گوشی گیمینگ لنوو لیجن ۲ پرو در جشنواره ۱۱ – ۱۱ چین با ۲۸۲ دلار تخفیف عرضه می شود

در اوایل امسال، لنوو جدیدترین گوشی هوشمند بازی درجه یک خود را در بازار چین با نام لنوو لیجن ۲ پرو Lenovo Legion2 Pro)) معرفی کرد. در حال حاضر، این شرکت به طور رسمی قیمت‌های تخفیف یافته همان گوشی هوشمند را برای فروش فستیوال ۱۱ – ۱۱  آینده را اعلام کرده است. 

لنوو فاش کرده است که گوشی لنوو لیجن ۲ پرو دارای نسخه‌های متعددی است که با میزان رم و حافظه ذخیره سازی متفاوت و قیمت‌های مختلفی در دسترس قرار می‌گیرد. این گوشی با ۱۲ گیگابایت رم بعلاوه  ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی ۴۰۹۹ یوان (۶۴۲ دلار آمریکا) قیمت دارد، برای عرضه در این جشنواره پس از تخفیف با قیمت ۲۷۹۹ یوان (۴۳۸ دلار آمریکا) به فروش خواهد رسید. علاوه بر این، تلفن گیم لنوو در نسخه‌ی ۱۲ گیگابایت رم بعلاوه ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی نیز قیمت آن از ۴۳۹۹ یوآن (در حدود ۶۸۹ دلار آمریکا)، در طی روزهای برگزاری جشنواره با برچسب قیمتی ۲۹۹۹ یوان (در حدود ۴۶۹ دلار آمریکا) در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت. همراه چیکاو باشید.

گوشی گیمینگ لنوو لیجن ۲ پرو سفید - چیکاو

گوشی لنوو لیجن ۲ پرو در مدل دارای ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی که ۴۷۹۹ یوان (۷۵۱ دلار) قیمت دارد با برچسب قیمتی ۳۲۹۹ یوان (حدود ۵۱۶ دلار آمریکا) در دسترس خواهد بود اما مدل دارای حافظه رم ۱۸ گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی نیز که ۵۲۹۹ یوان (۸۲۹ دلار آمریکا) قیمت دارد با برچسب قیمتی  ۳۴۹۹ یوان (۵۴۸ دلار آمریکا) عرضه خواهد شد.

 این شرکت همچنین تخفیفی برای مدل‌های دیگر با ۱۶ گیگابایت رم بعلاوه ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی و مدل ۱۸ گیگابایت رم با ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیر سازی داخلی نیز اعلام کرده است که این دو گوشی هوشمند مخصوص گیم که هر دو به ترتیب ۵۲۹۹ یوان (۸۲۹ دلار آمریکا) و ۵۹۹۹ یوان (۹۳۹ دلار آمریکا) قیمت دارند، پس از تخفیف با قیمت‌های ۳۹۹۹ یوان (۶۲۶ دلار آمریکا) و ۴۸۹۹ یوان (۷۶۷ دلار آمریکا) به فروش خواهند رسید.

گوشی گیمینگ لنوو لیجن ۲ پرو سفید و مشکی - چیکاو

لیجن ۲ پرو، گوشی مخصوص گیم لنوو درای صفحه نمایش ۶.۹۲ اینچی سوپر آمولد E4 ساخت سامسونگ دیسپلی بوده و نسبت تصویر ۲۰.۵:۹، وضوح فول اچ دی پلاس با رزولوشن صفحه نمایش ۲۴۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز، نرخ پاسخ لمسی ۷۲۰ هرتز و زمان پاسخگویی ۳.۸ میلی ثانیه را ارائه می‌دهد.

در داخل بدنه این گوشی، پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام قرار دارد و  در مورد پیکربندی دوربین نیز سنسور  اصلی آن حسگر ۶۴ مگاپیکسلیOmniVision قرار دارد که از دیافراگم f/1.9 بهره می‌برد و قطر هر پیکسل نیز ۱.۰ میکرومتر است. همچنین دوربین ۱۶ مگاپیکسلی اولتراواید نیز با دیافراگم f/2.2 با پوشش ۱۲۳ درجه‌ای دیگر حسگر ماژول آن است.

 در قسمت جلو و برای دوربین سلفی نیز یک سنسور ۴۴ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 وجود دارد که از وسط فریم به شکل پاپ آپ بیرون می‌آید. این گوشی می‌تواند با وضوح 8K و با سرعت ۲۴ فریم در ثانیه و با وضوح 4K با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه ویدیو ضبط کند.

مشخصات گوشی گیمینگ لنوو لیجن ۲ پرو - چیکاو

گوشی لیجن ۲ پرو، همچنین می‌تواند فیلم‌های اسلوموشن را با وضوح 1080P با سرعت ۲۴۰ فریم بر ثانیه ضبط کرده و با فرمت RAW فیلمبرداری کند. علاوه بر آن دارای پشتیبانی از دالبی اتموس و حالت گیم است که تجربه صدای بازی را افزایش می‌دهد. این گوشی با سیستم عامل اندروید ۱۱ از باتری ۵۵۰۰ میلی آمپر ساعتی تغذیه می‌کند که می‌تواند از فست شارژ با سرعت حداکثر ۹۰ وات از طریق دو درگاه  USB-C پشتیبانی ‌کند.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.