اپل عرضه آیفون تاشو را به تاخیر انداخته است

سامسونگ زمانی در فضای گوشی‌های هوشمند تاشو نیرویی بود که می‌توانستیم با آن حساب کنیم. با این حال، سهم بازار آن در سال گذشته کاهش یافته است. در حالی که هنوز هم برند شماره یک گوشی های تاشو است، انتظار می رود هواوی در سه ماهه دوم سال جاری آن را شکست دهد.

این شرکت کره جنوبی کمی مهلت خواهد گرفت، زیرا ظاهرا اپل عرضه اولین آیفون تاشو خود را به تعویق انداخته است.

اولین آیفون تاشو به جای سال 2026 در سال 2027 عرضه خواهد شد

گزارشی از AlphaBiz ادعا می کند که اپل عرضه اولین آیفون تاشو خود را از سه ماهه چهارم سال 2026 به سه ماهه اول سال 2027 به تعویق انداخته است. با این حال، به نظر می رسد تولید و تامین قطعات برای آن آیفون تاشو طبق برنامه اولیه پیش می رود.

آیفون تاشو اپل - چیکاو

ظاهراً به لطف فناوری صفحه نمایش جدید اپل که بخشی از لایه صفحه نمایش را حک می کند، آیفون تاشو دارای حداقل چین خوردگی خواهد بود. این کار خم شدن صفحه را آسان‌تر می‌کند و بازتاب نور و دید چروک را به حداقل می‌رساند. سطح داخلی صفحه نمایش با مواد پلیمری پر شده است و بافت خشن مواد پرکننده بازتاب را کاهش می دهد.

اگر این اطلاعات درست باشد، اولین آیفون تاشو احتمالاً با گلکسی زد فلیپ 8 و گلکسی زد فولد 8 رقابت خواهد کرد. انتظار می‌رود سامسونگ نسخه ارزان‌تر گلکسی زد فلیپ 6 را با قیمت حدود 800 دلار عرضه کند. گزارشی همچنین ادعا کرد که شرکت کره جنوبی می تواند نسخه بالاتری از گلکسی زد فولد 6 را با اسلات S Pen داخلی و دوربین های بهتر عرضه کند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.