همه چیز درباره مراقبت های بهداشتی پیشگیرانه Galaxy Watch سامسونگ

 

 

در اکتبر سال 2022، سامسونگ برنامه ممتاز سلامت SDK را اعلام کرد، که به رهبران صنعت پزشکی این امکان را می دهد تا داده های واقعی را از ساعت های هوشمند گلکسی برای طراحی راه حل های مراقبت های بهداشتی پیشگیری کنند.

این هفته، در بیانیه مطبوعاتی در اتاق خبر سامسونگ، این شرکت برخی از این راه حل ها را به تفصیل شرح داده است و نحوه داده های سنسور فعال زیستی Galaxy Watch، تیم های پزشکی را قادر می سازد تا از راه دور نظارت و مراقبت از بیماران خود را انجام دهند.

به عنوان مثال ، پلتفرم بیوفرمیس با استفاده از بازخورد بیومتریک جمع آوری شده از ساعت گلکسی، هیپرکالمی را در بیماران بیماری مزمن کلیه پیش بینی و پیش بینی می کند، در حالی که خدمات پزشکی با قدرت AI می تواند از عملکرد ECG برای تشخیص آریتمی استفاده کند و “پیش بینی های باهوش تر و هشدار سریع” را فراهم کند.

پلتفرم سلامت و باروری زنان با قدرت AI OOVA ، که ویژگی هایی از قبیل آزمایش هورمون در خانه را ارائه می دهد که نیازی به ترسیم خون و ردیابی چرخه قاعدگی ندارند، اطلاعات بیومتریک را از ساعت گلکسی و داده های مربوط به تغییرات هورمونی ادغام می کند تا بهتر شود ” هدایت از طریق چرخه های منحصر به فرد، از جمله قبل از یائسگی، و پیش بینی دقیق پنجره های باروری یک زن را ممکن می سازد.

سامسونگ شریک زندگی XRHealth ، یک کلینیک مجازی که درمان جسمی و روانی را در یک محیط واقعیت مجازی فراهم می کند، در طول تمرینات مختلف، در حالی که Healium، یک بستر واقعیت مجازی بیولوژیکی است، از آن اطلاعات ضربان قلب در زمان واقعی گرفته می شود، از آن داده های ضربان قلب استفاده می کند. برای کمک به کاربران برای دیدن سطح استرس خود از طریق انیمیشن ها و داستان های رنگارنگ.

سامسونگ همچنین با 3BOON1، یک شرکت کره ای که تشک های هوشمند را به فروش می رساند که مجهز به سنسورهای مختلف برای تنظیم خودکار دمای تختخواب است، همکاری می کند. این تشک ها دمای پوست و اندازه گیری ضربان قلب را از ساعت کهکشان ترکیب می کنند تا مراحل مختلف خواب را تشخیص داده و دما را بر این اساس اصلاح کنند تا کاربر راحت شود.

در دسترس بودن این راه حل های مراقبت های بهداشتی از نظر بازار متفاوت است، زیرا همه این برنامه های شریک در سراسر جهان ارائه نمی شود و برخی از ویژگی های پیشرفته ساعت هوشمند گلکسی مانند ECG هنوز در همه جا کار نمی کنند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.