آموزش روت گوشی هواوی در چند مرحله ساده

آموزش روت گوشی هواوی، یک آموزش کاربردی و جامع به حساب می آید. روت کردن گوشی، فرآیند نسبتا کاربردی است که می تواند نتایج متنوعی را برای شما به همراه داشته باشد. در صورتی که شما هم به روت کردن گوشی خود علاقه دارید، حتما باید آموزش روت گوشی هواوی را تا انتها دنبال کنید.

آموزش روت گوشی هواوی بدون کامپیوتر، به شما کمک می کند تا فقط با استفاده از ابزار های درون گوشی خود، این فعالیت را انجام دهید. البته، شما باید به این نکته هم توجه داشته باشید که آموزش روت گوشی هواوی بدون کامپیوتر کمی سخت می باشد. چرا که هر ساله امنیت گوشی های هواوی بیشتر می شود. در نتیجه، شما باید به یک سری نکات و اطلاعات خاص توجه داشته باشید.

روت کردن چه تعریفی دارد؟

قبل از شروع آموزش روت گوشی هواوی، شما باید با مفهوم روت و انواع راه های موجود برای روت آشنا شوید. روت کردن به فرایند خاصی گفته می شود که در طی آن شما به فایل های سیستمی دسترسی پیدا می کنید. مسلما شما در گوشی خود، به تنظیمات زیادی دسترسی دارید. ولی، همه این تنظیمات توسط شرکت های تولید کننده انتخاب شده اند.

گاهی اوقات شما دوست دارید که بتوانید کل گوشی را مدیریت کنید. در این موقعیت، آموزش روت گوشی هواوی به کار شما می آید. شما می توانید با استفاده از روت کردن گوشی، کل گوشی را تحت نظر خود بگیرید. جالب است بدانید که اندروید یک نسخه از لینوکس است. در نتیجه، شما در حال به دست آوردن دسترسی های مدیریتی به لینوکس هستید.

روت کردن چه آسیب هایی به گوشی وارد می کند؟

خیلی از افراد از روت کردن می ترسند. آنها روت کردن را یک غول بد و بزرگ می بینند که دستگاه را خراب می کند. ولی، واقعیت طور دیگری است. روت کردن فقط باعث می شود تا شما به فایل های سیستمی دسترسی داشته باشید. در صورتی که شما اطلاعات فنی و تخصصی کافی نداشته باشید، می توانید به گوشی خود آسیب بزنید. مسلما شرکت های تولید کننده اطلاعات خاصی داشته اند که یک سری تنظیمات دیفالت را انتخاب کرده اند. این انتخاب تنظیمات برای محافظت از کاربران است. روت کردن گوشی می تواند به حذف شدن اندروید بینجامد. در صورتی که گوشی شما گارانتی داشته باشد، روت کردن باعث می شود تا گارانتی آن باطل شود.

در نتیجه، شما بهتر است که در ابتدا شرایط موجود را چک کنید و در صورتی که دوست داشتید گوشی خود را روت کنید، آموزش روت گوشی هواوی را دنبال نمایید. این آموزش جامع و کامل، می تواند به شما کمک کند تا گوشی موبایل هواوی خود را به طور کامل روت نمایید.

آموزش روت گوشی هواوی، قسمت اول

حال که به اطلاعات تخصصی مربوط به روت کردن پرداختیم، بیایید به مراحل مربوط به آموزش روت گوشی هواوی بپردازیم. سامسونگ و هواوی، هر دو سهم خیلی بزرگی از بازار موبایل را در اختیار دارند. آنها دوست ندارند که با روت کردن گوشی، سود خود را از دست بدهند. به همین علت هم هر ساله روش های روت کردن تغییر پیدا می کند. چرا که شرکت های تولید کننده، امنیت و مقاومت دستگاه های خود را در برابر روت کردن بالا خواهند برد. آموزش روت گوشی هواوی برای همه گوشی ها کار نمی کند. در صورتی که شما جدیدترین مدل گوشی هواوی را تهیه کنید، ممکن است که اصلا هیچگاه نتوانید آن را روت کنید. ولی، راهی که در این مقاله ما به آن اشاره می کنیم در اکثر گوشی ها کارساز می باشد.

آموزش روت گوشی هواوی، قسمت اول - چیکاو

برای روت گوشی بدون استفاده از کامپیوتر، شما باید از نرم افزار های حرفه ای و تخصصی استفاده کنید. کینگ روت، یکی از نرم افزار هایی است که برای انجام این کار به شما کمک می کند. آموزش روت گوشی هواوی با استفاده از کینگ روت خیلی سریع و ساده است. در صورتی که شما از این نرم افزار استفاده کنید، به احتمال 70 درصد نتیجه موفقیت آمیزی را دریافت خواهید کرد.

قبل از اینکه وارد آموزش روت گوشی هواوی شویم، باید گوشی خود را آماده کنید. در لیست زیر، یک سری نکات مهم که باید به آنها توجه شود، نوشته شده است.

  • مطمئن شوید که دستگاه هواوی شما حداقل 50 درصد شارژ دارد. توصیه ما به شما این است که شارژ گوشی خود را کامل کنید.
  • وارد تنظیمات گوشی شوید و نصب برنامه از منابع ناشناخته را فعال کنید. این کار به شما اجازه می دهد تا برنامه کینگ روت را بر روی دستگاه خود نصب کنید.
  • مطمئن شوید که گوشی موبایل هواوی شما به اینترنت متصل است. روت کردن بدون اینترنت ممکن است که به گوشی شما، آسیب های مختلفی بزند. شاید در کار با بقیه برنامه ها استفاده از اینترنت الزامی نباشد ولی برای کار با کینگ روت الزامی است.

آموزش روت گوشی هواوی، قسمت دوم

در ابتدا شما باید برنامه کینگ روت را بر روی گوشی سامسونگ یا هواوی خود نصب کنید.

آموزش روت گوشی هواوی، قسمت دوم - چیکاو

حال شما باید کینگ روت را نصب کنید. به صورت پیشفرض گوشی به شما اخطار می دهد که از منابع ناشناس برنامه ای را نصب نکنید. ولی، شما باید به تنظیمات بروید و از قسمت Security گزینه نصب از منابع ناشناس را فعال نمایید.

حال که برنامه کینگ روت بدون مشکل و ارور بر روی گوشی شما نصب شد، باید آن را اجرا نمایید. هنگامی که برنامه را باز کنید، با یک رابط کاربری ساده و قوی روبرو خواهید شد.

گزینه ای با نام One Click root در قسمت پایین صفحه قرار گرفته است. بسته به نسخه برنامه و نوع گوشی شما، این رابط کاربری متغیر می باشد. اما در هر صورت بر روی One Click root کلیک کنید تا فرآیند های مربوط به روت شدن گوشی شروع شود.

king root - چیکاو

در صفحه شما لیستی باز می شود که فرآیندهای مربوطه را چک کرده و گوشی را روت می کند.

روت انجام شد

چند دقیقه صبر کنید تا فرایند روت کردن گوشی تمام شود. در صورتی که گوشی شما روت شده باشد، برنامه به شما پیغام ROOT SUCCEEDED را نمایش خواهد داد. سپس شما می توانید با خیال راحت از گوشی خود استفاده کنید.

سوالات متداول

روت گوشی هواوی با کامپیوتر چگونه انجام می شود؟

اگر قصد دارید گوشی هواوی خود را با کامپیوتر روت کنید باید از اپلیکیشن های جانبی مانند King ROOT استفاده نمایید.

بهترین نرم افزار برای روت کردن گوشی هواوی چیست؟

به شما پیشنهاد می کنیم که برای روت کردن گوشی اندروید خود از اپلیکیشن King ROOT استفاده کنید.

3.8/5 - (9 امتیاز)
منبع wikipedia isunshare
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.