سامسونگ ۴ ژانویه در نمایشگاه CES 2022 از گوشی های گلکسی اس ۲۲ و اس ۲۱ فن ادیشن رونمایی می کند

شرکت سامسونگ الکترونیک تاریخ برگزاری مراسم خود را در نمایشگاه CES سال ۲۰۲۲  که در لاس وگاس آمریکا برگزار می‌شود، را اعلام کرد. در این رویداد، در روز و ساعتی که برای سامسونگ در نظر گرفته شده است، در ابتدا مدیر عامل این شرکت سخنرانی خواهد کرد. ارائه رویداد سخنرانی و معرفی محصولات این شرکت برای ۴ ژانویه ۲۰۲۲ (۱۴ دی ماه ۱۴۰۰) در سالن رقص ونیز Palazzo در لاس وگاس برنامه ریزی شده است. از آنجایی که این رویداد از ساعت ۶:۳۰ بعد از ظهر به وقت محلی آغاز می‌شود، روز بعد (۵ ژانویه) برای کشورهای شرقی پخش می‌شود. همراه چیکاو باشید.

طبق اعلامیه رسمی سامسونگ، Jong-Hee (JH) Han، نایب رئیس، مدیر عامل و رئیس بخش DX (Device Experience) سامسونگ الکترونیک، سخنرانی اصلی را ارائه خواهد کرد. سامسونگ می‌گوید این ارائه «راه‌هایی را نشان می‌دهد که ما می‌توانیم به ساخت سیاره‌ای پایدارتر کمک کنیم، و تجربیات سفارشی‌سازی‌شده و مرتبط را نشان دهیم که می‌تواند زندگی مردم را غنی‌تر کند».

گوشی گلکسی اس ۲۱ اف ای ۲۰۲۱ یاسی - چیکاو

اگرچه این شرکت هنوز تایید نکرده است، اما همچنین انتظار می‌رود که گوشی گلکسی اس ۲۱ اف ای ۲۰۲۱ (Samsung Galaxy FE 2021) یا نام کامل گلکسی فن ادیشن ۲۰۲۱ (Samsung Galaxy Fan Edition 2021) که از آن به گلکسی نسخه هواداران سامسونگ نیز یاد می‌شود، معرفی شود. این گوشی هوشمند ماه هاست که در اخبار است.

درواقع خبر معرفی و عرضه این گوشی به یک سریال طولانی مدت تبدیل شده است که تاکنون سامسونگ موفق به رونمایی از آن نشده است و بنابراین، تقریباً همه مشخصات و ویژگی‌ها را در مورد آن می‌دانیم. در واقع، تمام مشخصات و امکانات این گوشی همین چند ساعت قبل دوباره لو رفت. در این گزارش جدید رندرهای رسمی مطبوعاتی، با حسن نیت از ایوان بلاس افشاگر بسیار معتبر و معروف خبرهای دنیای فناوری با نام مستعار (@evleaks) ظاهر شد.

صفحه نمایش و پنل پشتی گوشی گلکسی اس ۲۱ اف ای ۲۰۲۱ - چیکاو

طبق گزارشات قبلی، گلکسی اس ۲۱ فن ادیشن با صفحه نمایش ۶.۴ اینچی از نوع سوپر آمولد عرضه خواهد شد که از نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتزی برای تصویر پشتیبانی می‌کند. این گوشی از تراشه اسنپدراگون 888 کوالکام پلتفرم موبایل (Snapdragon 888 SoC) با تراشه اگزینوس ۲۱۰۰ سامسونگ پلتفرم گوشی هوشمند (Exynos 2100) قدرت می‌گیرد و با حداکثر ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی جفت می‌شود.

 گوشی گلکسی اس ۲۱ اف ای در پنل پشتی از ماژول دوربین سه‌گانه بهره می‌برد که شامل یک سنسور۱۲ مگاپیکسلی واید، یک حسگر ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید و یک لنز ۸ مگاپیکسلی تله فوتو با بزرگنمایی ۳ برابری  وارد بازار می‌شود.

این گوشی هوشمند در پنل جلو نیز از یک حسگر ۳۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند که در بالای صفحه نمایش قرار می‌گیرد و می‌تواند برای انجام تماس‌های تصویری و عکس‌ و ویدیوهای سلفی مورد استفاده قرار گیرد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر، گواهی IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب تا عمق ۱.۵ متری آب به مدت ۳۰ دقیقه اشاره کرد.

گوشی گلکسی اس ۲۱ اف ای ۲۰۲۱ سفید - چیکاو

این گوشی سامسونگ پوسته اختصاصی سامسونگ One UI4.0 را بر روی سیستم عامل اندروید ۱۲ اجرا خواهد کرد. برای برق مورد نیاز نیز این گوشی هوشمند هواداران سامسونگ از یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در بطن خود بهره می‌برد که می‌تواند از  شارژ سریع سیمی ۲۵ واتی و همچنین شارژ سریع بی سیم ۱۵ واتی نیز پشتیبانی کند.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.