Google Play Store اکنون به شما امکان می دهد برنامه ها را از راه دور حذف کنید

فروشگاه Google Play به شما اجازه می دهد تا با استفاده از دستگاه های دیگر برنامه ها را از راه دور بر روی دستگاه اندروید خود نصب کنید. به عنوان مثال، می توانید با استفاده از لپ تاپ خود وارد فروشگاه Play در وب شوید و یک برنامه را روی تلفن هوشمند یا رایانه لوحی سامسونگ خود نصب کنید.

پلی استور هم اکنون به شما این امکان را می دهد که با استفاده از دستگاه های دیگر، برنامه ها را از یکی از دستگاه های اندرویدی خود از راه دور حذف کنید. به عنوان مثال، اکنون می توانید Play Store را در تلفن هوشمند خود باز کنید و یک برنامه را از رایانه لوحی، ساعت هوشمند یا تلویزیون خود حذف نصب کنید.

گوگل ویژگی جدید را در لاگ تغییرات برای آخرین نسخه به روز رسانی سیستم گوگل (از طریق 9to5Google) اعلام کرده است. به گفته این شرکت، این قابلیت در Auto، PC، Phone، TV و Wear در دسترس خواهد بود. این بدان معنی است که شما می توانید برنامه ها را از هر یک از این پلتفرم ها از راه دور حذف کنید. این ویژگی جدید به عنوان بخشی از آخرین نسخه پلی استور (نسخه 38.8) است که گوگل به صورت مرحله‌ای آن را عرضه می‌کند.

TheSpAndroid نحوه استفاده از این ویژگی را توضیح داده است. به گفته این نشریه، می توانید با رفتن به Manage apps & devices > Manage به این قابلیت دسترسی داشته باشید. وقتی روی آن صفحه قرار گرفتید، روی «✓ This device» کلیک کنید و دستگاهی را که می‌خواهید برنامه‌ها را از آن حذف کنید، انتخاب کنید.

سپس Play Store برنامه های نصب شده در آن دستگاه را به شما نشان می دهد. از آنجا، می‌توانید برنامه‌هایی را که می‌خواهید حذف کنید، انتخاب کنید، روی نماد حذف کلیک کنید و برای حذف آن برنامه‌ها از دستگاه انتخاب‌شده، Uninstall را انتخاب کنید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.