آموزش کامل ساخت استیکر تلگرام

تلگرام یکی از بهترین برنامه های پیام رسان است که در حال حاضر بسیاری از مردم  در سراسر دنیا از جمله در کشور ما از آن استفاده می کنند. تلگرام از محبوب ترین پیام رسان ها می باشد. این پیام رسان به دلایل مختلفی، در بین کاربران محبوبیت پیدا کرده است. یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت این پیام رسان را می توان امنیت و سرعت بالای آن دانست، همچنین از دیگر دلایل که موجب پرطرفدار شدن این شبکه ارتباطی شده است، امکانات زیاد آن است که در اختیار کاربران قرار گرفته شده است. ساخت استیکر تلگرام یکی از امکانات جالب این پیام رسان است که بسیار مورد توجه و استقبال قرار واقع گردیده است. در این مقاله ما قصد داریم به این قابلیت و ویژگی جالب توجه تلگرام بپردازیم و نحوه ساخت استیکر تلگرام را به شکل مرحله به مرحله همراه با شکل بیان کنیم، تا شما بتوانید به سادگی نحوه ساخت استیکر در تلگرام را فرا بگیرید. همراه چیکاو باشید.

آموزش ساخت استیکر تلگرام - چیکاو

استیکر تلگرام بسیار جذاب و مورد توجه می باشد و توسط بسیاری از کاربران در هنگام ارسال پیام ها مورد استفاده قرار می گیرد. شما در تلگرام انواع مختلفی از استیکر را می توانید دانلود کنید و از آنها برای بیان احساسات مختلف  خود از جمله حس  خشم، ناراحتی، خوشحالی، ترس، استرس، هیجان، عشق، دلتنگی و هر نوع احساس دیگری که دارید استفاده کنید.

شما همچنین می توانید انواع استیکر تلگرام را خودتان بسازید. ساخت استیکر تلگرام  خیلی  کار سخت و زمان بری  نیست و برای آن لازم است که از ربات ساخت استیکر تلگرام استفاده کنید تا با کمک ربات ها بتوانید به راحتی انواع مختلفی از استیکر را بسازید و ایجاد کنید.

در ادامه به طور کامل به نحوه ساخت استیکر در تلگرام می پردازیم. اما قبل از آن به شما پیشنهاد می کنیم با یک قابلیت دیگر این پیام رسان یعنی آموزش ایجاد نظرسنجی در تلگرام از طریق مقاله “چگونه یک نظرسنجی در تلگرام ایجاد کنیم؟آشنا شود.

چگونه استيکر تلگرام بسازيم؟

بهترین چیز در مورد ساخت استیکر تلگرام این است که شما نیازی به داشتن یک حساب کاربری برنامه نویسی ندارید و یا نیاز نیست که یک پروسه و عملیات خیلی سخت و طولانی را پشت سر بگذارید.

ساخت استیکر تلگرام کار راحت و  ساده ای است و هر کاربری می تواند اقدام به ساخت انواع مختلفی از استیکر برای تلگرام کند، زیرا که این کار، تخصص خاصی را لازم ندارد.

شما به منظور ساخت استیکر تلگرام فقط کافیست که تصاویر را به یک ربات استیکر ساز تلگرام بفرستید و بدین  شکل به راحتی ساخت استیکر تلگرام را انجام دهید.

بنابراین، اگر قصد داشته اید با دوستان خود شوخی کنید و استیکرهای  جذاب و با مزه داشته باشید، این راهنما را دنبال کنید. زیرا ما در این مقاله درباره اینکه چگونه در تلگرام استیکر بسازیم، اطلاعات کاملی را ارائه کرده ایم.

مرحله اول ساخت استیکر تلگرام: استیکرهای خود را طراحی کنید

برای ساخت استیکر تلگرام  نیازی نیست که یک طراح گرافیک باشید. اگر هستید، عالی است و روش رایگان دیگری برای ارتقا هنر خود خواهد بود. اما اگر نیستید، اجازه ندهید که این موضوع؛ کار شما را متوقف کند. برخی از بهترین برچسب های تلگرام خنده دار با نقل قول ها و عکس ها جمع شده اند. از این جهت مهارت های کمی در طراحی  برای ساخت آن استیکرها کافی است.

طراحی استیکر مرحله اول ساخت استیکر - چیکاو

برای ساخت استیکر تلگرام لازم است که موارد و نکاتی را رعایت کنید  که این موارد و نکات به شرح زیر است:

  • برچسب های تلگرام باید تصاویر PNG با پس زمینه شفاف، 512*512 پیکسل باشد.
  • هر برچسب باید یک فایل تصویری جداگانه باشد. طراحی و بارگذاری آنها در دسکتاپ آسانتر از موبایل است، بنابراین ممکن است بخواهید از Telegram برای Mac ، Telegram برای Windows یا Telegram Web استفاده کنید.
  • ایجاد نماد برای یک دسته از استیکر شما اختیاری است. اگر می خواهید یک نماد داشته باشید، یک تصویر PNG 100×100 طراحی کنید.

مهم است که درک کنیم استفاده از مواردی مانند نقل قول های فیلم برای ساخت استیکر تلگرام نقض حق چاپ است.در صورت شکایت صاحب حق چاپ، بسته استیکر شما احتمالاً از تلگرام برداشته می شود. با این اوصاف، به نظر می رسد هنگام آپلود طرح های شما هیچگونه بررسی حق چاپ وجود ندارد و استیکرهای زیادی در تلگرام بدون دارا بودن حق چاپ با نقل قول از فیلم ها و کاراکترها وجود دارند.

استیکر برای تلگرام به صورت بسته ای هستند و هر بسته حاوی 10 تا 20 استیکر و یا در برخی موارد تعداد بیشتری هستند. حتی برخی از بسته ها بیش از 100 استیکر دارند. همچنین پس از انتشار می توانید مدام بازگردید و موارد جدیدی اضافه کنید.

مرحله 2: ربات ساخت استیکر تلگرام را پیدا کنید

پس از طراحی و آماده شدن برچسب های تلگرام خود، ربات ساخت استیکر تلگرام را پیدا کنید. شما می توانید این کار را با باز کردن تلگرام و تایپ ” stickers” در قسمت جستجو انجام دهید. روی گپ کلیک کنید، لیست دستوراتی را که می توانید استفاده کنید خواهید دید:

Newpack/ برای ایجاد بسته استیکر جدید تلگرام

/add sticker برای افزودن برچسب به بسته موجود

Del sticker/ برای پاک کردن برچسب از بسته

Order sticker/ برای تنظیم مجدد استیکرها در یک بسته

Stats/ برای به دست آوردن آمار استفاده برای برچسب خاص

Top/ برای دیدن برچسب های برتر بسته خود

Pac stats/ برای به دست آوردن آمار استفاده برای یک بسته برچسب

Packtop/ برای دیدن بسته های استیکر برتر خود

cancel/ برای لغو هر دستوری که به تازگی استفاده کرده اید

Start را کلیک کنید تا گپ باز شود و بسته استیکر خود را تنظیم کنید.

مرحله 3: استیکرهای تلگرام خود را بارگذاری کنید

ربات ساخت استیکر تلگرام، بارگذاری و انتشار طرح های شما را آسان می کند. آنچه شما باید انجام دهید به شرح زیر است:

1.دستور newpack/ را تایپ کرده و Enter را بزنید.

2.ربات استیکر، نام بسته شما را می پرسد. نام را تایپ کنید و ارسال کنید.

3.اکنون بر روی نماد File کلیک کنید تا اولین استیکر شما بارگذاری شود. مهم است که آن را به صورت فایل بارگذاری کنید نه به حالت عکس. اگر از نماد دوربین استفاده کنید، ربات تصویر را رد می کند.

4.ربات از شما می خواهد که یک شکلک به برچسب خود اختصاص دهید. یک شکلک متناسب با این برچسب انتخاب کنید و برای ارسال آن Enter را بزنید. می توانید چند مورد اختصاص دهید، اما تلگرام برای هر برچسب بیش از دو شکلک توصیه نمی کند.

5.مراحل 3-4 را برای هر برچسب تلگرامی که می خواهید اضافه کنید، تکرار کنید.

6.پس از پایان کار، دستور publish/  را تایپ کنید و آن را ارسال کنید.

7.اگر می خواهید برای بسته برچسب خود یک نماد اضافه کنید، آن را درست مانند بقیه تصاویر بارگذاری کنید و به ربات ارسال کنید. اگر نمادی  ندارید، فقط دستور skip/ را ارسال کنید و اولین استیکر شما به یک نماد برای این بسته تبدیل می شود.

8.در آخر، برای ربات یک نام کوتاه برای بسته برچسب خود ارسال کنید تا در URL آن استفاده شود. به عنوان مثال،”anah” است، بنابراین anah URL https://t.me/addstickers/ است.

ساخت استیکر تلگرام به همین سادگی انجام شد، حالا برای  دیدن استیکرها و اطمینان از اینکه همه چیز به خوبی و به درستی پیش رفته است، روی پیوند بسته استیکرهای تلگرام خود کلیک کنید.

بارگذاری استیکر تلگرام - چیکاو

 

پس از ساخت استیکر تلگرام شروع به ارسال استیکر کنید

تلگرام  یک فروشگاه استیکر یا به بیان دیگر روشی  برای ذخیره سازی و مرور و ارسال استیکرهای ساخته شده توسط تمام کاربران نیست.این بدان معنی است شما خودتان باید شروع کنید به ارسال استیکرهایی که  ایجاد کردید و  آنها را برای دوستان و مخاطبان خود بفرستید.

وقتی روی URL بسته خود کلیک می کنید، دو روش برای شروع به اشتراک گذاری استیکرهای تلگرام خود مشاهده خواهید کرد.

Share: این پیوند، بسته استیکر شما به مخاطب یا گروهی که از تلگرام انتخاب کرده اید منتقل می کند.

Add Stickers: این بسته را به مجموعه شما اضافه می کند، بنابراین شما می توانید استیکرهای جداگانه را برای مخاطبین تلگرام خود ارسال کنید. سپس دوستان شما می توانند با ضربه زدن روی استیکری که ارسال کرده اید، بسته را مشاهده و اضافه کنند.

ارسال sticker در تلگرام - چیکاو

دلایل بیشتر برای شروع استفاده از تلگرام

استیکرها خود به تنهایی کافی هستند و دلیل بسیار عالی هستند تا تا سایر برنامه های پیام رسان را به نفع تلگرام خنثی کنند، اما دلایل بیشتری وجود دارد که Telegram تنها پیام رسان مورد نیاز شما است و به یک پیام رسان محبوب تبدیل شده است. از چت های مخفی گرفته تا امکان رفع اشتباه تایپی در پیام هایی که قبلاً ارسال کرده اید، تلگرام دارای ویژگی های فراوانی است که استفاده از آن را بسیار راحت و  لذت بخش  کرده است.

به عنوان مثال ربات های تلگرام را در نظر بگیرید. این دستیارهای ساده می توانند در هر زمینه به شما کمک کنند. حتی یک ربات وجود دارد که به شما یادآوری می کند هر 30 دقیقه کمرتان را صاف کنید. برخی از ربات های مفید تلگرام و بهترین کانال های تلگرام را بررسی کنید و از تمام ترفندهایی که این پیام رسان دارد، شگفت زده خواهید شد.

با تلگرام می توانید کانال های تبلیغاتی و کاری با میلیون  ها عضو داشته باشید و از طریق آن درآمد زیادی را کسب نمایید و همچنین می توانید با ساخت استیکر تلگرام و قرار دادن آن در کانال های خود به بیشتر دیده شدن این استیکرهایی که  ایجاد کردید، کمک  زیادی کنید.

سوالات متداول

  • چگونه بهترین کانال های تلگرام را بشناسیم؟ 

شما با استفاده از مسنجر تلگرام می توانید در گروه ها و کانال های مختلفی عضو شوید. پس از عضویت می توانید از محتوای مربوط به این کانال ها استفاده کنید. برای دسترسی و آشنایی با بهترین کانال تلگرام در حوزه های ورزشی، خبری، آموزشی، سبک زندگی، فیلم و سریال و … به مقاله مربوط به آن از طریق لینک درج شده در همین پاراگراف مراجعه کنید.

  • چگونه چت ها و گروه های تلگرام را دسته بندی کنیم؟

یکی از قابلیت های مفید و جالب این پلتفرم کاربردی امکان دسته بندی چت ها می باشد. برای سازماندهی به گفت و گوی های خود در پیام رسان تلگرام به مقاله “همه چیز درباره نحوه دسته بندی چت ها در تلگرام” سر بزنید.

  • چگونه سرعت دانلود ویدئو های تلگرام را افزایش دهیم؟

گروه ها و کانال های تلگرامی محتوا های خود را در قالب عکس، ویدیو، متن و …منتشر می کنند. به دلیل فیلتر بودن این پلتفرم ممکن است سرعت دانلود برای شما کم باشد. اگر می خواهید با چند روش آسان سرعت دانلود ویدئو از تلگرام را افزایش دهید حتما مقاله “افزایش سرعت دانلود در تلگرام برای ویدئوها چگونه امکان پذیر است؟” را مطالعه کرده و از تکنیک های موجود در آن استفاده کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 نظرات
  1. اشی می گوید

    تلگرام خیلی خیلی یوزر فرندلی هست

    1. رضا می گوید

      اره تلگرام عالیه فقط ای کاش بدون وی پی ان در دسترس بود
      نسخه های تلگرام بدنن فیلتر هم قابل اعتماد نیستن

  2. رسول می گوید

    چه لذت بخش بود این آموزش
    مرسی چیکاو

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم دوست عزیز.

    2. Ara می گوید

      ارهه باورم نمیشه به راحتی استیکر تلگرام ساختممم

      1. چیکاو می گوید

        سلام دوست عزیز
        از اینکه مقاله آموزش ساخت استیکر تلگرام برای شما مفید بوده است خوشحالیم. همراه چیکاو باشید.

  3. مهدیه می گوید

    سلام. چگونه استيکر تلگرام بسازيم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز داخل مقاله به طور کامل توضیح دادیم .

  4. هدی می گوید

    برچسب های تلگرام باید تصاویر چند در چند باشند؟