ظاهراً معرفی هواوی P70 به تعویق افتاد

انتظار می رفت P70 هوآوی در ماه جاری در چین عرضه شود، اما چند شایعه جدید از این کشور اکنون ادعا می کنند که عرضه آن به تعویق افتاده است. سری P70 اکنون باید ماه آینده رسمی شود، احتمالاً در اواخر آوریل.

در ابتدا، زمانی که این شایعه منتشر شد، گمانه‌زنی‌های زیادی در چین در مورد دلیل آن وجود برخی مشکلات زنجیره تامین وجود داشت – که با توجه به اینکه چگونه هوآوی اکنون سال‌هاست تحت محدودیت‌های سنگین اعمال شده توسط دولت ایالات متحده بر آن کار می‌کند، تعجب‌آور نخواهد بود.

و با این حال، یکی از اطلاعات دهنده ها در Weibo بیرون آمد و رد کرد که این تاخیر ارتباطی با زنجیره تامین دارد. در عوض، این ترکیب پیچیده ای از چیزها است و بسیاری از محصولات دیگر در کنار P70 معرفی شده اند. این شرکت همچنین در این ماه یک رویداد راه اندازی برگزار خواهد کرد، اما برای موارد مختلف. بنابراین به نظر می رسد هواوی هفته های بسیار شلوغی در پیش دارد.

شایعه شده است که P70 با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم متغیر، 50 مگاپیکسل فوق عریض و زوم اپتیکال 4 برابر تله فوتو 50 مگاپیکسلی، صفحه نمایش 6.7 اینچی OLED “1.5K” و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی عرضه می شود. این پردازنده توسط Kirin 9010 SoC تامین خواهد شد.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.