آپدیت گلکسی واچ 6 قابلیت نمایش داده های تمرینی را در تلویزیون های سامسونگ به ارمغان می آورد

در اوایل سال جاری، سامسونگ خط تولید تلویزیون‌های هوشمند جدید خود را در CES 2024 معرفی کرد. بیشتر تلویزیون‌های هوشمند جدید این شرکت قابلیت نمایش داده‌های مربوط به تمرینات مربوط به یک کاربر گلکسی واچ را دارند که به کاربر این امکان را می‌دهد تا سرعت خود را مطابق با آن تنظیم کند و بازخورد بلادرنگ دریافت کند. . این ویژگی اکنون در واقع در دسترس است.

گلکسی واچ 6 و گلکسی واچ 6 کلاسیک دریافت به روز رسانی نرم افزاری جدیدی را در کره جنوبی آغاز کرده اند. این به‌روزرسانی دارای نسخه سیستم‌افزاری است که به AXBL پایان می‌دهد و وصله امنیتی مارس 2024 را به ارمغان می‌آورد. همچنین قابلیت ارسال داده های تمرینی را به تلویزیون های هوشمند جدید سامسونگ که در سال جاری عرضه شده اند را به همراه دارد.

به‌عنوان بخشی از این به‌روزرسانی، به نظر می‌رسد که سامسونگ سیستم‌افزار جدیدی را برای صفحه‌نمایش لمسی سری Galaxy Watch 6 نیز منتشر کرده است، اما تغییرات تغییرات نشان نمی‌دهد که واقعاً چه چیزی با صفحه نمایش بهبود یافته است.

Samsung Galaxy Watch 6 Classic March 2024 تلویزیون آمار سلامت سامسونگ - چیکاو

ویژگی Workout Tracker در تلویزیون‌های جدید سامسونگ داده‌های تمرینی زنده از جمله ضربان قلب و مدت زمان تمرین را از ساعت گلکسی کاربر روی تلویزیون نمایش می‌دهد. داده ها در بالای یک ویدیوی تمرینی (یا هر فیلم دیگری) که در حال پخش است نمایش داده می شود و همزمان کاربران را سرگرم و مطلع می کند.

این آپدیت جدید حجم دانلودی در حدود 285 مگابایت دارد و در حال حاضر فقط در کره جنوبی در دسترس است. با این حال، با توجه به اهمیت این به‌روزرسانی برای اکوسیستم این شرکت، سامسونگ می‌تواند زودتر آن را در کشورهای دیگر منتشر کند. جدیدترین ساعت‌های هوشمند این شرکت همچنان از One UI 5.0 Watch که مبتنی بر اندروید 13 است استفاده می‌کنند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.