گوشی ویوو X Fold 3 پرو در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است

انتظار می رود vivo X Fold3 Pro در این ماه به عنوان اولین دستگاه تاشو با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 وارد بازار شود. طبق گفته Digital Chat Station، این گوشی همچنین دارای یک دوربین ترکیبی تله فوتو اصلی 50 مگاپیکسلی + 50 مگاپیکسلی فوق عریض + 64 مگاپیکسلی خواهد بود.

امروز، افشاگر تمام جزئیات کلیدی این گوشی را فاش کرد و نشان داد که این گوشی یک پرچمدار قدرتمند خواهد بود – باتری عظیم 5800 میلی آمپر ساعتی، محافظت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار و وضوح بهتر در هر دو صفحه نمایش خواهد داشت.

بدنه X Fold3 Pro باید نسبتاً مشابه X Fold2 باشد – یک صفحه نمایش 6.53 اینچی روی جلد و یک پنل تاشو 8.03 اینچی در داخل. تفاوت این است که صفحه نمایش بیرونی دارای رزولوشن 2748 در 1172 است در حالی که صفحه نمایش داخلی 2480 در 2200 پیکسل خواهد بود. این چیپست با 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی جفت می شود، اما ما انتظار داریم گزینه های حافظه دیگری نیز داشته باشیم.

ما به سه دوربین اصلی اشاره کردیم، اما دو دوربین در جلو نیز برای تماس‌های ویدیویی وجود خواهد داشت که هر دو دارای سنسور 32 مگاپیکسلی در پشت سوراخ پانچ هستند. انتظار می رود این شرکت یک ISP vivo V3 را پیاده سازی کند که یک تراشه اختصاصی برای عکس های بهتر است.

باتری قدرتمند با شارژ سیمی 120 وات و شارژ بی‌سیم 50 واتی عرضه می‌شود، و فاش‌کننده همچنین فاش کرد که X Fold3 Pro دارای یک بلستر IR، اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر در زیر هر دو پنل خواهد بود و کل دستگاه در صورت تا شدن، یک گوشی باریک خواهد بود، حتی با تا شدن بدنه شیشه ای آن.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.