چند ممبر را می توان به گروه تلگرام اضافه کرد؟ محدودیت اد در گروه تلگرام!

هنگامی که یک گروه تلگرام ایجاد می کنید، مرحله بعدی این است که بر روی اضافه کردن اعضا به گروه تلگرام تمرکز کنید تا عضویت آن را افزایش دهید. در تلگرام، هنگام ایجاد گروه تلگرامی خود می توانید اعضا اضافه کنید.

از طرف دیگر، می توانید هر زمان که بخواهید آنها را از مخاطبین خود اضافه کنید یا پیوند دعوت گروه تلگرام را با آنها به اشتراک بگذارید. پس از کلیک بر روی آن، لینک آنها را به گروه تلگرامی خاص ملحق می کند. اما چند عضو می توانید به گروه تلگرام اضافه کنید؟ همراه چیکاو باشید.

جواب سریع

یک گروه تلگرامی دارای محدودیت 200000 نفر برای عضویت در آن است. با این حال، هر عضوی فقط می تواند روزانه 200 نفر را برای عضویت در گروه تلگرام دعوت کند. مجدداً یک گروه تلگرام به اعضا اجازه می دهد تا مخاطبین خود را به گروه اضافه کنند. بنابراین، می‌توانید روزانه اعضای جدید داشته باشید، مشروط بر اینکه به حداکثر سقف عضویت 200000 نرسیده باشید.

با ایجاد یک گروه تلگرام شروع می کنیم. در ادامه نحوه اضافه کردن اعضا به گروه را در حین بحث در مورد تفاوت گروه تلگرام و کانال خواهیم دید. علاوه بر این، محدودیت های تلگرام در مورد اضافه کردن ممبر و محدودیت عضویت را درک خواهیم کرد.

گروه تلگرام چیست؟

هنگام استفاده از تلگرام برای ارتباط، می‌توانید از گروه‌های تلگرام استفاده کنید که به هر کسی اجازه می‌دهد گروهی ایجاد کند و افراد را به عضویت دعوت کند. گروه تلگرام یک مرکز مشترک است که در آن افراد با یکدیگر تعامل دارند و ایده‌های خود را به اشتراک می‌گذارند. هر عضوی در یک گروه تلگرامی می تواند نظرات خود را به اشتراک بگذارد و کار ادمین گروه تلگرام تعدیل گروه است.

آموزش ایجاد گروه در تلگرام

در اینجا نحوه ایجاد یک گروه تلگرام در تلفن خود آورده شده است:

  • برنامه موبایل تلگرام را باز کنید.
  • در پنجره اصلی چت، روی نماد مداد در پایین ضربه بزنید.
  • گزینه “گروه جدید” را در بالا انتخاب کنید.
  • اعضایی را که می خواهید به گروه اضافه کنید انتخاب کنید.
  • نام گروه تلگرام خود را تایپ کنید و روی علامت بزنید.

گروه تلگرام شما اکنون ایجاد شده است و هر زمان که برنامه تلگرام خود را باز کنید، آن را در پنجره اصلی چت مشاهده خواهید کرد. وقتی روی گروه کلیک می کنید، می توانید یک بحث را شروع کنید و به چت ها پاسخ دهید.

تفاوت گروه تلگرام و کانال

وقتی تلگرام را باز می کنید، متوجه گزینه ای برای ایجاد گروه یا کانال تلگرام می شوید. بنابراین، تفاوت بین این دو چیست؟

موضوع اینجاست، وقتی می‌خواهید اعضا اضافه کنید، یک گروه تلگرام ایجاد می‌شود و همه می‌توانند آزادانه به یک بحث بپیوندند و نظرات خود را بیان کنند. با یک گروه تلگرام، اعضا می توانند چت کنند و اعضای دیگر را اضافه کنند.

با این حال، کانال تلگرام یک بستر پخش در تلگرام است. با یک کانال تلگرام، مشترکینی که به کانال می‌پیوندند، فقط مواردی را که به اشتراک می‌گذارید دنبال می‌کنند اما نمی‌توانند در کانال پیامک ارسال کنند. کانال های تلگرام برای به روز نگه داشتن فالوورهای شما در هر فعالیتی ایده آل هستند.

وقتی می خواهید به سوالات آنها پاسخ دهید یک گروه تلگرام ایجاد می کنید.

چند ممبر می توان به گروه تلگرام اضافه کرد؟

طبق گفته تلگرام، شما در هر مقطعی می توانید حداکثر 200000 عضو گروه تلگرام داشته باشید. برای کانال تلگرام عضویت نامحدود است. بنابراین، اگر مجوز «افزودن کاربران» را در گروه تلگرام خود غیرفعال نکرده‌اید، اعضا می‌توانند مخاطبین خود را اضافه کنند.

با این حال، حداکثر تعداد افرادی که هر کسی می تواند روزانه یک گروه تلگرام را دعوت کند یا به آن اضافه کند 200 نفر است. تلگرام این محدودیت را دارد تا مطمئن شود افراد گروه را اسپم نمی کنند.

آموزش اد زدن ممبر بدون محدودیت در تلگرام

هنگامی که می خواهید به گروه تلگرام عضو اضافه کنید، می توانید آنها را از مخاطبین خود اضافه کنید یا لینک دعوت را با آنها به اشتراک بگذارید. این مراحل را دنبال کنید:

  • اپلیکیشن تلگرام را باز کنید.
  • گروه تلگرام را پیدا کنید و آن را باز کنید.
  • هنگامی که گروه را باز کردید، روی نام گروه در بالا ضربه بزنید.
  • روی گزینه «افزودن عضو» ضربه بزنید.
  • برای اشتراک‌گذاری پیوند دعوت، روی گزینه «دعوت به گروه از طریق پیوند» ضربه بزنید.
  • برای افزودن دستی مخاطبین خود، به پایین پیمایش کنید و مخاطبی را که می خواهید اضافه کنید انتخاب کنید.

جمع بندی

یک گروه تلگرام دارای محدودیت 200000 عضو است. علاوه بر این، یک کاربر تنها می تواند حداکثر 200 عضو روزانه را دعوت کند یا به آن بپیوندد. ما نحوه ایجاد گروه تلگرام و اضافه کردن اعضا را دیدیم.
5/5 - (1 امتیاز)
منبع itgeared
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 نظرات
  1. فرهاد می گوید

    سلام
    ایام بکام
    من یه گروه در تلگرام زدم تا حدود ۳۰۰ نفر رو عضو کنم ولی بیشتر از ۶۴ نفر عضو نشد.
    مشکل کجاست عزیز

    1. امیر می گوید

      قسمت پیوستن با گروه اون اشخاص بسته هست و نمیتونن عضو گروه شما بشن