چطور در تلگرام بفهمیم پیام ما خوانده شده است؟

اگر می خواهید با دوستان خود در تماس باشید این پیام‌رسان محبوب همه ویژگی‌های لازم را برای حفظ ارتباط  از جمله پیام‌رسانی فوری، تماس‌های صوتی و تصویری، چت‌های گروهی و موارد دیگر را ارائه می‌دهد.

برای آشنایی بیشتر با نحوه تشخیص اینکه آیا کسی پیام های تلگرام شما را خوانده است، به ادامه مطلب مراجعه کنید.

جواب سریع

نشانگر وضعیت پیام مطمئن ترین راه برای دانستن اینکه کسی پیام تلگرام شما را خوانده است است. اگر علامت دوتایی آبی را مشاهده کردید، پیام شما را خوانده اند.

چگونه بفهمیم کسی پیام شما را در تلگرام خوانده است؟

تلگرام یک راه عالی برای حفظ ارتباط با دوستان و خانواده در سراسر جهان است. با این حال، گاهی اوقات ممکن است پیامی بفرستید و تعجب کنید که آیا آن طرف آن را خوانده است یا خیر.

 

شما می‌توانید با مشاهده علامت‌های دوتایی در کنار پیام، متوجه شوید که آیا کسی پیام تلگرام شما را خوانده است. اگر هر دو علامت آبی هستند، آن شخص پیام شما را خوانده است. مطمئن ترین راه برای اینکه بدانید پیام تلگرام شما خوانده شده است یا خیر بررسی تیک های موجود در صفحه چت است.

چگونه بفهمیم کسی پیام شما را در تلگرام خوانده است؟ - چیکاو

جمع بندی

تلگرام یک پیام‌رسان محبوب است که امکان ارتباط با دوستانتان را فراهم می‌کند. این اپلیکیشن امکاناتی از جمله پیام فوری، تماس صوتی و تصویری، چت گروهی و… را فراهم می‌کند. برای بررسی اینکه پیام‌هایتان خوانده شده‌اند یا خیر، می‌توانید به تیک دوتایی آبی در کنار پیام‌ها توجه کنید. اگر این نشانگرها ظاهر شده باشند، یعنی پیام شما خوانده شده است.

منبع itgeared
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.