سامسونگ تلویزیون های هوشمند جدیدی با نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتز معرفی می کند

سامسونگ مجموعه‌ای از تلویزیون‌های جدید خود را معرفی کرده است که نقطه اتکای حضور و معرفی این دستگاه‌ها در نمایشگاه جهانی CES 2022 لاس وگاس این هفته خواهد بود. تلویزیون‌های جدید هوشمند سامسونگ که بدون تردید با فناوری‌های جدید همراه خواهند بود،  شامل سه دسته ازجمله مدل‌های میکرو ال ای دی (MicroLED)، نئو کیولد Neo QLED) و لایف استایل (Lifestyle) هستند. همراه چیکاو باشید.

تلویزیون‌های جدید سامسونگ که از فناوری نئو کیولد استفاده می‌کنند با کیفیت تصویر ۴ کی و ۸ کی عرضه می‌شوند. این تلویزیون‌ها قادر هستند تا نرخ تازه ساری ۱۴۴ هرتز را ارائه دهند که کیفیت بسیار بهتر و بالاتری را در مقایسه با مدل‌های قبلی خود ارائه می‌دهند. تلویزیون‌های نئو کیولد ۴ کی و ۸ کی همچنین می‌توانند از  FreeSync Premium Pro AMD با درگاه‌های HDMI 2.1 پشتیبانی ‌کنند که این پورت‌های HDMI می‌توانند تصاویر را با سرعت بسیار زیادتر انتقال دهند.

تلویزیون‌های جدید نئو کیولد سامسونگ - چیکاو

تلویزیون‌های هوشمند جدید این برند دارای تقویت‌کننده عمق واقعی تصویر هستند که با ایجاد حس عمق تصویر، احساس واقعی‌تری را از تصویر ارائه می‌دهند. حالت EyeComfort ویژگی دیگری است که به تنظیم روشنایی و میزان نور صفحه نمایش  با استفاده از حسگر نور داخلی و اطلاعات غروب/طلوع خورشید کمک می‌کند.

فعال بودن این ویژگی باعث می‌شود تا در زمانی که میزان نور محیط بسیار زیاد باشد، نور صفحه نمایش تلویزیون نیز افزایش یابد تا کاربران بتوانند تصاویر شفاف و روشنی را در اختیار داشته باشند اما در زمانی که مقدار نور محیط کم باشد مانند شب هنگام، این تلویزیون نیز میزان نور و شفافیت و رنگ خروجی تصاویر را کاهش دهد تا باعث آسیب رسیدن به چشم نشود و علاوه بر این، از فناوری کاهش نور آبی استفاده می‌کند که این نور برای چشم مضر است.

خروجی صدای تلویزیون‌های سری نئو کیولد عالی است. سامسونگ، برای این که این تلویزیون‌ها بتوانند کیفیت صدای خروجی قابل قبولی را ارائه دهند، در این دستگاه‌ها از برخی از فناوری‌های اختصاصی استفاده می‌کند تا کاربران بتوانند صدای کاملا شفاف، دارای وضوح عالی و درکل صدای واقعی را بشنوند.  

 تلویزیون های هوشمند جدید سامسونگ - چیکاو

 پردازنده کوانتومی که در بطن این تلویزیون‌ها انجام وظیفه می‌کند باعث می‌شود تا تلویزیون‌های نئو کیولد سامسونگ قادر شوند میزان کنتراست پیشرفته‌ای را برای تصاویر ارائه دهند که در این صورت تصاویر پخش شده از کیفیت رنگ عالی، شفافیت بی نظیر و تفکیک رنگ تحسین برانگیزی برخوردار می‌شوند و تصاویری که بر روی صفحه نمایش این تلویزیون‌ها ظاهر می‌شوند، تا کنون در هیچ تلویزیون دیگری مشاهده نشده باشند. تمام این فرایند تولید تصویر بی نظیر و عالی توسط یک فرآیند کاملاً پیچیده کنترل می‌شود. این پردازنده همچنین فناوری جدید Shape Adaptive Light را برای کنترل شکل نور از LED‌های کوانتوم مینی ارائه می‌دهد.

برنامه NFT Platform برای علاقه مندان به هنر یک موهبت عالی خواهد بود زیرا علاقه‌مندان به دنیای آثار هنری در سرتاسر جهان می‌توانند از این پلتفرم نهایت بهره را ببرند. این افراد حتی می‌توانند برای کشف، خرید و تجارت آثار هنری دیجیتال از این تلویزیون‌ها استفاده کنند.

این تلویزیون‌های جدید و بسیار جذاب سامسونگ در حال حاضر در دسته بندی‌ با عناوینی همچون میکرو ال ای دی (MICRO LED)، نئو کیولد (Neo QLED) و دی فریم (The Frame) در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهند گرفت که می‌توانند برای کاربردهای خانگی، اداری یا شرکتی و تبلیغاتی از آن‌ها بهره گرفت.

تلویزیون های میکرو ال ای دی (MICRO LED)، نئو کیولد (Neo QLED) و دی فریم (The Frame) - چیکاو

سامسونگ در حال حاضر در در نمایشگاه جهانی وسایل الکترونیکی مصرفی CES 2022 لاس وگاس آمریکا، برای کاربران خط تولید‌ گسترده‌ای از این تلویزیون‌ها را در معرض نمایش قرار داده است. به هر حال از شرکتی که بزرگترین و پیشرو‌ترین شرکت تولید و عرضه تلویزیون‌های پیشرفته در جهان نام دارد، انتظاری جز این نباید داشت. بدون تردید، در طول نمایشگاه فناوری که بسیار پرطرفدار هم شده است، انتظار می‌رود که این شرکت جزئیات بیشتری از جمله قیمت و تاریخ عرضه مدل‌های نمایش داده شده این تلویزیون‌ها در بازار را اعلام کند.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.