است. برای این مراسم هم شاید مهم ترین چیز نشان دادن صداقت باشد. پس بهتر می باشد رنگ اصلی گل ها را سفید برگزینید. رنگ صورتی نیز در گل ها نماد علاقه، تعلق خاطر و ارادت قلبی بوده و رنگی شایسته برای این مناسبت می باشد

گل‌هایی با رنگ و بوی عشق

دسته‌گلی از گل‌های رنگارنگ با رنگ‌های عاشقانه را برای خواستگاری انتخاب خوبی است. دسته‌گل‌های رمانتیک، گل‌هایی هستند که رنگ‌های‌ شاد و روشن مثل قرمز، سفید، صورتی، نارنجی، بنفش و زرد دارند. گل‌ها در کنار رنگ، معنای خاصی با خود دارند و پیشنهاد ما این است که مهم‌ترین پیام عاشقانه‌تان را با گل‌های مختلف و در قالب یک باکس یا دسته‌گل به عشق زندگی‌تان برسانید و چه ایده‌ای زیباتر از دسته گل یا سبد گلی است که از گل‌های عاشقانه درست‌شده باشد؟ به جز گل رز قرمز و صورتی، میخک قرمز، نرگس و ارکیده و بیش‌تر گل‌های قرمزرنگ نماد عشقند و اگر دیزاینر گل با سلیقه‌ی تمام از این گل‌ها استفاده‌کند، انتخاب‌تان عالی خواهد‌شد.

قیمت سبد گل خواستگاری به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت سبد گل خواستگاری در سیتی گل به عواملی مختلفی بستگی دارد، مهمترین آنها سایز سبد است، قطعا سبدهای بزرگ نیاز گل بیشتری دارند و قطعا قیمت سبد گل را بیشتر خواهند کرد.در حال حاضر سبدها در بازار دو نوع وارداتی و تولید داخل را تشکیل می دهند که به جرات می توان گفت سبدهای وارداتی از کیفیت و قیمت بالاتری برخوردار هستند.

نوع گلی که در سبد استفاده می شود یکی دیگر از معیارهای تعیین قیمت سبد گل خواستگاری می باشد گل های رز و ارکیده از گرانترین ها  و سبد گل های آلسترومریا، میخک و یا لیلیوم از ارزانترین ها هستند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. سمیه می گوید

    سیتی گل خیلی سایت خوبیه من هردست گلی سفارش دادم در سریعترین زمان با بهترین کیفیت رو فرستادن کارشون عالیه