نمایشگاه CES 2022 به دلیل همه گیری ویروس کرونا یک روز زودتر به پایان می رسد

طبق گزارش‌ها به نقل از داده‌های انجمن فناوری مصرف کنندگان، مشخص شد که نمایشگاه سالانه لوازم الکترونیکی مصرفی CES 2022 که قرار است از ۵ ژانویه در لاس وگاس (Las Vegas) آغاز ‌شود، در ۷ ژانویه به پایان می‌رسد تا اقدامات بیشتری برای مهار شیوع عفونت کروناویروس ارائه دهد که هدف برگزار کننده این رویداد است. همراه چیکاو باشید.

این منبع خاطرنشان می‌کند که در هفته‌های اخیر، برخی از شرکت‌های بزرگ مانند اینتل، AMD، گوگل، بی‌ام‌و، جنرال موتورز، آمازون، تی‌موبایل، متا و مایکروسافت به دلیل نگرانی‌های ناشی از ویروس کرونا از رویداد CES 2022 خارج شده‌اند. … به یاد بیاورید که نمایشگاه سالانه CES یکی از بزرگترین کنفرانس های فناوری است. که در گذشته بیش از 10 هزار مهمان از سراسر جهان گرد هم آورده بود.

با این حال، شرکت کنندگان زیادی در CES 2022 امسال حضور نخواهند داشت. در روزهای اخیر، ایالات متحده شاهد افزایش ابتلا به عفونت کرونا ویروس به خصوص در لاس وگاس بوده است. درواقع در شهرستان کلارک، نوادا، یکی از مکان هایی است که تعداد افراد مبتلا در آن در حال افزایش است. صرف نظر از این موضوع، انجمن فناوری مصرف کننده در بیانیه‌ای اعلام کرد که بیش از 2200 غرفه دار شرکت خود را در رویداد آتی تایید کرده‌اند. همچنین خاطرنشان می‌کند که در دو هفته گذشته، 143 شرکت برای نمایش محصولات خود در نمایشگاه CES 2022 ثبت نام کرده‌اند.

  • شرکت ها از حضور فیزیکی در CES 2022 خودداری می‌کنند

مایکروسافت حضور فیزیکی خود در نمایشگاه بین المللی الکترونیک CES ۲۰۲۲ را کنار گذاشته است که این نمایشگاه قرار است در ماه جاری در لس آنجلس برگزار ‌شود. این غول فناوری اطلاعات در بحبوحه همه گیری ویروس کرونا، بیش از هر چیزی نگران به خطر افتان سلامتی کارکنان خود است و به همین دلیل از حضور فیزیکی در نمایشگاه امسال SEC امتناع خواهد کرد.

شرکت ها از حضور فیزیکی در CES 2022 خودداری می‌کنند - چیکاو

پورتال Verge به نقل از نماینده این شرکت می‌گوید: «مایکروسافت پس از بررسی آخرین داده‌ها در مورد محیط انتشار ویروس کووید ۱۹ (COVID-19) که به بیماری کرونا منجر می‌شود،  تصمیم گرفت در نمایشگاه لوازم مصرفی CES سال ۲۰۲۲ لاس وگاس شرکت نکند.

این شرکت همچنین تصمیم گرفته است تا به جای حضور فیزیکی در نمایشگاه امسال، به صورت آنلاین و اینترنتی میزبان کنفرانس‌های دیجیتالی Microsoft Partner Innovation Experience و Automotive Press Kit خواهد بود. دیگر شرکت‌هایی که حضور فیزیکی خود را در این نمایشگاه منتفی اعلام کرده‌اند نیز عبارتند از اینتل (Intel)، وی مو (Waymo)،  گوگل (Google)، لنوو (Lenovo)، جی ام (GM)، تی موبایل (T-Mobile)، ای تی اند تی (AT&T)، متا یا همان فیسبوک (Meta)، آمازون (Amazon)، توییتر (Twitter)، تیک تاک (TikTok)، پینترست (Pinterest) و کاسیو (Casio) و همچنین تعدادی از رسانه‌های معروف نیز جزو این فهرست قرار دارند که آن‌ها نیز اعلام کرده‌اند که در این نمایشگاه شرکت خواهند کرد اما به دلیل همه گیری ویروس کووید ۱۹ که نگرانی‌ها پیرامون آن هنوز به طور کامل رفع نشده است، حضور فیزیکی خود را در این نمایشگاه ملغی می‌کنند.

اخیرا برگزارکنندگان این نمایشگاه اعلام کرده‌اند که همچنان قصد دارند آن را به صورت حضوری برگزار کنند. به گفته آن‌ها، ۴۲ شرکت از حضور مستقیم در این رویداد خودداری کرده‌اند. بعداً مشخص شد که شرکت‌های بیشتری اعلام کرده‌اند که رویدادها و برنامه‌هایی حضوری را که برای انجام در این نمایشگاه سالانه CES سال ۲۰۲۲ تدارک دیده‌اند یا برای برگزاری آن‌ها ازقبل جدول زمانی تارک دیده‌اند، همه آن‌ها را لغو می کنند.

شرکت مایکروسافت - چیکاو

بی‌ام و اعلام کرده است که به دلیل شیوع ویروس کرونا یک رویداد رسانه‌ای آنلاین را برگزار خواهد کرد و اجرای برنامه‌های نمایندگان این شرکت از آلمان پخش خواهد شد. IBM نیز بیانیه مشابهی را صادر کرده است. سخنگوی این شرکت گفت که با توجه به افزایش خطر ابتلا به ویروس کرونا؛ IBM تصمیم گرفته است امسال رویدادهای حضوری در لاس وگاس را لغو کند. این شرکت تمامی محصولات جدید را به صورت مجازی معرفی خواهد کرد.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.