HP تبلت 11 اینچی با قلم و دوربین 13 مگاپیکسلی چرخشی  به عنوان رقیب سرفیس گو عرضه می کند

شرکت سازنده رایانه‌های شخصی HP از معرفی یک تبلت جدید 11 اینچی خبر داده است که می‌تواند از طریق لوازم جانبی صفحه کلید همراه خود به عنوان یک لپ تاپ تبدیل شود و همچنین از دوربین ۱۳ مگاپیکسلی چرخشی اصلی پنل پشتی می‌توان به عنوان دوربین وب کم استفاده کرد. با چیکاو همراه باشید.

 فروش این تبلت جدید از 11 دسامبر (۲۰ آذر) آغاز می‌شود. قیمت پایه این تبلت از ۴۹۹ دلار شروع می‌شود. معرفی این تبلت HP پس از آن صورت می‌گیرد که این برند از رایانه رومیزی  Envy 34-inch All-In-One Desktop که دارای صفحه نمایش ۳۴ اینچی است، رونمایی کرد. تبلت مایکروسافت سرفیس گو –  Microsoft Surface Go نزدیک‌ترین محصولی است که به این  تبلت جدید HP شباهت زیادی دارد. بنابراین تبلت سرفیس گو می‌تواند رقیب مستقیم تبلت جدید HP باشد.

 اعلامیه HP همچنین نشان می‌دهد که این تبلت جدید در پنل پشتی دارای یک دوربین 13 مگاپیکسلی چرخشی است که می‌توان آن را به صورت عمودی یا افقی چرخاند. بنابراین این دوربین می‌تواند ۱۸۰ درجه بچرخد تا بتوان از آن به عنوان وب کم نیز استفاده کرد.

صفحه نمایش تبلت 11 اینچی HP - چیکاو

سازنده ادعا می‌کند که تبلت جدید دارای دوربین عقب است که می‌تواند در لبه کوتاه صفحه نمایش تبلت بچرخد و به عنوان وب کم عمل کند، اولین بار است که مشاهده شده است که یک تبلت می‌تواند چنین قابلیت جالبی را به همراه داشته باشد. علاوه بر این، این نکته نیز بسیار حائز اهمیت است که وقتی از این دوربین چرخشی به عنوان لنز وب کم استفاده شود، در واقع می‌توان از دوربین اصلی پشت که دارای وضوح بسیار زیادی است برای وب کم سود برد و تصاویر بسیار با کیفیتی را ارسال کرد.

تبلت جدید 11 اینچی HP را می‌توان با لوازم جانبی صفحه کلید خود در هر دو حالت عمودی و افقی استفاده  کرد. این کار تنوع بیشتری را برای وب کم نیز فراهم می‌کند. تبلت جدید همچنین با قلم Tilt HP نیز سازگار است که باعث می‌شود تا عملکرد تبلت بسیار افزایش پیدا کند. به همراه داشتن  صفحه کلید و لوازم جانبی قلم دیجیتالی Tilt Pen نوآوری را در دستگاه ارائه می‌دهد.

همچنین یک پورت USB-C برای اتصال لوازم جانبی بیشتر و شارژ تبلت نیز تعبیه شده است. این تبلت رده بالای HP از حسگر اثر انگشت نیز بهره می‌برد که این حسگر در کلید پاور یا همان دکمه‌ی روشن و خاموش دستگاه ادغام شده است.

 تبلت جدید 11 اینچی HP قدرت خود را از پردازنده اینتل پنتیوم سیلور ان ۶۰۰ (Intel Pentium Silver N 600) به دست می‌آورد. این تبلت از نظر نرم افزاری نیز از سیستم عامل ویندوز ۱۱ اس (Windows 11 S) پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، تبلت ۱۱ اینچی HP از ۴  گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی بهره می‌برد.

طراحی تبلت 11 اینچی HP - چیکاو

این تبلت رده بالای HP در حالی با قیمت ۴۹۹ دلار در بازار عرضه می‌گردد که کاربر در صورت تمایل به همراه داشتن لوازم جانبی، باید آن‌ها را به طور مجزا خریداری کند که این لوازم جانبی از قبیل صفحه کلید اضافی می‌تواند تا 100 دلار هزینه در بر  داشته باشد، بنابراین قیمت پیش‌بینی شده تبلت جدید به ۵۹۹ دلار بالغ خواهد شد. همچنان که به تاریخ عرضه‌ی این تبلت نزدیک‌تر شویم، خبرهای بیشتری از مشخصات، قابلیت‌ها و امکانات آن در دسترس قرار خواهد گرفت. پس برای اطلاع از جزئیات بیشتر در مورد این تبلت همچنان خبرهای چیکاو را پیگیری کنید.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.