دستگاه تبلت سرفیس گو ۳ مایکروسافت به  پردازنده های جدید و قدرتمند اینتل مجهز می شود

رویداد معرفی محصولات مایکروسافت امروز (۳۱ شهریور) انجام شد و این شرکت غول دنیای فناوری و سیستم عامل ویندوز، از جدید‌ترین محصولات سخت افزاری و نرم افزاری خود رونمایی کرد و آن ها را در معرض دید و نمایش قرار داد. یکی از دستگاه‌هایی که مشتاقان بسیاری نیز دارد تبلت سرفیس گو مایکروسافت است که با توجه به این که یک تبلت ویندوزی است و نسبت به سایر تبلت های پرچمدار و رده بالای این شرکت از قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه‌ای نیز بهره می‌برد، خیلی عظیمی از دانشجویان و دانش آموزان و همچنین کاربران عادی از مشتریان پروپاقرص این تبلت هستند. به خصوص که در نسل جدید، این دستگاه ارتقاء بسیار خوب و قابل توجه‌ای را نیز به خود دیده است. در ادامه برای شرح این گزارش با چیکاو همراه باشید.

دستگاه سرفیس گو ۲ مایکروسافت یکی از بهترین لپ تاپ‌های ارزان قیمتی است که می‌توانید خریداری کنید و امروز دنباله‌ای برای آن در نظر گرفته شده است، یعنی نسخه جدید ان را مایکروسافت معرفی کرد: تبلت سرفیس گو ۳ (Surface Go 3) مایکروسافت که این دستگاه شبیه به سرفیس گو 2 این شرکت است.

هر دو دستگاه سرفیس گو از صفحه نمایش به اندازه ۱۰.۵ اینچی بهره می‌برند و همچنین وضوح یکسان Full HD+ با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل را ارائه می دهند. صفحه نمایش، مجموعه دوربین‌ها و بلندگوهای یکسان، پورت‌های یکسان و ابعاد یکسان. تقریباً در همه چیز یکسان هستند اما یک تفاوت مهم وجود دارد: در دستگاه جدید سرفیس گو ۳، مایکروسافت از پردازنده‌های جدید اینتل استفاده کرده است.

صفحه نمایش دستگاه سرفیس گو  3 مایکروسافت - چیکاو

سرفیس گو ۳ را می‌توان با پردازنده‌های Intel Pentium Gold 6500Y یا Core i3-10100Y پیکربندی کرد که این مورد، یک ارتقاء واقعاً عالی نسبت به تبلت سرفیس گو ۲ مایکی خواهد بود که با Gold 4425Y یا Core m3 عرضه می‌شود. مایکروسافت می‌گوید این تراشه سرفیس گو را به یک دستگاه بسیار قوی‌تر برای استفاده در در هر زمینه‌ای مهیا می‌کند که نسبت به نسخه قبلی ۶۰ درصد عملکرد سریع‌تری را نیز ارائه می‌دهد.

این دستگاه به طور پیش فرض از سیستم عامل ویندوز 11 استفاده می‌کند و دوربین آن نیز از تشخیص چهره Windows Hello پشتیبانی می‌کند. ضمن آن که دستگاه‌های تجاری از Windows 10 Pro یا Windows 11 Pro استفاده خواهند کرد. دستگاه سرفیس گو ۳ از پروتکل قلم مایکروسافت نیز پشتیبانی می‌کند، اگرچه قلم استایلوس همراه با سرفیس گو و در داخل جعبه موجود نیست اما در صورت تمایل، کاربران می‌توانند آن را به صورت جداگانه تهیه کنند.

دستگاه سرفیس گو  3  مشکی مایکروسافت - چیکاو

علاوه بر این، سرفیس گو ۳ در نسخه  LTE اختیاری نیز وجود دارد و مایکروسافت ادعا می‌کند که عمر باتری آن تمام روز را دوام می‌آورد. قیمت دستگاه سرفیس گو ۳ از 399.99 دلار شروع می‌شود و اکنون برای پیش خرید در فروشگاه مایکروسافت در «بازارهای منتخب» در دسترس قرار دارد. البته کاربران هنوز نمی‌توانند نسخه LTE سرفیس گو ۳ را خریداری کنند زیرا در دسترس قرار ندارد اما مایکروسافت می‌گوید این نسخه این تبلت در راه است و در «در ماه‌های آینده» برای خرید در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

منبع Theverge
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.