چگونه یک کد QR را از روی یک تصویر اسکن کنیم؟

کدهای QR همان مربع های کوچک جادویی هستند که این روزها در همه جا می بینید – در منوی رستوران ها، تبلیغات پر زرق و برق، و حتی در کارت های ویزیت دیجیتال. آنها یک ترفند ساده برای انتقال اطلاعات مستقیم به تلفن شما هستند. اما یک دقیقه صبر کنید. اگر در حین پیمایش در اینستاگرام یا مرور وب سایت یک شرکت در تلفن خود، یک کد QR را مشاهده کردید، چه؟ شما نمی توانید دقیقاً از دوربین تلفن خود برای گرفتن عکس زمانی که از قبل روی صفحه نمایش شما است استفاده کنید، درست است؟ نترسید، ماجراجویان فناوری، زیرا باید بتوانید کد QR را مستقیماً از روی یک اسکرین شات یا تصویر اسکن کنید. اجازه دهید شما را از طریق دنیای عرفانی اسکن یک کد QR از تصویری که قبلاً در تلفن هوشمند شما وجود دارد راهنمایی کنم!

آیا واقعا می توانم یک کد QR را از رول دوربین خود اسکن کنم؟

تا به حال به این فکر کرده اید که آیا می توانید یک کد QR را از رول دوربین خود اسکن کنید؟ پس از همه، ما درباره ایجاد کدها از برنامه های مختلف مانند Google Sheets و همچنین نحوه ایجاد کد برای یک وب سایت بحث کرده ایم. پس اسکن آنها از روی یک عکس چطور؟

شما کاملا می توانید این کار را انجام دهید! فرقی نمی‌کند که تیم iOS باشید یا تیم اندروید، احتمالاً به هیچ برنامه اضافی فانتزی نیاز ندارید. فقط از آن کد QR عکس بگیرید و این مراحل آسان را برای دستگاه خود دنبال کنید.

نحوه اسکن کدهای QR از عکس ها در دستگاه های iOS:

اپل عصای جادویی خود را تکان داده است تا اسکن یک کد QR از یک عکس در گالری عکس شما را به آسانی به عنوان پای انجام دهد. خواه این یک عکس فوری از یک منو با کد QR یا کد TikTok شخصی باشد، می‌توانید آن پیوند را مستقیماً از Photos بگیرید.

  • برنامه Photos خود را باز کنید و آن تصویر یا اسکرین شات را با کد QR پیدا کنید.
  • دکمه Live Text را در پایین ببینید، درست است؟ به آن ضربه بزنید.
  • اکنون روی کد QR و سپس Open in Safari ضربه بزنید. مشاهده کنید که پیوند به طور جادویی باز می شود.

نحوه اسکن یک کد QR از یک تصویر در دستگاه های اندرویدی:

اکنون همه دستگاه‌های اندروید دارای ویژگی داخلی «اسکن از عکس» نیستند و مراحل ممکن است بر اساس مدل دستگاه شما متفاوت باشد.

  • برنامه دوربین خود را بردارید و به حالت دستیار Google بروید.
  • تصویری را از گالری خود انتخاب کنید که کد QR دارد.
  • روی پیوندی که در بالای کد QR ظاهر می شود ضربه بزنید.

برای سایر دستگاه های اندرویدی، این مراحل را دنبال کنید:

  • برنامه گالری خود را باز کنید و عکس را با کد QR انتخاب کنید.
  • اگر دستگاه شما آن را ارائه می دهد، روی نماد متن قاب شده در سمت راست پایین تصویر ضربه بزنید.
  • روی کد QR ضربه بزنید، سپس پیوند را باز کنید.
  • اگر نماد متنی وجود ندارد، به جای آن روی نماد اشتراک‌گذاری ضربه بزنید. سپس می‌توانید تصویر جستجوی Google را انتخاب کنید تا به Google Lens اجازه دهید روی کد QR جادویی خود را اعمال کند.
منبع groovypost
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.