آموزش کامل دیلیت اکانت تلگرام و نکاتی که باید بدانید

اکثرمان روزانه وقت زیادی را در شبکه های اجتماعی سپری می کنیم و بسیاری از اتفاقات روزمره مان را در شبکه های اجتماعی رقم می زنیم. ممکن است به عنوان ابزار کارمان از آن استفاده ی کنیم و یا سرگرمی و یا برای جا به جایی جزوه و… از آن ها استفاده می کنیم. طبیعی است که اتفاقات زیادی نیز در این میان برایمان بیافتد که تصمیم بگیریم از این شبکه های اجتماعی دوری کنیم. شاید هم تصمیم به حذف حساب کاربری خود بگیریم. یکی از این شبکه های اجتماعی تلگرام است که روزانه تعداد زیادی حساب از روی آن پاک می شود. اگر شما تصمیم به دیلیت اکانت تلگرام خود گرفته اید در این مقاله قصد داریم تا راه های حذف اکانت تلگرام برای همیشه را به شما آموزش دهیم. همراه چیکاو باشید.

حذف اکانت تلگرام چه تبعاتی خواهد داشت؟

بهتر است قبل از اینکه به حذف اکانت تلگرام خود اقدام کنید خوب به این موضوع فکر کنید. چرا که پس از حذف اکانت داده ها و اطلاعات شخصی شما از بین می رود و پس از ثبت نام مجدد به عنوان یک کاربر جدید  با حساب کاربری جدیدی وارد تلگرام می شوید. اگر به شخصی پیام داده باشید و پس از آن اقدام به حذف اکانت خود کنید و مجددا ثبت نام کنید، مخاطبانتان برای پاسخ به شما باید از حساب کاربری جدیدتان اقدام کنند و صفحه چت شما با مخاطبتان در حساب قبلی «حذف شده» نام گذاری می شود. اگر که به قصد رفع ریپورت تلگرام اقدام به حذف اکانت تلگرام خود می کنید، باید بدانید که پس از حذف و ثبت نام مجدد ریپورت بر روی شماره شما باقیست. پس قبل از Delete Account Telegram خود خوب به این موضوع فکر کنید. 

لینک سایت دیلیت اکانت تلگرام

my.telegram.org

آموزش ویدیویی حذف اکانت تلگرام [تماشا کنید]

اگر حوصله و یا وقت کافی برای خواندن مقاله را ندارید، به شما پیشنهاد می کنم که ویدیو آموزشی که در پایین قرار دادیم را تماشا کنید. ما در این ویدیو سعی کردیم تا در کمتر از 3 دقیقه نحوه دیلیت کردن اکانت تلگرام را به شما آموزش دهیم. همراه ما باشید.

آموزش حذف کانال ها و گروه ها به جای Delete Account Telegram

شاید به علت عضو شدن در کانال ها و گروه های بی شمار تصمیم به حذف اکانت تلگرام خود گرفته اید. طبعتا اگر تعداد کانال ها و گروه های عضو شده یاد باشد شما را اذیت می کند اما دیلیت اکانت تلگرام راه حل مناسبی برای این موضوع نیست زیرا همانطور که در بالا اشاره شد، داده های شما از بین می رود. برای حل این موضوع بهتر است تا اپلیکیشن هایی نظیر موبوگرام، طلگرام طلایی و… بر روی گوشی خود نصب کنید. (ما از موبوگرام استفاده کردیم) پس از نصب و وارد شدن به بخش کانال ها و یا گروه ها رفته (مطابق تصویر) و از قسمت آیکن سه نقطه، عملیات چندتایی را انتخاب کرده، سپس حذف گفتگو / ترک گروه یا کانال را انتخاب کرده و پس از آن دکمه انتخاب همه کانال ها را کلیک کرده و به صورت یکجا همه کانال ها را حذف می کنید.

دیلیت اکانت تلگرام ❌ | حذف اکانت تلگرام ⚠️ | delete account telegram | رسانه چیکاو

آموزش گام به گام حذف اکانت تلگرام

1. اگر قصد دارید برای مدتی از برنامه تلگرام دور بمانید می توانید اقدام به دیلیت کردن اکانت خود به صورت دستی کنید برای این منظور باید از طریق مرورگر وارد لینک دیلیت اکانت تلگرام شوید. برای سهولت کار برای شما لینک سایت مربوطه نیز برای شما در پایین قرار گرفته است.  ( تمامی مراحل به صورت تصویری آموزش داده شده است.)

لینک سایت دیلیت اکانت تلگرام

my.telegram.org

 

2. پس از اینکه وارد لینک شدید صفحه ای مشابه صفحه زیر را مشاهد می کنید که می بایست در این صفحه ابتدا 98+ را به عنوان کد کشور ایران وارد کرده و سپس شماره خود را که با آن حساب تلگرام دارد در کادر وارد کنید. در ادامه بعد از اینکه از صحت شماره خود اطمینان داشتید روی دکمه Next کلیک کنید.

دیلیت اکانت تلگرام ❌ | حذف اکانت تلگرام ⚠️ | delete account telegram | رسانه چیکاو

3. پس از آن یک کد به تلگرام شما ارسال خواهد شد. دقت داشته باشید که این کد تنها از طریق تلگرام قابل دسترس است و از طریق اس ام اس ارسال نمی شود.

4. کد ارسال شده را کپی و در فیلد confirmation code وارد کنید پس از وارد کردن کد برای تایید بر روی دکمه sign in کلیک کنید.

دیلیت اکانت تلگرام ❌ | حذف اکانت تلگرام ⚠️ | delete account telegram | رسانه چیکاو

5. سپس وارد صفحه مدیریت اکانت تلگرام خود میشوید که باید گزینه Delete Account را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه به صفحه Delete Account Telegram هدایت می شوید.

6. در فیلد اختیاری Why are you leaving می توانید دلیل حذف کردن اکانت تلگرام خود را نوشته و بر روی دکمه Done کلیک کنید.

6. پس از کلیک بر روی گزینه، یک پنجره جدید برای شما باز می شود که برای تایید نهایی دیلیت اکانت می بایست گزینه Yes, Delete My Account  را انتخاب کنید که با دکمه قرمز رنگ قابل مشاهده است. باید توجه داشت که با انتخاب این گزینه تمام پیام های شما پاک شده و حساب کاربری شما حذف خواهد شد. بعد از انجام این مراحل اگر وارد برنامه تلگرام شوید صفحه عضویت به این برنامه را مشاهده خواهید کرد.

معرفی بهترین کانال های تلگرام

پس از حذف گروه های تبلیغاتی و کانال های قدیمی تلگرام احتمالا به کانال های جدیدی در زمینه های مختلف نیاز دارید تا بتوانید از محتوای آنها استفاده کنید. برای این منظور به شما پیشنهاد می کنیم تا به مقاله “بهترین کانال های تلگرام را بشناسید” سربزنید و با کانال های جالب تلگرام در زمینه های مختلف آشنا شوید.

دیلیت اکانت تلگرام به صورت خودکار

یکی از ویژگی های که شرکت تلگرام برای شبکه اجتماعی محبوبش در نظر گرفته است، حذف خودکار اکانت تلگرام کاربرانی است که به مدت طولانی از این برنامه استفاده نمی کنند. این مدت به صورت پیش فرض 6 ماه در نظر گرفته است. به این صورت که اگر یک کاربر به مدت 6 ماه آنلاین نشود، اکانت تلگرام او به صورت خودکار دیلیت خواهد شد. البته این تنظیمات قابل تغییر است و می توانید آن را سفارش سازی کنید.

برای جلوگیری از پاک شدن اکانت خود به صورت خودکار می توان این مدت 6 ماهه را افزایش داد. به این منظور می بایست به تلگرام خود رفته و سپس به قسمت settings > Privacy & security > advanced مراجعه کرده و بر روی Delete my account if away for کلیک کرده و یکی از گزینه ها را انتخاب کنید. شما می توانید مدت 6 ماهه را به 1 سال افزایش دهید.

دیلیت اکانت تلگرام ❌ | حذف اکانت تلگرام ⚠️ | delete account telegram | رسانه چیکاو

برنامه دیلیت اکانت تلگرام

برخی از کاربران سوال می کنند که آیا برنامه دیلیت اکانت تلگرام وجود دارد یا خیر. تلگرام تنها راهی که برای حذف اکانت تلگرام در نظر گرفته از طریق سایت Telegram.com است اما توسعه دهندگان اندروید و آی او اس اپلیکیشن هایی را بدین منظور طراحی کرده اند. برنامه های دیلیت اکانت تلگرام گرچه همان راه سایت تلگرام را طی می کنند اما کار را برای شما ساده کرده و سریع تر اکانت شما را حذف می کنند. در پایین نیز لیستی از لینک برنامه های حذف اکانت تلگرام را برای شما قرار داده ایم که در وقت شما صرفه جویی شود.

نکته: در نظر داشته باشید که برای پاك كردن اكانت تلگرام براي هميشه بایستی کدی که برای حساب تلگرامی شما ارسال می شود را در اختیار داشته باشید. ممکن است عده ای سودجو با ارائه اپلیکیشن Delete Account Telegram، به حساب شما دسترسی پیدا کنند. لذا توصیه می شود که حتی الامکان فرآیند Delete Account Telegram توسط خودتان انجام شود و از استفاده از این اپلیکیشن ها خودداری کنید. با این حال ما لیست کوتاهی از برنامه های اندروید به منظور حذف حساب کاربری تلگرام برای شما آماده کرده ایم.

برنامه حذف خودکار اکانت تلگرام (حرفه ای)

این اپلیکیشن در کافه بازار منتشر شده است و به شما این امکان را می دهد تا در سریع ترین زمان ممکن حساب کاربری تلگرام خود را به صورت خودکار حذف کنید. تنها کافیست شماره تلفن خود را وارد کرده و سپس کدی از طریق که برای حساب تلگرام شما ارسال می شود. با وارد کردن کد اکانت شما حذف می شود. دقت کنید که فرآیند Delete Account Telegram با اس ام اس انجام نمی شود. وبسایت تلگرام کد تایید را به اکانت تلگرامی شما ارسال می کند.

لینک دانلود

برنامه دیلیت اکانت حرفه ای(حذف خودکار اکانت)

همانطور که در بالا ذکر شد، این اپلیکیشن نیز همانند برنامه بالا از سایت تلگرام برای حذف حساب کاربری این شبکه اجتماعی استفاده می کند

لینک دانلود

شما می توانید سایر برنامه های حذف حساب کاربری تلگرام را از طریق جستجو در گوگل پلی و یا کافه بازار بیابید.

ربات دیلیت اکانت تلگرام

در تلگرام و سایت های مختلفی دیده می شود که ربات هایی را معرفی کرده اند که فرایند پاک کردن اکانت تلگرام برای همیشه را برای شما ساده می سازد. تنها کافیست شماره خود و کد تایید را در اختیار ربات دیلیت اکانت تلگرام قرار دهید تا اکانت شما کاملا پاک شود. از طرفی چون ممکن است از این اطلاعات سئو استفاده شود، پیشنهاد می کنم حتی الامکان به سمت ربات های حذف اکانت تلگرام نروید. ما چون ربات های مطمئنی را برای این حذف کلی اکانت تلگرام پیدا نکردیم، لذا هیچ رباتی را در این پست معرفی نمی کنیم. شما با سرچ در باکس جستجو تلگرام، میتوانید ربات ها را پیدا کنید.

آموزش گام به گام دیلیت اکانت اینستاگرام و واتساپ

چنانچه قصد دارید از سایر شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام یا واتساپ فاصله بگیرید یا حساب های کاربری خود را در آن پلتفرم ها برای همیشه حذف کنید، به راحتی می توانید از آموزش های موجود در سایت چیکاو استفاده کرده و در کمترین زمان ممکن اقدام به دیلیت اکانت اینستاگرام و حذف کردن واتساپ کنید. برای این منظور می توانید از طریق لینک های درج شده به مقالات مورد نظر دسترسی داشته باشید.

آیا دیلیت اکانت بدون کد امکان پذیر است؟

باید عرض کنم که تلگرام برای افزایش امنیت اکانت های کاربران خود حتما شما را ملزم به استفاده از کد تایید می کند. بنابراین امکان دیلیت اکانت تلگرام بدون کد به هیچ عنوان وجود ندارد.

کد تایید دیلیت اکانت تلگرام با اس ام اس ارسال می شود؟

خیر کد تایید فرآیند دیلیت اکانت با اس ام اس ارسال نمی شود. از آنجایی که امکان دسترسی به سیم کارت ها از طریق افراد مختلف وجود دارد، تلگرام برای جلوگیری از سوءاستفاده افراد مختلف، تنها کد را از طریق اکانت تلگرامی ارسال می کند. بدون دسترسی به اکانت تلگرام، حذف حساب کاربری تلگرام غیر ممکن خواهد بود.

با حذف اکانت تلگرام حساب ما از روی تلگرام های غیر رسمی مانند موبوگرام حذف می شوند؟

بله، در صورتی که حسابتان را پاک کنید، از روی تمامی تلگرام های غیر رسمی نیز حذف خواهد شد. در صورتی که امکانی جهت حذف اکانت تلگرام در تلگرام های پیشرفته و غیر رسمی وجود دارد، می توانید برای حذف اکانتتان از آن استفاده کنید.

  • امیدواریم که این آموزش مورد پسند و توجه شما قرار گرفته و برای شما مفید یوده باشد. ما سعی می کنتیم حتی الامکان با ارائه روش های جدیدی از سمت تلگرام این مطلب را بروز نگه داریم. اگر سوالی در مورد نحوه انجام ” پاك كردن اكانت تلگرام براي هميشه ” دارید و مشکلی در انجام مراحل فوق دارید، می توانید در بخش نظرات سوال خود را مطرح کرده تا در اسرع وقت به آن پاسخ دهیم.

 

4.8/5 - (59 امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

222 نظرات
  1. aynaz می گوید

    سلام موبوگرامم دلیت اکانت شده پیام های موبوگرامم پاک شده آیا میشه پیام های موبوگرامم برگرده

  2. G می گوید

    این فیلمی که گذاشتید خیلی خفنه
    کارتون بیسته

  3. شقایقی می گوید

    مقاله طولانی بود نخوندم اما فیلمی که گذاشته بودید کوتاه و کامل بود
    ممنون

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      موفق و پیروز باشید.

  4. موسی پور می گوید

    سلام. خسته نباشید. من دو سال پیش با یک شماره موبایل تلگرام داشتم و ویلیت اکانت تلگرام انجام دادم. الان می تونم با همون شماره اکانت تلگرام داشته باشم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      بله دوست عزیز می توانید.

  5. یاسوج می گوید

    بعد حذف چه اتفاقی می افتد؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      داخل همبن مقاله گفته شده است دوست عزیز.

    2. ویشکا می گوید

      اکانت شما حذف شده و از دسترس خارج می شود

  6. Ani می گوید

    فیلم خیلی عالی بود

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم.
      با اخبار تکنولوژی همراه چیکاو باشید.

  7. حشمتی زاده می گوید

    سلام
    برای دیلیت باید وی پی ان روشن کنم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      بله دوست عزیز.

  8. Tt می گوید

    با شماره موبایل نمیشه چرا
    ناامید شدم
    به هر حال ممنونم از مقاله کاملتون

    1. چیکاو می گوید

      سلام دوست عزیز
      امکان پاک کردن حساب با شماره موبایل وجود ندارد. موفق باشید.

    2. ذکریا می گوید

      ببنید تلگرام برای افزایش امنیت این پلتفرم و جلوگیری از سو استفاده تلگرام تنها از طریق حساب کاربری دیلیت میشه
      این خیلی اقدام خوبی هست

  9. نجوا می گوید

    اگر تلگرام روی دو تا دستگاه داشته باشم فقط با یک دستگاه انجام بدم کافیه؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      بله دوست عزیز.
      با سایر مقالات چیکاو در زمینه آموزش تلگرام همراه باشید.

  10. Sedaghat می گوید

    سلام روز خوش
    بنده اکانت تلگرامم رو نیاز دارم اما چت هام بسیار زیاد هستن و خیلی بهم ریخته شدن
    توصیه شما چیست؟ دیلیت اکانت کنم حساب تلگرامم رو؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام دوست عزیز
      از مقاله مربوط به دسته بندی چت های تلگرام استفاده کنید.

  11. مریم می گوید

    من میخوام دیلیت کنم اما اینحوری نیست عکس ها که
    چیکار کنم

    1. چیکاو می گوید

      سلام دوست عزیز
      تنها روش توضیح داده شده است. مراحل رو دقیق انجام بدهید.

  12. ایسودا می گوید

    ببخشید من هر چقدر منتظر موندم کد حذف اکانت واسم اس ام اس نشد

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      کد تایید اس ام اس نمی شود. به اکانت تلگرام شما ارسال می شود.

  13. سعیدی می گوید

    با شماره موبایل رو هم بگید لطفا

    1. چیکاو می گوید

      سلام دوست عزیز
      بدون دسترسی به اکانت و تنها با شماره موبایل ممکن نیست.

  14. Arad می گوید

    سلام. اکانت تلگرام من ریپورت شده باید دیلیت اکانت کنم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      با حذف اکانت ریپورت شماره شما را از بین نمی برد. برای این کار باید از روش های رفع ریپورت استفاده کنید.

    2. مارال می گوید

      نه دیلیت اکانت هم بکنی رفع ریپورت نمیشه

  15. حیدری می گوید

    ببخشید یعنی اگر من با یه شماره موبایل اکانتمو پاک کنم بعد از یک ماه با همون شماره اکانت جدید بسازم، اطلاعاتم بر نمی گرده؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      خیر متاسفانه. یک اکانت جدید تلگرام برای شما ساخته می شود.

  16. الی می گوید

    لینک دانلود برنامه دیلیت اکانت حرفه ای(حذف خودکار اکانت) باز نشد چرا

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      لینک را بررسی کردیم. مشکلی نبود. مجددا امتحان کنید.

  17. دلجو می گوید

    سلام ببخشید چرا اکانت تلگرام من ریپورت شده؟ اصلا نمیدونم چرا بی خودی ریپورت شده حسابم ??

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      برای یافتن پاسخ سوالات خود به مقاله زیر مراجعه کنید.
      آموزش رفع ریپورت تلگرام

  18. عماد می گوید

    ممنونم از مقاله خوب شما لطفا دیلیت اکانت فیسبوک رو بهم آموزش بدید ?

    1. چیکاو می گوید

      سلام عماد عزیز
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم. برای آموزش دیلیت اکانت فیسبوک به مقاله زیر مراجعه کنید.
      آموزش کامل دیلیت اکانت فیسبوک

  19. فاطمه آذری می گوید

    سلام من قبلا همین روش رو انجام دادم به راحتی انجام شد اما الان هر چقدر تلاش میکنم سایتش واسم باز نمیشه و اینکه برنامه از بازار دانلود کردم باز هم کد نمیاد واسم ?

    1. چیکاو می گوید

      سلام دوست عزیز
      احتمالا به دلیل فیلترینگ باشد . با وی پی ان امتحان کنید.

  20. تیزپا می گوید

    سلام روز شما بخیر من حدود یکسال وارد اکانت تلگرامم نشدم و متاسفانه دیلیت شده. امکان بازگردانی اکانت هست؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      خیر دوست عزیز.

  21. کتایون می گوید

    سلام
    اکانت تلگرام من ریپورت شده است، آیا با دلیت اکانت رفع ریپورت می شوم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      خیر دوست عزیز، ریپورت روش شماره موبایل شما باقی خواهد ماند.
      آموزش رفع ریپورت تلگرام

  22. تیمور معماری می گوید

    انقدر کامل توضیح دادین که هیچ سوالی واسم باقی نمونده

    1. چیکاو می گوید

      سلام دوست عزیز
      موفق باشید.

  23. سودا می گوید

    سلام اگر با یه شماره موبایل تلگرام داشته باشم و دیلیت اکانت کنم دوباره با همون شماره تلگرام نصب کنم وارد اکانت قبلیم میشم یا خیر؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      خیر دوست عزیز. اکانت جدید برای شما ساخته می شود و به هیچکدام از چت ها و اطلاعات اکانت قبل دسترسی نخواهید داشت.

  24. مهربان می گوید

    کد از طریق اس ام اس ارسال میشه؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام دوست عزیز
      خیر به اکانت تلگرام شما ارسال می شود.

  25. جمشید رضایی می گوید

    سلام من به دلیل کانال های تبلیغاتی قصد داشتم دیلیت اکانت کنم اما با روشی که گفتین تونستم از تمام کانال ها و گروه ها خارج بشم. سپاسگزارم ?

    1. چیکاو می گوید

      با سلام و احترام
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم .

  26. سیگل می گوید

    سلام اکانت تلگرامم رو دیلیت کردم اما نمیتونم با همون شماره دوباره اکانت بسازم ارور too many attempts میاد واسم.

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      48 ساعت دیگر امتحان کنید .

  27. شمیم می گوید

    میشه لیستی از بهترین چنل های تلگرام رو هم بگید ?

    1. چیکاو می گوید
  28. Panah می گوید

    ببخشید تلگرام من ریپورت شده چیکار کنم؟!

    1. چیکاو می گوید
  29. توت فرنگی می گوید

    عالی و کامل ?

    1. چیکاو می گوید

      سلام
      از نظر دلگرم کننده شما سپاسگزاریم .

  30. محمد علی می گوید

    آموزش حذف تلگرام از طریق اس ام اس هم بگذارید

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز ، کد به اکانت شما ارسال می شود. بنابراین باید به اکانت خود دسترسی داشته باشید .

  31. علی می گوید

    تلگرامم بی دلیل ریپورت شده اصلا نمیدونم چرا
    باید دیلیت اکانت کنم؟

    1. نازگل می گوید

      سلام ن رفع ریپورت کن. باید با تلگرام مکاتبه کتی بگی اشتباهی منو ریپورت کردین

  32. غلام پور می گوید

    سلام. ممنونم از مقاله خوبتون. لطفا آموزش بدین که چجوری اکانت واتساپ خود را دیلیت کنیم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      برای دیلیت اکانت واتساپ به مقاله زیر مراجعه کنید .
      آموزش دیلیت اکانت واتساپ

  33. Ashkan می گوید

    خسته نباشید ی نفر ب تلگرامم نفوذ کرده کد تایید رو برداشته چجوری میتونم دلیت اکانت بزنم آخه کد میره برا اون و من به اون شخص دسترسی ندارم

    1. چیکاو می گوید

      سلام دوست عزیز
      شما باید حتما وارد اکانت تلگرام خودتون بشوید به دلیل اینکه کد تایید از طریق تلگرام به حساب کاربری شما ارسال می شود.
      برای لغو دسترسی دستگاه های دیگر به اکانت تلگرام خود وارد بخش تنظیمات شده ، از بخش Privacy and security قسمت security گزینه Active Sessions را انتخاب کنید . در مرحله بعد در قسمت Active Sessions مشخصات تمام دستگاه هایی که داخل حساب کاربری شما هستند وجود دارد.
      با انتخاب گزینه Terminate All Other Sessions تمام دستگاه های دیگر از اکانت شما خارج می شوند.

  34. Et می گوید

    سلام بعد از تکلیف گروه ها و کانال هایی که داخل بودم چی میشه؟ لازمه لفت بدم قبل از دیلیت اکانت؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      خیر نیاز نیست . بعد از حذف حساب کاربری تلگرام به طور خودکار از تمام گروه ها و کانال ها خارج میشوید .

  35. روح الله صفایی می گوید

    سلام اگر برنامه تلگرام رو از گوشیم پاک کنم حسابم هم پاک میشه؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام دوست عزیز
      خیر اکانت شما پاک نمیشه مگر اینکه دیلیت اکانت کنید .

  36. نمکی می گوید

    سلام. من یک سالی به اکانت تلگرامم سر نزدم الان اومدم میبینم دیلیت شده. نمیشه اکانت رو برگردوند؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام دوست عزیز
      متاسفانه راهی نیست برای برگرداندن اکانت حذف شده تلگرام .

  37. Samad می گوید

    سلام ممنونم از آموزش پاک کردن اکانت تلگرام. لطفا بهم بگین چجوری اکانت واتساپ رو پاک کنم؟

    1. چیکاو می گوید
  38. مجتبی می گوید

    سلام چرا لینک سایت تلگرام واسم باز نمیشه؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز vpn روشن کنید .

  39. کریس می گوید

    بسیار عالی. خسته نباشید.

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      متشکرم دوست عزیز .

  40. Mehrdad می گوید

    سلام. خسته نباشید. من تلگرام رو هم روی لپ تاپ داشتم هم داخل گوشیم. اگر تلگرام داخل گوشیم رو پاک کنم تکلیف تلگرام داخل کامپیوتر چی میشه؟ منظورم از پاک کردن تلگرام حذف کردن اکانت تلگرام هست.

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز زمانی که اکانت تلگرامتون رو دیلیت کنید ، از روی تمام دستگاه ها و انواع برنامه های تلگرام دیلیت خواهد شد .

  41. سرکاری می گوید

    سلام. اگر من تلگرام رو از رو گوشیم پاک کنم، اکانتم حذف نمیشه؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز با پاک کردن اپلیکیشن تلگرام ، اکانت تلگرام شما دیلیت نمی شود .

  42. Danial abbasi می گوید

    سلام
    روز بخیر
    ممنون میشم به سوالم پاسخ بدی، با حذف اکانت تلگرام حساب ما از روی تلگرام های غیر رسمی مانند موبوگرام حذف میشن یا خیر؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      بله دوست عزیز . موفق باشید .

  43. ماندانا می گوید

    سلام
    من ممنونم از سایت بسیار خوبتون
    خداروشکر من به راحتی تونستم اکانت تلگرامم رو پاک کنم
    خداقوت

  44. سیما می گوید

    سلام بجز پاک کردن اکانت راه حل دیگع ای نیست؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز اگر به دلیل حجم بالای پیام های کانال ها و گروه های تلگرام قصد دیلیت اکانت دارید توصیه میکنم از کل کانال ها و گروه های تلگرام به صورت خودکار خارج شوید .
      برای اینکه در بهترین کانال های خبری ، ورزشی و… تلگرام عضو شوید به مقاله زیر مراجعه کنید .
      بهترین کانال تلگرام

  45. ستاره می گوید

    سلام لطفا آموزش دیلیت اکانت اینستاگرام هم بگید

  46. مهدی می گوید

    آیا بعد از دیلت اکانت چت های ما پاک می شود؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز بعد از انجام مراحل فوق چت ها برای شما پاک می شود و در گوشی دیگران با عنوان delete account نمایش داده می شوند .

  47. حسین می گوید

    خواستم بپرسم ایا با حذف حساب برنامه موبوگرام تلگرام طلایی و ایکس و … که قبلا روی گوشی نصب بود هم اکانتش حذف میشود
    سوال دوم اینه که ایا اکانت حذف شده با حکم قاضی قابل پیگیری هست؟
    سوال سومم اینه که ایا کسی که تلگرامو هک میکنه میتونه با خط و ایدی من پیام بده به هرکسی و من نفهمم

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز با حذف اکانت تلگرام دسترسی شما از تمام اپلیکیشن ها و دستگاه ها به آن اکانت فطع می شود . در واقع اکانت شما از طرف تلگرام برای همیشه پاک می شود .
      برای پاسخ به سوال دومتون هم نکته ای که وجود داره این هست که ایران به سرورر های تلگرام دسترسی ندارد بنابراین پیگیری برای بازیابی اکانت پاک شده سخت هست . ولی در موارد خیلی حساس از طریق پلیس بین الملل میشه پیگیری کرد . که کار خیلی سختی هست .
      در رابطه با سوال سوم هم بله اکانت شما به روش مهندسی اجتماعی ممکنه هک بشه و با آیدی شما فعالیت داشته باشه .

  48. حسین می گوید

    اگه میشه پاسخ من رو بدید لطفا

  49. حسین می گوید

    سلام میخواستم بپرسم بعد حذف حساب ایا تلگرام طلایی و موبوگرام و … که قبلا روی گوشی نصب بود هم اکانتش حذف میشه
    سوال دوم اینه که ایا کسی که تلگرامو هک میکنه میتونه پیام بده به هرکسی که دوست داره با ایدی بنده و من متوجه نشم
    سوال سوم ایا تلگرام اکانت حذف شده با رای قاضی قابل پیگیری هست

  50. حسین می گوید

    سلام میخواستم بپرسم بعد حذف حساب ایا تلگرام طلایی و موبو گرام و … که قبلا روی گوشی نصب بود هم اکانتش حذف میشه
    سوال دوم اینه که ایا کسی که تلگرامو هک میکنه میتونه پیام بده به هرکسی که دوست داره با ایدی بنده و من متوجه نشم
    سوال سوم ایا تلگرام اکانت حذف شده با رای قاضی قابل پیگیری هست یا نه

  51. طاهره می گوید

    سلام آیا کد با اس ام اس ارسال می شود؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز برای افزایش امنیت حساب کاربری و همچنین جلوگیری از سواستفاده و کلاه برداری های مختلف ، کد تایید تنها به اکانت شما ارسال می شود .

  52. ? می گوید

    من تلگرام داشتم الان میخوام اکانت جدید بسازم از اون اکانت خارج شده بودم اما الان بهم میگه نمیتونم اکانت جدید بسازم

  53. سالار اصغری می گوید

    من شماره قبلیم رو که رو گوشیم بود باهاش تلگرام داشتم اما تلگرامم رو دیلیت اکانت نکردم. الان میخوام شماره جدید بندازم رو گوشیم. آیا شمارم بین مخاطب هام پخش میشه؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز قبلا این مشکل وجود داشت ولی الان شما می تونید به مسیر تنظیمات > حریم خصوصی > بخش امنیت مراجعه کنید و تنظیمات مورد نظر خودتون رو اعمال کنید .

  54. عاطفه می گوید

    سلام مقاله عالی بود من به راحتی اکانتم رو پاک کردم.
    لطفا آموزش ساخت استیکر تلگرام رو هم بذارین ممنون

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      عاطفه عزیز ، برای آموزش ساخت استیکر تلگرام به لینک زیر مراجعه کنید .
      https://chikav.ir/1399/08/15/making-a-telegram-sticker/

  55. Rasool می گوید

    سلام من اکانت تلگرام رو با روشی که گفتین پاک کردم.
    الان میخوام اکانت جدید بسازم ارور too many attempts میده دلیلش چیه؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      24 ساعت صبر کنید دوباره امتحان کنید .

  56. محمدرضا هاشمی می گوید

    سلام با کمک فیلم من در کمترین زمان ممکن اکانت تلگرامم رو دیلیت کردم. الان اکانت جدید ساختم. لطفا چند تا کانال خوب بهم معرفی کنید. دمتون گرم داداش

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      محمدرضا عزیز برای آشنایی با بهترین کانال های تلگرام به لینک زیر مراجعه کنید .
      https://chikav.ir/1398/11/28/best-telegram-channel/

  57. Kamal می گوید

    سلام من چند ماهی نمیخوام وارد اکانت بشم. چحوری میتونم زمان دیلیت اکانت خودکار رو افزایش بدم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      وارد برنامه تلگرام بشید سپس به قسمت settings > Privacy & security > advanced مراجعه کرده و بر روی Delete my account if away for کلیک کرده و یکی از گزینه ها رو انتخاب کنید. شما می توانید مدت 6 ماهه را به 1 سال افزایش دهید.

  58. زینب می گوید

    مفید و عالی ?

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم .

  59. Raha می گوید

    سلام. ویدئو آموزش که گذاشتین خیلی عالیه. ممنونم ازتون ?

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز تیم چیکاو در تلاش است تا آموزش های کوتاه و کامل و کاربردی در زمینه تکنولوژی و شبکه های اجتماعی را در اختیار شما قرار بدهد . موفق باشید .

  60. ناشناس می گوید

    اول ویدئو نوشتین در سه سوت میتونیم اکانتمون رو دیلیت کردم باورم نمیشد تا اینکه واقعا تونستم انجامش بدم ??

  61. مارول می گوید

    سلام. لطفا حذف اکانت رو همراه با فیلم آموزش بدین. ممنون

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز فیلم داخل سایت آپلود شد .

  62. امیررضا حیدری می گوید

    سلام خسته نباشید. من تمامی مراحلی که گفتید رو انجام دادم اما اکانتم پاک نشد لطفا سریع جواب بدید خیلی ضروریه

    1. محمد پورمحمد می گوید

      سلام دوست عزیز
      مجددا آموزش هایی که در مقاله توضیح داده شده را انجام دهید. احتمالا مراحل را به درستی انجام نشده است.

  63. dunya می گوید

    سلام. با پیغام too many attempts داخل تلگرام باید چیکار کنم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      یعنی دفعات زیادی تلاش کردید . 24 ساعت صبر کنید و دوباره مراحل رو انجام بدید .

  64. azad می گوید

    سلام من از حساب تلگرامم خارج شدم. اللن قصد دارم پاکش کنم. باید چیکار کنم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز کد به اکانت شما ارسال میشه بنابراین اول باید لاگین کنید بعد دیلیت اکانت کنید .

  65. Mahdi.rf می گوید

    سلام. من با شماره موبایلم اکانت تلگرام داشتم. الان میتونم با همون شماره دوباره اکانت تلگرام بسازم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      بله امکانش هست .

  66. Sahra می گوید

    سلام. آیا امکان بازگردانی حساب دیلیت شده تلگرام وجود دارد یا خیر؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      خیر متاسفانه .

  67. آفرین می گوید

    سلام. برای موبوگرام رو هم بزارین. ممنون

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      نحوه پاک کردن حساب تلگرام و موبوگرام مشابه هست.

  68. نیکی می گوید

    سلام طراحی سایتتون خیلی عالیه مررسییی

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم . با سایر بخش های سایت چیکاو در زمینه تکنولوژی همراه باشید .

  69. niUsh می گوید

    سلام اکانت تلگرام رو حذف کردم. میخوام اکانت جدید بسازم ارور too many attempts میده. یعنی چی؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      یعنی دفعات زیادی تلاش کردین باید 24 ساعت صبر کنید بعدا اقدام کنید .

  70. سحر می گوید

    سلام من اللن با روشی که گفتین اکانت تلگرامم رو حذف کردم. ممنونم ازتون. حالا میخوام حساب جدید تلگرام بسازم. بهم اجازه نمیده چیکار کنممم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز برای اینکه امکان ساختن اکانت جدید با همین شماره برای شما وجود داشته باشد باید حداقل 24 ساعت صبر کنید .

  71. ثریا می گوید

    سلام. تلگرامم خیلی شلوغ شده داخل یه عالمه گروه و کانال جوین شدم که الان زمانش رو هم ندارم که لفت بدم و خارج شم. نمیشه تلورام رو هم عین اینستاگرام دی اکتیو کنم برای یک مدت؟

  72. سارگل می گوید

    سلام من از تلگرام خارج شدم اما دیلیت اکانت نکردم. الان میخوام دیلیت اکانت کنم چاره چیه؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      حتما باید به اکانتتون دسترسی داشته باشید. چون کد تایید به اکانت شما ارسال میشود.

  73. احسان می گوید

    من تلگرام نسخه ویندوز داشتم روی کامپیوتر. دو یا سه هفته پیش از اکانتم خارج شدم و تلگرام کامپیوترم رو حذف کردم. الان میخوام دوباره روی کامپیوتر تلگرام داشته باشم نمیشه. راهنماییم کنید لطفااا

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      شما هنوز اکانت قبلیتون رو دارید و دیلیت نکردید . بنابراین باید با شمارتون لاگین شید داخل تلگرام . لازم نیست اکانت جدید بسازید .

  74. شقایق می گوید

    سلام ادمین عزیز. من حساب تلگرامم رو با همین روشی که گفتین حذف کردم الان میخوام دوباره اکانت تلگرام بسازم. بهم ارور میده. همش میگه too many attempts ??

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      این پیغام به این معنی هست که شما تلاش های زیادی رو داشتین بابد کمی بیشتر صبر کنید تا دسترسی برای شما فراهم شود .

  75. ع می گوید

    سلام. من میخوام تلگرام رو دیلیت اکانت کنم. سیم کارتم همراه اول هست. چرا واسم کد ارسال نمیشه؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز کد به تلگرام شما ارسال میشه . اس ام اس نمیشه واستون . بنابراین حتما باید داخل حساب تلگرامتون باشید .

  76. sare می گوید

    سلام. خسته نباشید. من هزار تا کانال تلگرام دارم ک از همشون یک عالمه نوتیفیکیشن دریافت میکنم. حجم اینترنت و حافظه گوشیم یاری نمیکنه این حجم پی ام رو. به نظرتون اکانتم رو دیلیت کنم و اکانت جدید بسازم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز اگر از تعداد بالای گروه ها و کانال ها خسته شدید دیلیت اکانت اصلا راه حل مناسبی نیست . از قسمت سه نقطه عملیات چند تایی را انتخاب کنید و از تمام کانال ها لفت دهید و گروه ها را حذف کنید .

  77. s.f می گوید

    خدا قوت ?

    1. چیکاو می گوید

      با سلام و احترام
      متشکرم . موفق باشید .

  78. عرفان می گوید

    سلام اگر اپلیکیشن تلگرام رو از روی گوشیم پاک کنم اکانت تلگرامم هم پاک میشه؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      خیر می توانید برنامه اینستاگرام را دوباره نصب کرده و لاگین کنید .

  79. شیما می گوید

    با شماره ای ک قبلا تلگرامم رو دیلیت اکانت کردم میتونم مجداا اکانت جدید بسازم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      بله امکانش وجود داره .

  80. lale می گوید

    سلام من شیش ماه پیش اکانت تلگرامم رو دیلیت کردم. الان میتونم با همون شماره اکانتم رو برگردونم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و دورد
      خیر . اکانت اینستاگرام بعد از دیلیت کردن قابل بازیابی و برگرداندن نمی باشد .

  81. مسعودی می گوید

    من برنامه تلگرام رو از داخل گوشیم پاک کردم. مجددا بعد از مدتی نصب کردم و میخام اکانت بسازم اجازه نمیده و میگه تلگرامم فعاله

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز شما اپلیکیشن تلگرامتون رو پاک کردید اکانتتون رو دیلیت نکردید بنابراین نیاز نیست اکانت جدید بسازید فقط باید لوگین کنید .

  82. ف ع می گوید

    ببخشید من داخل اکانت تلگرامم نیستم. میخوام دیلیت اکانت کنم باید چیکار کنم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      کد به حسابتون فرستاده میشه بنابراین باید اول لوگین کنید . اگر پسوردتون رو فراموش کردید از گزینه فراموشی رمز عبور استفاده کنید .

  83. علی می گوید

    سلام من یک پی ام رو داخل تلگرام برای یک نفر ارسال کردم بعد از اون ک پی امم یک تیک خورد اکانتم رو دیلیت کردم الان پیامم ب دوستم رسیده؟ واسش نمایش داده میشه؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      پی ام به دوستتون ارسال شده و واسش نمایش داده میشه اما نمیتونه پاسخی برای شما ارسال کنه .

  84. mohaddese می گوید

    چرا لینکی ک گذاشتین برای نصب برنامه خودکار حذف اکانت باز نمیشه؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز لینک مشکلی نداره اینترنت و فیلتر شکنتون رو چک کنید و مجددا امتحان کنید .

  85. sara می گوید

    عالیه ممنون. با استفاده از مقاله به راحتی اکانتم رو خذف کردم ?

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم . موفق باشید .

  86. زاهدی می گوید

    سلام جناب. داخل پست به خوبی و با زبان ساده و قابل فهم همراه با عکس بهمون آموزش دادین. انشالا ک موفق باشید. در ضمن گرافیک سایت چیکاو رو هم خیلی دوست داشتم ?

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم . از اینکه مقاله این برایتان مفید بوده است خرسندیم . موفق و پیروز باشید .

  87. T می گوید

    جناب ببخشید من یک مشکل واسم پیش آمده. یک نفر بدون اطلاع و رضایت از من با شماره من اکانت تلگرام ساخته و برای ورود پسورد با ایمیل گذاشته. حالا من چجوری میتونم این اکانت رو حذف کنم؟ راهنماییم کنید لطفااا

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      با اکانت خودتون وارد تلگرام بشید . به بخش حریم شخصی و امنیت مراجعه کرده و نشست های فعال را ببندید . یا اینکه اگر موفق به این کار نشدید حتما به پلیس فتا مراجعه کرده و شکایت کنید .

  88. علیی می گوید

    من قبلا با ربات تلگرام میتونستم فیلم های یوتیوب رو دانلود کنم الان از دسترس خارج شدههه لطفا یک ربات دیگه بهم معرفی کنید

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز برای دانلود فیلم از یوتیوب به مقاله 13 روش دانلود از یوتیوب برای گوشی های اندروید و کامپیوتر مراجعه کنید .

       

  89. سیمین می گوید

    نه اخه تلگرام برای دیلیت اکانت بهت کد میده باید اون کد رو دریافت کنی

  90. محمدرضا می گوید

    مرسی عالی بود

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما سپاسگزاریم .

  91. عبدی می گوید

    کار منک راه افتاد دمتون گرم

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      موفق باشید دوست عزیز .

  92. رضا می گوید

    سلام من همیشه با این روش میتونستم اکانتم رو دیلیت کنم اما الان حتی سایت رو هم گوگل باز نمیکنه واسم لطفا کمکم کنیددددد

    1. چیکاو می گوید

      با سلام و احترام
      شاید به دلیل فیلترینگ باشه . فیلتر شکنتون رو روشن کنید و مراحل دیلیت اکانت تلگرام را انجام بدهید .

  93. Mahsa می گوید

    آیا بدون دسترسی به اکانت تلگرام می شود دیلیت اکانت کرد؟

    1. چیکاو می گوید

      با سلام و احترام
      خیر دوست عزیز برای دیلیت اکانت تلگرام باید کدی که به اکانت تلگرام شما ارسال می شود را داشته باشید .

  94. آرزو می گوید

    وقتی میخام دیلیت اکانت کنم تلگرامم رو کد به سیم کارتم اس ام اس میشه یا به اکانت تلگرامم فرستاده میشه؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      کد دیلیت اکانت تلگرام به حساب کاربری تلگرام شما ارسال می شود .

  95. مهدی می گوید

    مفید بود و به راحتی دیلیت اکانت تلگرامم انجام شد

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از اینکه مقاله آموزش دیلیت اکانت تلگرام برای شما مفید بوده است خرسندیم .

  96. robabbb می گوید

    سلام. اکانت تلگرام من خیلی شلوغ شده بود و داشت کلافم میکرد. برای راحت شدن از گروه های مختلف میخواستم اکانتم رو حذف کنم اما با روش خوبی که برای پاک کردن و لفت دادن از تمام کانال های تلگرام آموزش دادین منصرف شدم ممنونم ازتون

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      بله دوست عزیز با توجه به اینکه بعد از دیلیت اکانت تلگرام تمامی اطلاعات شما به طور دائمی حذف می شوند می بایست قبل از پاک کردن اکانت تلگرام خود به دقت عمل کنید . و اینکه خروج از تمام گروه ها و کانال ها به صورت یکجا می تواند جایگزین مناسبی برای دیلیت اکانت تلگرام باشد .

  97. alireza می گوید

    مفید بود

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم .

  98. P می گوید

    من داخل تلگرام یک کانال خبری خیلی خوب داشتم. اکانتم رو دیلیت کردم الان به یک کانال خبری که زود آپدیت بشه نیاز دارم. نمیدونم از کجا باید پیداش کنمممم دوستان اگر کسی چیزی میدونه راهنماییم کنه

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز به شما توصیه می کنیم که به مقاله بهترین کانال های تلگرام مراجعه کنید و از به روز ترین کانال های خبری ، روانشناسی ، سبک زندگی ، ورزشی و … تلگرام استفاده کنید .

  99. شهلا می گوید

    اره منم ب کمک عکس های موجود در مقاله تونستم به راحتی و در کمترین زمان ممکن اکانت تلگرامم را حذف کنم. ممنون از مقاله خوبتون

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر شما متشکریم .

  100. دلربا می گوید

    ببخشید یک سوال داشتم ازتون. من تلگرام طلایی داشتم اما بعد از یک مدت به کانال های عجیب و غریب جوین میشدم خودمم نمیدونم چجوری به همین دلیل با استفاده از مقاله دیلیت اکانت تلگرام شما تونستم اکانتم رو حذف کنم. میشه راهنماییم کنید از چه برنامه ی تلگرامی استفاده کنم که به کانال های مختلف جوین نشم ؟

  101. mahvash می گوید

    عکس هایی که داخل آموزش دیلیت اکانت تلگرام گذاشتین کارم رو راحت کرد. ممنونم از سایت خوبتون

    1. چیکاو می گوید

      سلام
      متشکرم از توجه شما رضایت شما باعث دلگرمی ماست . امیدوارم بخش های مختلف سایت برای شما مفید باشد .

  102. زهرا می گوید

    ببخشید من میتونم به جای دیلیت کردن تلگرامم کار دیگه ای برای عوم نمایش آیدیم انجام بدم؟ آیا تلگرام رو هم میشه مثل اینستاگرام دی اکتیو کرد؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام دوست عزیز
      خیر همچنین امکانی وجود ندارد. در زمان ساخت اکانت تلگرام شما موظف به تعیین آیدی هستید. برای اینکه آیدی شما و اکانت شما نمایش داده نشود بایستی حتما برای همیشه اکانت اینستاگرامتان را پاک کنید. چنین قابلتی همانند دی اکتیو کردن اکانت اینستاگرام وجود ندارد

  103. صبا می گوید

    سلام. من بذای دیلیت اکانت تلگرام از ربات های موجود در گوگل استفاده کردم و اصلا انجام نشد. به دوستان هم توصیه میکنم پست حذف کردن تلگرام شما رو بخونن بسیار عالی و کامله

    1. چیکاو می گوید

      سلام دوست عزیز
      ممنون از شما و پیشنهاد شما به دوستانتون. ما سعی میکنیم با آخرین تغییرات، حتما مقاله رو آپدیت کنیم

  104. sarina می گوید

    سلام. بعد از دیلیت اکانت تلگرام چت هامون داخل اکانت دوستانمون باقی میمونه؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      چت های شما در اکانت های دوستانتون باقی خواهد ماند اما آیدی شما و اسم شما از روی صفحه چت به Delete Account تغییر پیدا میکند.

  105. alireza می گوید

    سلام مقاله آموزش گام به گام دیلیت اکانت تلگرام عالییی بود

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم ککنده شما متشکریم. امیدواریم بتوانیم مقاله های مفید بیشتری را در زمینه آموزش تلگرام تولید کرده و منتشر کنیم. پس همراه رسانه چیکاو باشید

  106. فریماه می گوید

    بسیار کامل و عالی

    1. چیکاو می گوید

      سلام
      بسیار خرسندیم که توانستیم اطلاعات مفید و کاملی را در زمینه دیلیت اکانت تلگرام در اختیار شما قرار دهیم .

  107. mahshid می گوید

    سلام. من از اپلیکیشن های موجود برای دیلیت اکانت تلگرام استفاده کردم و نتیجه نگرفتم اما با خوندن مقاله شما با آسون ترین روش ممکن اکانت تلگرام خودم رو حذف کردم. ممنونم ازتون

  108. Razie می گوید

    سلام من با توجه به آموزش دیلیت اکانت تلگرام به صورت مرحله به مرحله به راحتی اکانت تلورام خودم رو حذف کردم مرسی از شما

    1. چیکاو می گوید

      سلام درود
      تشکر بابت نظر دلگرم کننده شما

  109. sara می گوید

    سلام مطلبی که درباره دیلیت اکانت تلگرام kوشتین واقعا کامل هست و به خوبی و مرحله به مرحله آموزش دادین مرسی از شما

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      امیدوارم در سایر بخش ها با ما همراه باشید و بتوانیم اطلاعات مفیدی را در زمینه آموزش به آدرس https://chikav.ir/category/education/ در اختیار شما قرار دهیم .

  110. Amin می گوید

    با سلام ببخشید می‌خواستم بپرسم دیلیت اکانت تلگرام و دیلیت اکانت موبوگرام شبیه هم هست؟

    1. چیکاو می گوید

      با سلام
      دیلیت اکانت تلگرام و موبوگرام و تلگرام ایکس و… کاملا مشابه می باشد .

  111. مرضیه راستی می گوید

    با آموزشتون تونستم حساب کاربری تلگرام رو حذف کنم. یه سوال داشتم اینکه اگر دوباره برم تلگرام روی حساب قبلیم باز میشه یا حساب جدید میسازه. چت هایی که داشتم.

    1. محمد پورمحمد می گوید

      خواهش میکنم. خیر حساب جدیدی ساخته میشه و چت های قبلی شما در گوشی های دیگران با اسم دیلیت اکانت نمایش داده می شود

  112. هادی می گوید

    با عرض سلام خدمت شما و همکاران تان؟! هر موقع که می‌خواهم وارد اینستاگرام بشم.برنامه فارسی نمیشود

    1. چیکاو می گوید

      سلام
      دوست عزیز برای آموزش اینستاگرام به لینک https://chikav.ir/category/instagram-training/ مراجعه کنید .

  113. امیرحسین مهردوست می گوید

    بسیار عالی و پیشنهاد می کنم همه دوستان ببینید ممنون از سایت خوبتون عالی هستید مثل همیشه .

    1. چیکاو می گوید

      سلام و احترام
      از توجه و نظرات شما متشکریم

  114. مریم صادقی می گوید

    واقعا مفید بود

    1. Amin می گوید

      با سلام ببخشید می‌خواستم بپرسم دیلیت اکانت تلگرام و دیلیت اکانت موبوگرام و تلگرام طلایی شبیه هم هست؟

      1. محمد پورمحمد می گوید

        با سلام، بله تفاوتی وجود ندارد

    2. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      ما در رسانه چیکاو در تلاشیم تا اطلاعات مفیدی را در زمینه تکنولوژی در اختیار شما قرار دهیم .

  115. الیاس می گوید

    اگر مجددا بخوام ثبت نام کنم وارد اکانتی که دلیت اکانت کردم میشم یا نه؟!

    1. محمد پورمحمد می گوید

      خیر، اکانت جدید شما با همان شماره هیچ گونه اطلاعاتی ندارد و اکانت قدیمی شما برای مخاطبان تحت عنوان حذف شده مشاهده می شود