چگونه زبان تلویزیون را فارسی کنیم؟ | آموزش تغییر زبان تلویزیون

چگونه زبان تلویزیون را فارسی کنیم؟ و هر آنچه لازم است تا درباره تغییر زبان تمامی تلوزیون ها با برند های مختلف بدانید را ما در این مقاله از چیکاو به شما آموزش می دهیم. تا انتهای این مطلب آموزشی همراه ما باشید.

چگونه زبان تلویزیون را فارسی کنیم؟ برای تمام دستگاه ها

برای فارسی کردن تلویزیون، باید به قسمت تنظیمات تلویزیون دسترسی پیدا کنید. اگر تلویزیون شما دارای منوی فارسی نیست، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1.   ابتدا به منوی تنظیمات تلویزیون بروید. این گزینه معمولا با فشردن دکمه “تنظیمات” یا “Settings” در کنترل‌های تلویزیون در دسترس است.
  2.   در منوی تنظیمات، به دنبال گزینه زبان یا Language بگردید.
  3.   با استفاده از کلید های راهنمایی یا پیکربندی روی کنترل‌های تلویزیون، زبان را به فارسی تغییر دهید.
  4.   پس از انتخاب زبان فارسی، تلویزیون باید به زبان فارسی تغییر کند.

در صورتی که تلویزیون شما دارای منوی فارسی است ولی به هر دلیلی به زبان دیگری تغییر کرده است، می‌توانید به مراحل مشابهی عمل کرده و زبان را به فارسی تغییر دهید.

سوالات متداول

  • تغییر زبان تلویزیون سامسونگ به فارسی چگونه انجام می شود؟

برای تغییر زبان منوی تلویزیون سامسونگ به فارسی، ابتدا روی ریموت گزینه ریموت را انتخاب کرده و وارد بخش تنظیمات دستگاه شوید. در آنجا روی گزینه option کلیک کرده و سپس ok را فشار دهید. سپس یک پنجره برای شما باز می شود که باید در آن گزینه Local set را در حالت ed – Iran قرار دهید. همچنین در پایین صفحه، گزینه Tuner وجود دارد که باید آن را روی حالت auto قرار دهید و گزینه ch Table را نیز بر روی موقعیت Iran تنظیم کنید.

سپس باید وارد بخش sub option شده و در آنجا تنظیمات زبان را به Iran تغییر دهید و در بخش Arabic/Hbrw نیز قابلیت ttx group را انتخاب کنید. در مرحله بعدی بخش Region را روی حالت Asia – DTV قرار داده و در آخرین مرحله در بخش PnP language، گزینه Per را انتخاب کنید. با انجام این مراحل، منوی تلویزیون سامسونگ به زبان فارسی تغییر می کند.

  • راهنمای تنظیم زبان در تلویزیون سونی چگونه انجام می شود؟

با توجه به اینکه زبان مادری شما که احتمالاً فارسی است، برای بسیاری از خانواده‌های ایرانی محبوب است، استفاده از تلویزیون سونی با زبان فارسی برای آنها راحت‌تر است. در این راهنما، نحوه تنظیم زبان تلویزیون سونی را به فارسی توضیح می‌دهیم.

  1.   به صفحه اصلی (HOME) تلویزیون سونی رفته و گزینه “Setting” را انتخاب کنید.
  2.   در منوی تنظیمات، به قسمت “Common Settings” بروید.
  3.   در این بخش، گزینه “Language” را انتخاب کنید.
  4.   از بین زبان‌های موجود، زبان فارسی را انتخاب کنید.
  5.   با این روش، زبان تلویزیون خود را به زبان فارسی تغییر داده‌اید.

لازم به ذکر است که شما برای خرید تلویزیون سونی، هزینه زیادی را پرداخت کرده‌اید، بنابراین باید از تمامی امکانات و گزینه‌های موجود در آن استفاده کنید. همچنین، باید در نظر داشت که تعداد کشورها و گزینه‌هایی که در قسمت زبان مشاهده می‌کنید، به موقعیت جغرافیایی شما مرتبط است.

  • چگونه زبان تلویزیون ال جی را فارسی کنیم؟

برای تغییر زبان تلویزیون ال جی به زبان فارسی، ابتدا به منوی تنظیمات (Setting) تلویزیون بروید. سپس در بخش تنظیمات عمومی (General settings)، به دنبال گزینه زبان (Language) بگردید. پس از پیدا کردن این بخش، به دنبال زبان فارسی بگردید و زبان را روی فارسی قرار دهید. با انجام این کار، زبان تلویزیون ال جی به فارسی تغییر خواهد کرد.

جمع بندی

متشکریم که تا انتهای مقاله چگونه زبان تلویزیون را فارسی کنیم؟ با ما همراه بودید. شما از چه برند تلویزیونی استفاده می کنید؟ آیا با استفاده از آموزش های این مقاله توانستید زبان تلویزیون خود را تغییر دهید؟
4/5 - (2 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.