نحوه کپی و پیست کردن در آیفون

شما به کپی و پیست کردن روی کامپیوتر از طریق ماوس عادت دارید، اما آیا به این فکر کرده اید که چگونه در آیفون خود کپی و پیست کنید؟ چندوظیفه ای فقط برای رایانه ها محفوظ نیست. عمل کپی و چسباندن در رایانه شخصی یا مک شما یک عملکرد اصلی است که همه انجام می دهند. اما دانستن نحوه کپی و چسباندن متن و تصاویر در آن رایانه در جیب شما ضروری است. در این راهنما، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه متن و تصاویر را بین برنامه‌ها در iPhone یا iPad خود کپی و جایگذاری کنید. ما همچنین چند نکته را توضیح خواهیم داد که ممکن است از آنها آگاه نباشید.

متن را در آیفون خود کپی و جایگذاری کنید

کپی و چسباندن متن از برنامه های مختلف یکی از ساده ترین کارهایی است که باید در آیفون یا آیپد خود انجام دهید. برای مثال، ممکن است بخواهید متنی را از یک صفحه وب در برنامه Notes کپی کنید.

یا شاید لازم باشد متنی را از یک پست Reddit کپی کنید و اصطلاحات را در مرورگر خود جستجو کنید. به هر دلیلی، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه این کار را در آیفون خود انجام دهید.

برای کپی و چسباندن متن در آیفون

  • ابتدای متنی را که می‌خواهید کپی کنید، طولانی فشار دهید و دستگیره‌ها را بکشید تا متن مورد نظرتان برجسته شود.
  • هنگامی که انگشت خود را از متن خارج می کنید، روی دکمه کپی از منوی ظاهر شده ضربه بزنید.
  • برای برجسته کردن یک کلمه در مرورگر خود، می‌توانید با فشار طولانی مدت فقط کلمه را برجسته کنید و روی Copy.copy تک کلمه ضربه بزنید.
  • هنگامی که متن را کپی می کنید، در کلیپ بورد ذخیره می شود و می توانید برنامه دیگری را باز کنید. در مثال ما از Notes استفاده می کنیم.
  • بخش برنامه را که می‌خواهید متن را در آن قرار دهید، به عنوان مثال، جستجو یا کادرهای متن یا صفحات سند، فشار طولانی دهید و از منو روی Paste ضربه بزنید. در آیفون خود کپی و جای‌گذاری کنید.
  • اکنون، می‌توانید متن کپی شده خود را در برنامه انتخابی خود ویرایش یا استفاده کنید.

توجه به این نکته مهم است که مراحل کپی و چسباندن متن بین برنامه ها کمی متفاوت است. به عنوان مثال، می توانید همه یا برش را انتخاب کنید که در متن قابل ویرایش موجود است. اگر متن قابل ویرایش دارید (تایپ شده از طریق صفحه کلید روی صفحه)، می توانید کل پاراگراف ها را با یک ضربه سه بار انتخاب کنید.

همچنین، ممکن است گزینه های اضافی را در نوار کپی و جایگذاری مشاهده کنید. به عنوان مثال، Safari گزینه هایی برای مشاهده متن، ترجمه، اشتراک گذاری محتوا و موارد دیگر با ضربه زدن روی فلش سمت راست دارد.

با این حال، فرض کپی و پیست کردن متن در آیفون یا آیپد شما یکسان است. متن را هایلایت کنید، آن را کپی کنید و در جایی که می خواهید قرار دهید، جایگذاری کنید.

تصاویر را در آیفون خود کپی و جایگذاری کنید

گزینه‌های کپی و جای‌گذاری فقط برای متن نیستند. همچنین می توانید تصاویر را کپی و جایگذاری کنید. برای مثال، ممکن است بخواهید تصاویر را بین فایل‌ها و عکس‌ها کپی کنید، که ممکن است خسته‌کننده باشد. اما در این مثال، ما به کپی و چسباندن تصاویر از وب سایت خود در Safari در Notes نگاه خواهیم کرد.

برای کپی و پیست کردن تصاویر در آیفون

  • Safari را در iPhone یا iPad خود راه اندازی کنید و به صفحه ای بروید که می خواهید یک صفحه تصویر را کپی کنید.
  • تصویر را طولانی فشار دهید و از منوی ظاهر شده Copy را انتخاب کنید.
  • تصویری که کپی کردید در کلیپ بورد شما ذخیره می شود. برنامه Notes را باز کنید و یادداشت جدیدی ایجاد کنید یا یادداشت موجود را ویرایش کنید.
  • قسمتی از یادداشت را که در آن تصویر می‌خواهید فشار دهید و روی چسباندن از نوار منو ضربه بزنید.
  • تصویری که از صفحه وب در Safari کپی کرده‌اید جای‌گذاری می‌شود و در برنامه Notes ظاهر می‌شود. سپس می توانید یادداشت را ذخیره کنید یا در صورت نیاز به خروج از آن ادامه دهید.
  • به یاد داشته باشید، اینها تنها چند نمونه از کپی و چسباندن تصاویر بین برنامه ها در iPhone یا iPad شما هستند. مانند کپی و چسباندن متن، هر برنامه در هنگام کار با تصاویر متفاوت عمل می کند.

جمع بندی

می‌توانید متن و تصاویر را بین برنامه‌ها کپی و جای‌گذاری کنید، اما گاهی اوقات، استفاده از دکمه اشتراک‌گذاری مراحل کمتری طول می‌کشد، مانند هنگام کپی کردن تصاویر از Photos در برنامه‌های دیگر.

به یاد داشته باشید که هنگام کپی و چسباندن بین مرورگرها، هر کدام گزینه های اضافی در نوار چسباندن دارند. در آزمایش ما، به نظر می رسد سافاری ساده ترین گزینه ها را شامل می شود. اما این انتظار می رود زیرا این محصول اپل است که در iOS ساخته شده است.

نکته مهم دیگر این است که اپل به طور مداوم iOS را بهبود می بخشد و قابلیت کپی و چسباندن جدید به طور مرتب اضافه می شود. اما اصول کپی و چسباندن در آیفون شما ثابت است.

امتیاز دهید
منبع groovypost
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.