بهترین شبیه ساز اندروید برای کامپیوتر کدام است؟

شما می‏توانید با بهترین شبیه ساز اندروید برای کامپیوتر ، برنامه های Android را روی رایانه شخصی یا Mac خود اجرا کنید؛ اما بهترین شبیه ساز اندروید برای کامپیوتر کدام است. از محبوب‌ترین و معروف‌ترین شبیه سازهای می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. همراه چیکاو باشید.

  • BlueStacks
  • NoxPlayer
  • GameLoop
  • AndY
  • MEmu Play

دلایل مختلفی وجود دارد که ممکن است بخواهید از این برنامه‏های شبیه ساز اندروید استفاده کنید. آزمایش برنامه ها روی دسکتاپ اغلب آسان‌تر از تلفن‏های همراه و تبلت است و شبیه ساز اندروید به شما امکان می‌دهد مدل‌های مختلف تلفن و اندازه صفحه را شبیه سازی کنید تا بتوانید عملکرد برنامه خود را در حالت‏های مختلف ببینید.

بازی دلیل عمده دیگری برای استفاده از شبیه سازهای اندروید روی دسکتاپ است. شما می‌توانید از این برنامه‏ها برای اجرای برنامه هایی که معادل دسک تاپ ندارند نیز استفاده کنید. به عنوان مثال، اجرای برنامه Instagram در شبیه ساز امکان بارگذاری عکس از رایانه شخصی یا رایانه رومیزی را برای شما را فراهم می‌کند. در صورتی این کار بدون شبیه ساز امکانپذیر نیست.

دلیل دیگر کاربرد شبیه سازها،  استفاده از برنامه های Android در بهترین تلفن‌های هوشمند و بهترین تبلت‏ها برای کسب و کار است. با توجه به کاربردهای مختلف برنامه‏های شبیه ساز، در این مقاله بهترین شبیه سازهای اندروید برای انتقال برنامه های تلفن همراه روی دسک تاپ معرفی خواهند شد. برای آشنایی بیشتر با بهترین شبیه ساز اندروید برای کامپیوتر در این مقاله همراه ما باشید.

معرفی بهترین شبیه ساز اندروید برای کامپیوتر در سال 2021

در این بخش از مقاله ما قصد داریم به شما بهترین شبیه ساز اندروید برای کامپیوتر در سال 2021 را معرفی کنیم؛ بنابراین برای آشنایی بیشتر با اینکه بهترین شبیه ساز اندروید برای کامپیوتر کدام است همراه ما باشید.

 

BlueStacks

یک شبیه ساز عالی است که بازی‌های اندروید را روی دسکتاپ شما می آورد. برنامه BlueStacks App Player شاید شناخته شده ترین شبیه ساز اندروید باشد؛ زیرا کیفیت و قابلیت اطمینان بسیار بالایی دارد. BlueStacks برای سهولت کاربرد برنامه‏های اندروید طراحی شده است و کاملاً شبیه Android در تبلت یا تلفن هوشمند است. نسخه های رایگان و پولی آن در دسترس است.

بهترین شبیه ساز اندروید برای کامپیوتر - چیکاو

BlueStacks در وهله اول مربوط به بازی‌های اندرویدی است و رابط کاربری آن اساساً یک fronend جهت دانلود و نصب بازی‌ها است؛ اما شما می‌توانید به فروشگاه Google Play مراجعه کنید و برنامه های مشابه دیگر را جستجو کنید و اگر می‌خواهید برنامه ها و بازی‌ها را از منابع دیگر اضافه کنید، گزینه ای به نام using standalone APK دارید. طبق تجربه ما راه اندازی آن ساده و آسان بود و ما می‌توانستیم Summoners War را خوب نصب کنیم، اما نمی‌توانیم از حساب کاربری که داریم استفاده کنیم بنابراین مراقب آن باشید.

به طور کلی، فرض می‌کنیم که سخت افزار شما از قدرت بالایی برخوردار است، عملکرد مناسبی دارد و این برنامه یک روش عالی برای آوردن برنامه‎ها و بازی‏های اندروید روی کامپیوتر است.

NoxPlayer

NoxPlayer بهترین شبیه ساز اندروید برای کامپیوتر است که به شما امکان می‌دهد برنامه ها را خارج از Google Play به طور رایگان دانلود کنید

NoxPlayer مانند BlueStacks App Player یک شبیه ساز سریع اندروید برای کامپیوترهای شخصی و مک است. اگر قصد دارید از NoxPlayer برای بازی استفاده کنید، می‏توانید از گیم پد مورد علاقه خود استفاده کنید و همچنین می‌توانید کلیدها یا دکمه ها طراحی شده را برای انجام حرکات مختلف اندروید انتخاب کنید.

 بهترین شبیه ساز اندروید برای کامپیوتر - چیکاو

NoxPlayer نسخه stock از Android را به شما می‌دهد. گرچه این برنامه برای علاقمندان به بازی طراحی شده است، اما می‌توانید برنامه های دیگری را نیز از فروشگاه Google Play نصب کنید. NoxPlayer کاملاً رایگان است، اما شامل موارد اضافی فوق العاده قابل دسترسی از یک نوار ابزار عمودی در سمت راست پنجره است. در این بخش می‌توانید میانبر ضبط تصویر و فیلم، لینکی برای macro record و گزینه نصب نرم افزار از اپلیکیشن‏های خارج از Google Play را پیدا کنید.

 

GameLoop

GameLoop یکی دیگر از شبیه سازهای اندروید است که در درجه اول عنوان یک پلت فرم بازی کاربرد دارد. از جمله محبوب‌ترین عناوین آن می‌توان به Call of Duty: Mobile و PUBG Mobile اشاره کرد که Tencent قبلاً آن را به عنوان شبیه ساز رسمی بازی‌های COD اعلام کرده بود. البته عناوین دیگری نیز وجود دارد مانند Fortnite و Grand Theft Auto V که برای بازی از طریق شبیه سازی همراه با تعداد زیادی بازی در دسترس هستند.

 بهترین شبیه ساز اندروید برای کامپیوتر - چیکاو

با این حال، این برنامه مانند BlueStack، برای بازی طراحی شده است؛ بنابراین اگر می‌خواهید از برنامه های تلفن همراه برای کسب و کار و دفتر خود استفاده کنید، این برنامه احتمالاً بستر مناسبی برای شما نیست. با این حال، اگر به دنبال دسترسی آسان به بازی‌های مهم Android در دسکتاپ خود هستید، GameLoop به عنوان یک شبیه ساز خوب عمل می‌کند.

AndY

AndY مبتنی بر VMWare Player یک شبیه ساز اندروید جالب است که حجم خیلی زیادی ندارد. این برنامه تقریباً 3 گیگابایت فضا اشغال می‌کند.

باز هم ایده اصلی پشت AndY، آوردن بازی‏های Android روی دسکتاپ است و نه تنها از کنترل کننده های Xbox و PlayStation، بلکه از گزینه using your android phone به عنوان صفحه بازی، پشتیبانی می‌کند. راه اندازی این شبیه ساز نسبت به سایر برنامه‏های ارائه شده در این مقاله پیچیده تر و جلوه‏های بصری کمتری دارد. شاید به همین دلایل است که برخی افراد استفاده از این برنامه را متوقف کرده‏اند. در حالیکه AndY بسیار خوب عمل می‌کند. این نرم افزار برای هر دو سیستم عامل Mac و Windows موجود است و به شما امکان می‌دهد دستگاه Android مجازی خود را برای اجرای نرم افزارهای بیشتر روت کنید.

 

MEmu Play

این برنامه یکی از جدیدترین شبیه سازهای اندروید است که در این رده قرار دارد. با توجه به اینکه نام کامل آن MEmu Play است، تعجب آور نیست که این برنامه هم بر روی بازی تمرکز کرده است. برای دستیابی به بهترین عملکرد، توصیه می‌شود مجازی سازی را برای پردازنده خود فعال کنید. با پشتیبانی از تراشه های اینتل و AMD و همچنین گرافیک یکپارچه و اختصاصی، سطح پشتیبانی در این برنامه بسیار خوب است.

امیدوار هستیم با استفاده از مطالب ارائه شده در این مقاله بهترین شبیه ساز اندروید برای کامپیوتر را برای خود انتخاب کنید و از مزایای آن بهره مند شوید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.